Dante´s Inferno – garść szczegółów

Twórcy Dante’s Inferno, studio EA Redwood Shores (odpowiedzialne za Dead Space’a), postanowili wzorować się na najlepszych w gatunku. Świadczyć o tym może fakt, że sterowanie ma być podobne do tego, jakie znamy z serii God of War. Wrogów pozbywać się będziemy za pomocą dwóch przycisków – trójkąta i kwadratu (w przypadku edycji PS3). Uniki wykonywać będziemy analogowym drążkiem.
Z kolei kombosy wzorowane będą na jeszcze innym tytule, a mianowicie Devil May Cry. Otóż jeśli wciśniemy R1 i kwadrat jednocześnie, nasz protagonista wyrzuci oponenta w powietrze, a następnie zmasakruje go szybkimi ciosami. Mało tego, z zabitych przeciwników wypadać będą różne skarby, które odnowią między innymi część zdrowia. Podobne power-upy znajdziemy również w porozrzucanych po lokacjach skrzyniach.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Dante´s Inferno – garść szczegółów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
// Nie spodziewam się żadnych nowości w gatunku… ale i tak nie mogę się doczekać:D
DMC4 przeszedłem na wszystkie możliwe sposoby więc pozostaje tylko czekać.
Ważnie aby EA nie dyszało nad plecami programistów…
_Danye´s Inferno_? // Czy w nagłówku tytuł nie powiniem być _Dante´s Inferno_ zamiast _Danye´s Inferno_?
// Dante robi rozpierduche w piekle uuuu
Dante, pieło, rozpierducha może to po prostu DMC5 ;]
// Pan Alighieri przewraca się w grobie…