04.06.2009
11 Komentarze

CDA na E3 2009: Modern Warfare 2 ? wrażenia

CDA na E3 2009: Modern Warfare 2 ? wrażenia
Jeśli ktokolwiek z dziennikarzy wątpił w to, że Infinity Ward podoła zadaniu zrobienia jeszcze lepszej gry niż CoD4, po prezentacji musiał się nawrócić.. Kto chce się założyć, że lepszego FPS-a w tym roku nie będzie?

Podczas prezentacji mogliśmy zobaczyć mapę Cliffhanger. Zaczęło się od wspinaczki po niemal pionowej ścianie lodu (przy użyciu czekanów) – nie wiem, jak udało się to uzyskać, ale praktycznie każdy widoczny na ekranie ruch sprawia, że czujesz się tak, jakbyś naprawdę wisiał nad przepaścią, a twoje życie zależało od stabilności lodu. Zaraz później pojawił się element na poły składankowy – korzystając z burzy śnieżnej i czujnika wskazującego żywe organizmy wokoło bohater eliminował wraz z kolegą z oddziału wroga za wrogiem. Po chwili nie udało się już uniknąć otwartej strzelaniny. Jak zwykle superefektownej i zrealizowanej tak sugestywnie, że każdy pocisk, który przyjął na siebie bohater, odczuwałem niemal fizycznie.

Wszystko skończyło się jazdą na złamanie karku na skuterze śnieżnym. Niektórzy czepialscy (tak, mowa o Hucie!) co prawda zastanawiali się, czemu na skuterze nie trzeba przeładowywać pistoletu, ale to też charakterystyczne dla tej serii: nie o realizm chodzi. Ma być przede wszystkim znakomita zabawa – a tej w żadnym momencie nie brakuje i na pewno nie zabraknie.

Jeżeli ktoś jeszcze nie widział targowych gameplayów z Modern Warfare 2, to znajdzie je TUTAJTUTAJ.

11 odpowiedzi do “CDA na E3 2009: Modern Warfare 2 ? wrażenia”

  1. Jeśli ktokolwiek z dziennikarzy wątpił w to, że Infinity Ward podoła zadaniu zrobienia jeszcze lepszej gry niż CoD4, po prezentacji musiał się nawrócić.. Kto chce się założyć, że lepszego FPS-a w tym roku nie będzie?

  2. 1SpeedyGonzales1 4 czerwca 2009 o 09:39

    element na poły składankowy- chyba skradankowy 😀

  3. to na pewno będzie świetna gra, ciekawe dla czego inne strzelani nie mogą jej dorównać??? marzy mi się taka akcja w jakiejś produkcji sf… jacyś kosmiczni marines 🙂

  4. valdDracula – bo po prostu stworzyli dobry silnik [czyli ten sam co był jeeszcze w CoD 2] i cały czas na nim ciągną. Nawet CoD 5, najgorszy ze wszystkich i wg. mnie totalne dno, bo mapy i misje nie przemyślane, dostarczał sporo zabawy.

  5. valdDracula, żeby zrobić tak świetną grę potrzebne są fundusze, a nie każdy je ma :] Z przyjemnością się założę, ale JA mówię, że to BĘDZIE FPS roku 😉

  6. lordpieczarka 4 czerwca 2009 o 14:17

    a ja bym chciał żeby kolesie zabrali się za taką grę w uniwersum Star Wars

  7. W gameplayu przeładowywał pistolet 😉

  8. Tez zastanawialem sie czemu nie przeladowywuje broni na skuterze ale przy tak genialnej grze jest to maly szczegol nie warty uwagi. Napisze po raz kolejny : NIE MOGE SIE DOCZEKAC!!!

  9. ja myślę ze to nie tylko o fundusze chodzi…. Po prostu stoi za tym ktoś kto się zna na tym co robi i wie/ rozumie co ludzi kręci. Jak np Spilberg umie robić dobre kino…

  10. To tak naprawdę już jest FPS roku, chociaż jeszcze go nie ma 😉 Po tych wszystkich gameplayach czuję, że MW2 będzie nawet FPSem wszechczasów!

  11. Juhuu Zakajew powraca (bez dwóch rąk?)

Dodaj komentarz