Prey w rękach ZeniMax. Trafi do id Software?

Prawa do Prey (gry, która powstawała w bólach przez około dziesięć lat, ale mimo to została dość ciepło przyjęta przez recenzentów i graczy) należały do tej pory do firmy Apogee. Koncern odsprzedał markę, a trafiła ona do?
…firmy ZeniMax. Tak przynajmniej wynika z wpisu w amerykańskim urzędzie patentowym, według którego, Prey należy teraz do wspomnianej wyżej firmy. Warto przypomnieć, że jest ona właścicielem firm Bethesda Softworks i id Software. Teraz nie wiadomo, co stanie się z zapowiedzianym na wiosnę ubiegłego roku Prey’em 2, ale świadomość, że prace nad nim mogą prowadzić takie ekipy, jak Bethesda i id Software, daje nadzieję, na spory hit.
Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Prey w rękach ZeniMax. Trafi do id Software?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Niech odkupią Duke Nukem Forever
Lepiej, błagam niech wykupią całe 3D Reals/ Apogee 😀
Ja wciąż po mam cichą nadzieję, że ktoś nabędzie prawa do marki Freespace i zajmie się jej wskrzeszeniem. Dlaczego nikt nie widzi olbrzymiej rzeszy fanów tej serii gotowych wydać ostatnie pieniądze na kontynuację Freespace-a?
jak Prey 2 był zapowiadany na 2010rok 😀
No, to powinna zagrać gitara (czyt. będzie dobrze). Pracujta panowie, pracujta, albowiem „the world is full of stories” ;]
Kurdę, nie mogę się doczekać, preya 1 przeszedłem pirata(wiem,wiem), ale potem kupiłem oryginał, żeby przejść jeszcze raz! TO JEDNA Z NAJFAJNIEJSZYCH STRZELANEK… 2006? :PP
Tylko niech nie dadzą to Bethesdzie i nie robią tego na silniku Obka:D jeśli zajmie się tym ID Software to mogę być spokojny o kolejną część tej bardzo fajnej gry.
Jedynka bardzo milo mnie zaskoczyla, fajny klimat, niezly bohater, znajac zycie dwojka nie bedzie juz tak fajna jak pierwsza czesc…
A ja mam! … Pierwsza część była jedną z najlepszych gier w jakie grałem. Tan klimat, ten moment w którym musiałem ukrócić cierpienia… Human Head Studio ROBIŁO jedynkę, i do puki to ono będzie robić następną część to wydawca gry mnie nie interesuje.
Natomiast oddawanie ZROBIENIA gry komuś innemu jest po prostu bez sensu.
Z tego co wiem PREY robili ludzie z firmy 3D Realms czyli chłopacy od DUKE’a. Pamietam że PREY mnie mile zaskoczył system portali był bosko skonstruowali no i ta grafa do dzis jest zachwycająca.
W przypadku Prey`a2 liczyłem na single player. Pierwsza część była niesamowita, a grałem w nią półtora roku po premierze- i tak mnie powaliła. Lubię ID ale moim zdaniem spierniczą tą grę, albo nastawią na multi (jeśli wogóle dożyjemy do premiery Prey2;])
Hej ludzie! pamiętacie Prey`a 1997. Miałem PC Gamer po polsku, bodajże 10/1997, umieszczone były tam zdjęcia z pracy nad grą, przypominał trochę Unreal`a. Wtedy był jeszcze w rękach 3D Realms.
Portale były gotowe już wtedy!!!! (1997)
Prey był nudny Nie wiem co widzicie w tej grze, a portale? Błagaam! w grze „Portal” lepiej je zrobiono i w ogóle mogliśmy je sami tworzyć, „Portal” nie ma porównanie do Preya. 2? Proszę bardzo, ale nie u Bethesdy, bo oni robią RPGi i się na FPS nie znają.
Prey do Id software? NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.Prey był dla mnie tym jak powinien wyglądać doom3, dowodem tego, że gra typu sci-fi horror…
… nie musi być bezsensowna (jak doom3) i nie musi straszyć, poprzez rzucanie graczowi w twarz potworów… Taka gra nie musi być nawet do końca straszna. Graczowi wystarczy świadomość tego, że dzieje się tam coś złego 🙂 .
a co do portali, to one są pochodną WarpZones’ów (tak przynajmniej nazywa się toto w UnrealEngine 1 i 2. W 3jce tego nie ma). W pierwszym UT (1999) na bank była stosowana ta technologia 😛 . To jest starsze niż Ragdoll 😛