Fallout MMO zagrożone?

Project V13, szerzej znany jako Fallout MMO, tworzony przez Interplay może być zagrożony. A to wszystko przez? Bethesdę.
Gdy autorzy Obliviona stali się właścicielami marki Fallout, zostawili twórcom serii prawo do przygotowania sieciowej wersji znanego cRPG. Teraz Bethesda twierdzi, że nie dotrzymano umowy, bowiem do kwietnia 2009 roku produkcja miała być w zaawansowanym stadium rozwoju oraz posiadać odpowiedni budżet. Z kolei Interplay nie zgadza się z tymi argumentami.
Jeśli okazałoby się, że Bethesda ma jednak rację, mogłoby dojść do anulowania umowy, a tym samym Interplay straciłby prawo do dalszej produkcji Fallouta MMO. Na razie fanom nie pozostaje nic innego, jak czekać na dalszy rozwój wydarzeń.
Czytaj dalej
20 odpowiedzi do “Fallout MMO zagrożone?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Fallout MMO zagrożone?
// He he,teraz tylko czekać na komentarze w stylu *no ja nie mogę, nienawidzę Bethesdy* albo *na szczęście zostawią Fallouta w spokoju, bo już się bałem, że taka wielka gra zostanie zepsuta przez MMO*. A jak dla mnie to nie ma znaczenia czy ta gra powstanie.
Eee? // A co to ma być to *lout MMO zagrożone? Bo ja tego nie napisałem.
// skończ człowieku chrzanić…
Pafcio // Skopiowało ci część tytułu (newsa) do komentarza, to się czasem zdarza. Co do samej treści newsa… Bethesda to banda skur****.
Bethesda // Mnie osobiście Bethesda zaczyna wkur….. wkurzać. Nie dość, że z Fallouta zrobili syf (nie mozna Fallouta 3 nazwać Falloutem) to jeszcze odstawiają takie cyrki. Niech się zajmą lepiej naprawianiem swoich DLC do Fallusa 3 bo na razie to żal na to ptarzeć
// Zrobili by TES V zamiast w zabieranie licencji się bawić.
// Mają do tego pełne prawa… Interplay zaczyna sobie w kulki lecieć z graczami, może jak dostaną po dupie, to w końcu się ockną.
Widzę, że niektórzy zatrzymali się jeszcze w starym tysiącleciu…
// Fallout Bethesd?y to już nie ten sam Fallout, choć nie powiem żeby nie grało mi się przyjemnie. Może i kupili prawa, ale to nie zmienia faktu, że Fllout to tak naprawdę dzieło Interpl?eju. Bethesda chcę raczej całkowicie pozbawić Interpaly marki Fallouta.
Ehh… Dzieci… // Przeczytajcie newsa jeszcze raz, Ci którzy bluzgacie na Bethesdę.
Umowa była prosta – do kwietnia 2009 ma być budżet i widoczne efekty pracy. Nie ma ani jednego, ani drugiego. Kto tu sobie więc w kulki leci? Bethesda czy Interplay?
Szczerze…. // Ja nigdy nie lubiłem Bethesdy, bo jak dla mnie Fallout 3 to kicz jakich mało. Krótko mówiąc – niedopracowana gra. Popieram więc zdanie Xrasnoluda i powiem tylko, że jedynym dobrym co zrobiła Bethesda w kierunku Fallout_a 3 było ich pierwszy trailer….
// Jeden bluzga na bethesde drugi na interpaly a tak naprawdę nie wiadomo kto jest winny. IMO bethesda jest super i bardziej stawiał bym na lenistwo interplayu ooooooooo ;p
// bethesda i jej nudne sandboxy z level skalingiem ___… zrobili by w koncu ciekawa gre a nie rzucają kłody pod nogi innym
Alaknar ma rację // Co wy macie do Bethesdy. Spójrzcie na Morrowinda (mimo tego że stary). nie oceniajcie firmy po jednej grze, a w newsie wyraźnie pisze, że Interplay nie spełnia warunków robienia fallouta MMO, mówiąc w skrócie Interplay się leni, a nie robi fallouta.
// a ja może jestem młody człowiek ale starych twórców i stoję murem za interplayem o! nie krytykuje ani jednego ani drugiego, choć trzeba przyznać fallout wywodzi się z interplaya i nie należy robić takich rzeczy… to ich projekt i ich wizja od nich jest F
// Ech, i co z tego, że od nich jest Fallout? Od nich jest Lionheart i kilka innych gier, ale jak widać sprzedawały się kiepsko skoro producent musiał się ratować sprzedażą praw do tytułu… Prawo silniejszego, Bethesda wykupiła prawa i teraz ona tu rządzi.
// Bethesta się boi że Interplay wróci na rynek jeżeli Fallout MMo okaże się lepsze od produktu Bethesty. Poprostu boja sie że Interplay podniesie się w wielkim stylu, teraz brak im funduszy, ale w mmo siła.
…. // Przekleta bethesda ;/
// AveKaja- tylko ze potem przyszledl uproszoczny, schematyczny obek oraz zniszczony fallout. Firma ma olbrzymia tendencje spadkową. I to nie z powodu nnieumiejtnosci, tylko wpisania w ideologie uproszczen. Za idologie winic jzu mozna
Jeszcze jedno… // Nie przywiązujcie się zbytnio do nalepek, bo to nie ma sensu. W Interplayu nie pracuje już prawdopodobnie nikt, kto miał znaczący wpływ na pierwsze dwa Fallouty. Ci ludzie robią teraz w BioWare czy Obsidian.
Skąd więc koncepcja, że Fallout=Interplay?