Gaikai nie dla hardkorowców

Na spytki Perry’ego wziął serwis GameIndustry. Dowiedzieliśmy się dzięki temu, że Gaikai celuje raczej w te osoby, które do tej pory miały sporadyczny kontakt z rozrywką elektroniczną.
„Gaikai nie jest tworzony z myślą o hardkorowych graczach” – wyjawia. „Ci goście chcą grafiki w HD, 60 klatek na sekundę, są szczęśliwi, jeśli mogą usiąść na półtorej godziny, pobrać i zainstalować daną produkcję… to nie wszyscy nasi odbiorcy – Gaikai próbuje pozyskać nowych graczy, setki milionów ludzi, którzy nigdy nie mieli do czynienia z Mario Kart, ale mogliby. Nie wiedzą o tym jeszcze, ale kiedy uruchomią – uruchamiają gry na Facebooku, na iPhonie, na MySpace, na serwisach z flashowymi produkcjami – nie poznali także pozycji, takich jak EVE Online, Spore, czy LEGO Star Wars. Nie kupili jeszcze żadnej konsoli, ponieważ nie ma takiej, która byłaby dla nich odpowiednia”.
Gaikai rzeczywiście ma szansę poszerzyć zasięg naszej pasji. Dzięki nowemu projektowi Perry’ego, każdy będzie mógł mieć własny kombajn, służący do zabawy w najnowsze produkcje – wystarczy nawet najgorszej klasy PC i dobre łącze, by cieszyć się nawet Crysisem.
Czytaj dalej
-
Nowa gra studia odpowiedzialnego za Disco Elysium na kolejnym zwiastunie. Fani...
-
Alan Wake 2 w październikowym PS Plusie Essential. To nie wszystko, co szykuje...
-
Wolverine powraca. Nowy zwiastun wyczekiwanej gry Insomniac Games
-
Michael Myers na polowaniu. Jest nowy gameplay z gradaptacji Halloween
6 odpowiedzi do “Gaikai nie dla hardkorowców”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Konkurencja najzdrowsza dla konsumenta, także…
„najgorszej klasy PC i dobre łącze,,
malo kiedy te dwa elemety ida w parze
Zarejestrowąłem się… Teraz trzeba pewnie poczekać z pół roku aż zaczną się open beta testy…
dla mnie taka szybkość wystarczyłaby na miesiąc. Potem i tak bym zajechał takiego kombajna i jego moc okazałaby się za mała 😛
Mario Kart – nie rozumiem jak to można lubić.
Udało wam się zarejestrować? Chodzi mi czy przyszedł wam email aktywawyjący :tongue: (nie wiem jak to napisać :tongue: )