Nowe informacje na temat Brink – tryby solo i multi to jedno i to samo!

A dokładniej ujawnił ją Richard „Rahdo” Ham, jeden z głównych projektantów gry, który w wywiadzie dla serwisu Joystiq rzucił nieco światła na zapowiedź z pierwszej informacji prasowej o Brink, w której mogliśmy przeczytać, że tytuł ten będzie zawierał nowatorskie funkcje sieciowe. Ham wyjawił, że przejście między trybami rozgrywki będzie w Brink bardzo płynne i gracze będą mogli w dowolnym momencie zadecydować o tym, czy chcą bawić się w pojedynkę, czy w sieci – „Kiedy pierwszy raz uruchomisz Brink, nie zobaczysz opcji wyboru pozwalającej zdecydować, czy chcesz grać w pojedynkę, czy w sieci. Ona po prostu nie istnieje. […] Działa to tak – wchodzisz do naszej gry, wykonujesz jedną misję, drugą, trzecią, podążasz za fabułą, ale w dowolnym momencie możesz zaprosić do co-opa do siedmiu swoich przyjaciół albo rozpocząć deathmatch”. Brzmi ciekawie. Jak wam się podba ten pomysł?
Czytaj dalej
-
Nowy tydzień, nowe darmowe gry w Epic Games Store. Tym...
-
Hades 2 kolejnym kandydatem do gry roku. Dzieło Supergiant Games...
-
Reżyser remake’u Final Fantasy 7 kontrowersyjnie o Game-Key Cardach do Switcha...
-
Departament Bezpieczeństwa Krajowego USA używa Pokemonów, by promować deportację imigrantów....
5 odpowiedzi do “Nowe informacje na temat Brink – tryby solo i multi to jedno i to samo!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Brink, nowy FPS studia Splash Damage, na pierwszy rzut oka nie wyróżnia się spośród kilkunastu innych premierowych gier zapowiedzianych na E3. Warto jednak przyjrzeć mu się ponownie, bowiem jego twórcy ujawnili pewną ciekawą informację.
Moim zdaniem świetny pomysł. Dosłownie w każdej chwili można zaprosić kumpla do gry i razem eksterminować przeciwników bez zmieniania trybu gry, wychodzenia do menu itp. Miodzio!
a jak ktos chce zagrac od razu w DM to co? Musi wchodzic do singla i wtedy dopiero szukac serwera? Cos jak z gta4… Takie cos to nic wielkiego wiec nie ma sie czym ekscytowac
Dokładnie, masz rację miszcz. Tyle że tutaj to powinno być płynniejsze.
Bardziej myślałem o tym, że naciska się serwer np. na tablicy informacyjnej a następnie czeka się na wbicie poprzez granie w misję. Nagle przeciwnicy znikają i pojawiają się inni gracze.;]