26.05.2009
7 Komentarze

FUEL – pogoda kluczowym czynnikiem rozgrywki

FUEL – pogoda kluczowym czynnikiem rozgrywki
FUEL ? największa gra w historii branży ? pojawi się już niedługo. Dziś zdradzono co nieco o efektach pogodowych, które obecne będą w produkcji.

Według słów Phila WrightaAsobo Studios, ma być ona kluczowym elementem produkcji. „W wielu grach jest [pogoda] zazwyczaj tylko efektem, ale w FUEL chcemy zrobić z niej ważny aspekt” – twierdzi producent.

„Pogoda jest kluczowym elementem fikcyjnego świata, wzmacniającym wrażenie, że w przyrodzie nastąpiła zmiana, której efektem są nagłe i ekstremalne wahania warunków pogodowych” – dodał. „Obok zaoferowania graczom zapierającego dech w piersiach widowiska podczas wyścigów lub przejażdżek, użyliśmy jej ze wspaniałym skutkiem podczas zawodów, gdy ulewy, burze piaskowe, śnieg, a nawet tornada dodają wyzwaniu dodatkowej głębi” – powiedział Wright.

Czy rzeczywiście pogoda odgrywać będzie tak wielką rolę, przekonają się niedługo posiadacze konsol, gdyż o premierze wersji PC na razie nic nie wiadomo.

7 odpowiedzi do “FUEL – pogoda kluczowym czynnikiem rozgrywki”

  1. marketingowa paplanina // od lat w grach ścigałkowych pogoda odgrywa znaczącą rolę. Ludziom z Asobo Studios poprzewracało się w głowach – ot co.

  2. // cespenar, oglądałeś trailery? :]

    Ja jestem ciekaw jak mocno będzie oddziaływać takie tornado, co nagle się pojawi na drodze ;]

  3. dobra ale twierdzenie _W wielu grach jest [pogoda] zazwyczaj tylko efektem_ a u nas to hoho // jest dużym nadużyciem. Od lat w każdej grze wyścigowej pogoda ma wpływ na jazdę. Fuel różni się tym od innych że pogoda będzie miała wpływ na otoczenie – ot pewnie jakieś losowe skryptowane przeszkadzajki. Jest to jakiś krok na przód ale nie rewolucja.

  4. @cespenar // Dla mnie pogoda w grach nie jest aż TAK ważna. W czasie ew. burzy piaskowej gorsza widoczność. Kiedy pada deszcz czy śnieg, wiadomo, jest bardziej ślisko. To wszystko. Nie sądzę, żeby w FUEL_u było inaczej.

  5. Myst, spójrz na mój pierwszy wpis w tym newsie // jak już napisałem, dla mnie to jest marketingowa paplanina

  6. błeh // zawsze się tak mówi. Kogo oni chcą nabrać?

Dodaj komentarz