rek
23.09.2009
Często komentowane 18 Komentarze

Need For Speed Shift – twórcy przypomnieli sobie o myszy i LAN-ie

Need For Speed Shift – twórcy przypomnieli sobie o myszy i LAN-ie
Pierwsza łatka ścigałki Slightly Mad Studios "z radością" została właśnie udostępniona przez EA. Wersja pecetowa patcha wprowadza możliwość użycia myszy w menu oraz gry w sieci lokalnej. Playstationowcom zaś naprawiono szwankujący system zniszczeń pojazdu.

Jeżeli chodzi o ów szwankujący (a raczej bardzo nie realistyczny) system zniszczeń, gra cierpi nań od samego początku – tak właśnie została zaprojektowana. Z drugiej strony miło jest wreszcie móc uruchomić gryzonia w menu Shifta, nawet jeżeli jest to tylko domyślna „strzałeczka” (która w związku z czym nie „złapała się” na screenie) Windowsa.

Myszolubni i LAN-owcy mogą pobrać łatkę z TEJ strony.

18 odpowiedzi do “Need For Speed Shift – twórcy przypomnieli sobie o myszy i LAN-ie”

  1. Pierwsza łatka ścigałki Slightly Mad Studios „z radością” zostąła właśnie udostępniona przez Electronic Arts. Wersja pecetowa patcha wprowadza możliwość użycia myszy w menu oraz gry w sieci lokalnej. Playstationowcom zaś naprawiono szwankujący system zniszczeń pojazdu.

  2. W demie jest odrazu. Natomiast co do samej gry – średnia, grafika brzydka (daleko jej do GRID’a)… Szkoda, liczyłem że naprawdę będzie to coś fajnego. Przeliczyłem się…

  3. Tekstury w bardzo niskiej rozdzielczości (w menu jest high wszystko). Wnetrza ładne, same samochody średnie, otozenie – dno. GF8800GST, C2D E8400, 2GB Ramu. Grid wygląda jakieś 70% lepiej. Samochody skaczą, dziwna fizyka. Zagrałem w demo – i mi wystarczy.

  4. GTS a nie GST. PS. Czytajcie moje komentarze od dołu 🙂

  5. GRID ? Dla mnie ma bardziej sztuczną grafikę niż Team Fortress 2…w dzień jest zbyt jasno. [pierwszy tekst to oczywiście przenośnia (; ].

  6. W gridze w dzień jest jasno, bo zastosowano tam blur symulujący oślepiające gałkę oczną słońce. Jasno czy nie, grafika w Shifcie jest do bani a i samochody bardziej przesuwają się do przodu po trasie niż jadą, z fizyką czołgu…

  7. Widzialem trase w Londynie nocą. Podobno na max detalach. Cofneli sie z grafika tras o jakies dwie czesci serii. Samochody byly ok. Fizyka… coz… czuc powiew swiezosci, ale to jeszcze nie to.

  8. Orthomyxovirus 23 września 2009 o 06:04

    mi się wydaje że wersja pc jest ściągnięta z ps3 bo jest filmik porównujący model zniszczeń z x360 i ps3 i na x360 jest bez porównania o wiele lepiej.

  9. a mi się gra dobrze.

  10. GRID ma obrzydliwy, żółty bloom, który wygląda zupełnie nierealistycznie. Taki sam jak w DiRT i zapewne, niestety, w DiRT 2. Grafika w Shift jest bardzo ładna. Szkoda tylko, że użytkownicy ATi zostali zrobieni w balona i gra jest dla nich prawie niegrywal

  11. @HashMap ależ jest grywalna jak najbardziej, już o tym pisałem. Co do wyglądu to faktycznie najładniejsza race game to to nie jest. Trasy wyglądają naprawdę ubogo, model zniszczeń jest gorszy od tego z Grida ……

  12. ….a dobrze jeździ się samochodami z napędem na tylną oś. (bo je czuć i fizyka jest wtedy jakby lepiej poukładana ) Ale cóż grałem tylko w demo.. i w sumie gram w nie nadal, bo jednak Shift coś w sobie ma.

  13. Ja tam kupuję Grida, nie Shifta. Po pierwsze zniszczenia, po drugie jak chcę symulacji to zwyczajnie odpalam ToCE RD 3. Cóż, to tyle:P

  14. Rozwiązanie tanie i skuteczne:)

  15. @BioComp- grafika gorsza od tej w GRIDZIE?!?! SHIFT ma 100 pfu! 1000 razy lepszą grafikę od GRIDA! Nawet same efekty są o niebo lepsze w Shifcie. A tak w ogóle to GRID nie jest symulatorem- to bardziej zręcznościówka 🙂 Tak to jest jak się gra w demo :/

  16. hm gra za pomocą myszy w samochodówce prawie jak we Wii 🙂

  17. Myszka mi do szczęścia w Shifcie potrzebna nie była ale i tak ściągnę patcha. Shift jest to moim zdaniem najlepszy NFS od czasów most wanted.Tylko wkurzają te odznaki, punkty i inne pierdoły co fruwają po przejechaniu wyścigu. Ale ogólnie gra przyjemna.

  18. Janek, dobry wybór. Ja mam GRIDA.

Dodaj komentarz