rek

Dante´s Inferno – garść szczegółów

Dante´s Inferno – garść szczegółów
Jakiś czas temu Electronics Arts zapowiedziało powstanie gry na podstawie "Boskiej komedii" Dantego. Poznaliśmy właśnie pierwsze szczegóły.

Twórcy Dante’s Inferno, studio EA Redwood Shores (odpowiedzialne za Dead Space’a), postanowili wzorować się na najlepszych w gatunku. Świadczyć o tym może fakt, że sterowanie ma być podobne do tego, jakie znamy z serii God of War. Wrogów pozbywać się będziemy za pomocą dwóch przycisków – trójkąta i kwadratu (w przypadku edycji PS3). Uniki wykonywać będziemy analogowym drążkiem.

Z kolei kombosy wzorowane będą na jeszcze innym tytule, a mianowicie Devil May Cry. Otóż jeśli wciśniemy R1 i kwadrat jednocześnie, nasz protagonista wyrzuci oponenta w powietrze, a następnie zmasakruje go szybkimi ciosami. Mało tego, z zabitych przeciwników wypadać będą różne skarby, które odnowią między innymi część zdrowia. Podobne power-upy znajdziemy również w porozrzucanych po lokacjach skrzyniach.

5 odpowiedzi do “Dante´s Inferno – garść szczegółów”

  1. // Nie spodziewam się żadnych nowości w gatunku… ale i tak nie mogę się doczekać:D

    DMC4 przeszedłem na wszystkie możliwe sposoby więc pozostaje tylko czekać.

    Ważnie aby EA nie dyszało nad plecami programistów…

  2. _Danye´s Inferno_? // Czy w nagłówku tytuł nie powiniem być _Dante´s Inferno_ zamiast _Danye´s Inferno_?

  3. // Dante robi rozpierduche w piekle uuuu

    Dante, pieło, rozpierducha może to po prostu DMC5 ;]

  4. // Pan Alighieri przewraca się w grobie…

Dodaj komentarz