Funcom o swoich MMO

Jak poinformowała norweska firma, gra w ciągu ubiegłego roku była trzecią najlepiej sprzedającą się produkcją na PC. Mimo sporego zainteresowania, w styczniu i lutym 2009 mieszkańców Hyborii było około stu tysięcy. Co ciekawe, zwiększyła się za to liczba godzin spędzanych w wirtualnym świecie Conana przez tych, którzy zostali.
Funcom nie zamierza się jednak poddawać. W ciągu kilku najbliższych miesięcy opublikowany zostanie trial gry, a dla stałych graczy zorganizowane zostaną różne konkursy. Norwegowie obiecali również częstsze aktualizacje produkcji.
Funcom mimo niepowodzeń, ciągle chce inwestować w sektor MMO. Firma ogłosiła bowiem, że powstają dwie nowe sieciówki – jedna oparta zostanie na Javie, a druga będzie przeznaczona do zabawy przez przeglądarkę. Pracuje nad nimi odpowiednio 17 i 14 osób.
Nie zabrakło również informacji o zapowiedzianym jakiś czas temu innym MMO, The Secret Worlds. Według zapewnień Funcomu, większość elementów została już opracowana. Stworzono już projekty paru krain, których ma być w sumie ponoć osiem. Obecnie zespół pracuje nad systemem walki, lochami oraz tworzeniem zasad rozgrywki.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Funcom o swoich MMO”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
// Heh – jeżeli ta większość elementów została opracowana przez tych samych ludzi którzy stworzyli Conana..Życzę powodzenia… I kto mi powie dlaczego wszyscy robią gry _inne_ niż WoW zamiast uczyć się od niego?!
// Zgadzam się, to tak jakby próbować wymyślić kwadratowe koło. 😛 Z drugiej strony nie podobałaby mi się sytuacja typu zagraj w _World of Conan_ który od WoW_a różni się tylko tytułem i modelami postaci.
// World Of Witcher, World Of Sims ….
// Hmm – z jeszcze innej strony – wyobraźcie sobie grę z mechaniką i algorytmami Wowa oraz grafiką i klimatem Conana, lub Wiedźmina, lub Warhammera…(pomijając oczywiście fakt że WoW miał być WoWarhammer 😛 )