CryTek ogłasza multiplatformowy CryENGINE 3

Twórcy pierwszego Far Cry´a i Crysisa obwieścili, że na Game Developers Conference zaprezentują najnowszą wersję swojego pakietu CryENGINE.
GDC odbędzie się w dniach 23-27 marca w San Francisco. CrynENGINE 3 ma być uniwersalnym narzędziem, dzięki któremu będzie można tworzyć gry z różnych gatunków, zarówno na PC, jak i na PS3 oraz X360.
„W postaci CryENGINE 3 dostarczamy naszą najlepszą technologię tworzenia gier, która umożliwi naszym klientom urzeczywistnienie ich wizji na obecnych i przyszłych platformach w grach akcji, MMO i innych”, zapewnia Cevat Yerli. Szef CryTeku wyraził też pewność, że trzecia wersja technologii CryENGINE zachwyci na GDC wszystkich.
Czekamy zatem na pierwsze prezentacje możliwości CryENGINE 3, pamiętając, że CryTek ma wprawę w przygotowywaniu silników, których mozliwości zapierają dech w piersi.
Czytaj dalej
-
Remaster Sacreda 2 z datą premiery. W odświeżoną wersję klasyka z 2008...
-
Najbardziej cenione odsłony Heroesów w Game Passie. Ubisoft z wyjątkowym prezentem...
-
Zapraszamy na CD-Action Expo 2026. Będziemy obchodzić 30. urodziny naszego...
-
GTA 6 jednak nie będzie kosztować 100 dolarów? Analitycy przeprowadzili...
20 odpowiedzi do “CryTek ogłasza multiplatformowy CryENGINE 3”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
// Ta… Ale nie powiem co zapierają wymagania tych silników… ;]
// Mam jedną obawę – ten sam silnik graficzny będzie na PC i konsole. A to nie jest dobre. Bo jak powszechnie wiadomo, PieCe są silniejsze od konsol. Dobrze by było by były 2 wersje tych silników: na konsole i PC. A ja czekam na pierwsze info o Crysis 2…
Fuadex // 1) To nie tyle sam silnik, co zestaw narzedzi, 2) Grafika bedzie skalowana w zaleznosci od mocy platformy
// GodGift – zanim zobaczymy pierwszą grę na tym silniku miną z 2-3 lata za pewne. Pierwsze wzmianki o Crysisie pamiętam jeszcze z 2003-2004 chyba. Tylko wtedy tworzony był pod DX9 i DX 10, i to był powód opóźnień za pewne…
// CE 2 jest chyba nie wykorzystany do końca o to o trójce gadają ___
I mi się tak wydaję ,że CE 3 miał się ukazać dopiero kiedy ukarzą się konsole następnej generacji
// Właśnie, ciekawe czy Crysis 2 wyjdzie na tą czy na następną generację konsol. Jeśli wierzyć plotką że nowy xbox pojawi się za 2 lata (HURA!) to pewnie na konsole 8 gen…
// Nie wiem, dlaczego, ale wierzę im! XD
Mnie się podoba. // Ale ciekawe, czy zoptymalizują to lepiej niż CE2, i jego młodszego brata (ten może i był _optymalizowany_ ale go skroili mocno). Zatem poczekamy – zobaczymy…
// k4cz0r – pamietam jak mowili tez kiedys o unreal engine 3 ze bezdie wymagac giga ramu (wtedy 256 to bylo sporo:P) i jakos UT3 czy bioshock itp sa ladnymi grami i mozna w nie pograc spokojnie;] CryEngine2 bedzie ok za rok czy 2 dopiero tak mysle…
I i co wyczytałem?! Bład w newsie i to spory… // CryEngine3 bedzie dla Xbox360 i PS3 i gier MMO. Nie ma słowa o PC! To jest konwersja CryEngine2 z PC na konsole. http:_www.computerandvideogames.com/article.php?id=210447
GodGift // A sprawdziles moze inne zrodla, kolego? Pierwsze z brzegu: http://www.joystiq.com/2009/03/11/cryengine-3-ready-for-pc-ps3-and-xbox-360/
Koncepcja będzie bardzo prosta 😛 // Grafika nowej generacji , interakcja z otoczeniem ( ala FarCry 2 ) , GeoMode , niezła fizyka i może jakaś innowacja . . . I będziemy się ślinić na sam widok xD
// Crytek robiący nagle silnik tylko na konsole to tak jakbyś pierwszy raz montował np: drukarkę. W sumie to nic nie wiesz a instrukcja niewiele daje… Crytek dostał nauczkę o piractwie, ale gry pod PC niech dalej robią. Z resztą wszystko się okaże na GDC..
// Ale jak znowu zrobią prezentację palm w tropikach to się pochlastam… Czy Cryengine potrafi odwzorowywać jakiekolwiek inne środowisko? 😛 (np. sawannę 😉 )
nie tylko na konsole // na oficjalnej stornie studia pisze: New all-in-one game development solution for Xbox 360, PlayStation 3, MMO, DX9/ DX10 and Next-Gen-Ready to be premiered at GDC 2009.
MadeinHell // Potrafi wygenerować inne środowisko: zamarznięte palmy 🙂
pcrysis // Zamarznięte palmy to już w Crysisie były.
Qstka // No nie wiedziałem. Zobacz pierw jakie było pytanie.
// Cryengine ma wręcz nieograniczone możliwości jeśli chodzi o generowanie środowisk. Ale to CO wygeneruje zależy od programistów z Cryteka. Mam nadzieję, że wreszcie zmienią klimat, może na coś bardziej swojskiego?