E3 ´09: Need for Speed: Shift – dwa długaśne gameplaye

Na pierwszy ogień idzie Nissan i jego „kierowca bombowca”, usilnie razem próbujący wyrównać zakręty ulicznego toru w Londynie (?). Jako że nigdy sam nie gram w GRID-opodobne gry w widoku zza maszyny, filmik od razu zarobił ode mnie lekki minus. Dopiero jednak gdy zobaczyłem, co wyprawia kierowca, złapałem się bardzo mocno za czoło i tak już mi zostało.
Ale nie o tym. Podoba mi się efekt rozmycia obrazu przy kraksie – fajny patent wymuszający poniekąd ostrożniejszą jazdę. Nie podoba mi się bardzo duża odporność wozu na liczne czołówki, które można tam podziwiać. Mam nadzieję,że stopień podatności samochodu na roczłonkowanie jest skalowalny aż do realizmu lub chodziaż lekko „łagodnego” realizmu GRID-a.
Aha, nie wiem, co się dzieje od połowy, bo nie wytrzymałem nerwowo patrząc na tę jazdę:
Drugiemu delikwentowi – tym razem w BMW i na normalnym torze (standardowe pytanie – wie ktoś, gdzie to?) – poszło dużo lepiej. Widać znalazł przycisk hamulca na padzie (hura!). Niestety, znów brak widoku z maski lub kokpitu, ale za to jest pomoc w postaci najlepszego toru jazdy, zmieniającego barwy w zależności od zalecanej prędkości pokonywania łuków. Standard. [EDIT] W pierwszym filmie też jest, ale ani ja, ani kierowca nie zwracaliśmy na niego żadnej uwagi…
W tym filmie widać wyraźnie aspekt erpegowy produkcji, czyli odblokowywanie kolejnych „odznak” za taką to a taką jazdę. Szczerze mówiąc, dynamiczny profil kierowcy to coś, na co liczę w Need for Speed: Shift najbardziej. No, to lecimy:
Czytaj dalej
20 odpowiedzi do “E3 ´09: Need for Speed: Shift – dwa długaśne gameplaye”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Serwis Gametrailers zamieścił dwa nagrane kamerą przejazdy po torach Shifta. Powiem tak – na jeden z nich aż żal patrzeć, a drugi nie pokazał tego, co chciałbym w tej grze zobaczyć. A mimo wszystko warto obejrzeć i… skomentować 🙂
W prostreece też był ten tor, a tam się nazywał: Autopolis: http:www.driftpackage.com/index/0609/course_map_big.jpg
MMM, bardzo interesujące, już mi się podoba. Ale rzeczywiście ten koleś co jechał Nissanem to jakiś totalny amator, nie widziałem chyba jeszcze bardziej amatorskiej jazdy w ścigance 🙂
jakie takie.kurde nadal mam pietra ze mi moze na max detalach nie pójsc
czy mi się wydaje, czy miała być tylko kamera z głowy kierowcy??
*czy mi się wydaje, czy miała być tylko kamera z głowy kierowcy??* – ta, wróćmy do czasów pierwszego Test Drive 😀 (nie sądzisz, że takie ograniczenie było by trochę… głupie?)
Liczyłem na jakiegoś konkurenta dla GRID-a i po obejrzeniu gameplayów, bardzo się zawiodłem. Samochody zderzał się ze wszystkim na trasie niekiedy na pełnej prędkości i nic. Czyli, co? Kolejny średni NFS. Oby nie. ;/
Kierowca na pierwszym filmiku albo gra tylko na Wii, albo wiedzial co robi 🙂 bardzo ladnie pokazal to, ze dajac gaz i skrecajac mozna wyjsc na prosta po wjechaniu w sciane. Wszelkie kraksy chyba nie wywieraja wiekszego wplywu na zachowanie auta.
Na dodatek(why nie przedluza postow) podczas wypadkow kierowca chyba ma orgazm, bo jakies takie dzwieki wydaje… Za to po zjechaniu na trawe kierowca mial problemy, co jest OK.
Kolejny N4S… Pewnie będzie takim samym gniotem jak Undercower… Jak dla mnie ostatnią dobrą częścią było Most Wanted. Każda następna część powinna nazywać się : Nead For SHIT…
Źle nie wygląda, choć GRIDa niema raczej szans pokonać. To rozmycie imitujące ogłuszenie, osobiście mi się nie podoba, a dokładniej za długo obraz jest rozmyty i kamera, za bardzo się trzęsie.
Poczekamy i zobaczymy co z tego będzie.
Wydaje mi się że w drugim filmiku to nie kierowca hamuje, a sam samochód automatycznie (tak jak było w Pro Street – co bardzo mnie irytowało – w zasadzie sam samochód decydował jak ma jechać – za co Pro Street ode mnie miał wielkiego minusa).
Czerpie z GRIDa garściami ale jak dla mnie nie dorasta GRDowi do pięt. Auta nie da się skasować całkowicie a zniszczenia nie wpływaja na jazde dla mnie minus – jak patrze na to to okrojony GRID + NFS PRO STREET = SHIFT (ja chce NFS Most Wanted 2)
MonK1990 – Carbon był od MW niewiele gorszy. A ProStreet podobał mi się bardzo. Zależy co kto lubi. Są tacy, co wciąż myślą, że Underground to pierwszy NfS. 😉
BioComp – Trzeba było w PS grać na wyższym poziomie trudności. Wtedy nie było ABSu.
To będzie klapa. 😀
Dokładnie. pierwszy gameplay nie wiem czemu miał służyć ;/
@KiJaNa automatycznego hamowania nie było tylko w PS na poziomie króla, a tam znowu impreza sterowana przez AI wyciągała 380kmh
Ogólnie, gdyby nie to że nie można było sobie samemu wybrać pomagaczy, to PS był nawet nie taki zły, pomijając wiele rzeczy 😛
Z_A_R_Ą_B_I_S_T_E!
od razu po premierze kupie tą grę. mam nadzieje że realizm będzie na najwyższym poziomie (tak jak np. w rFactor) A klawiaturowcy niech psioczą. to NIE będzie nfs dla lamek 😉 jednak obawiam się że niezbyt dobrze wpłynie to na sprzedaż
aha i co za noob powiedział że w ten grze nie czuć prędkości?
Bodajże Hut (hyhy 😀 )