Inversion: nowy shooter 4D. Tym razem pobawimy się grawitacją [GALERIA]
![Inversion: nowy shooter 4D. Tym razem pobawimy się grawitacją [GALERIA]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/361973f0-6d89-47fc-8312-eafbb52cf627.jpeg)
Nad grą Inversion pracuje studio Saber Interactive (twórcy TimeShifta), a wyda ją studio Namco Bandai (którego gier dystrybucją w Polsce zajęła się Cenega).
Inversion będzie shooterem przedstawiającym akcję z perspektywy trzeciej osoby, a główny mechanizm rozgrywki ma polegać na możliwości… odwrócenia grawitacji. Bohaterem Inversion będzie gliniarz o nazwisku Davis Russel lub jego sąsiad, Leo Delgado (pachnie co-opem…), którzy ramię w ramię będą przeciwistawiać się inwazji kosmitów nazywanych Lutadore. Wraz z ich pojawieniem się na ziemi, na powierzchni naszej planety pojawiły się również różnego rodzaju anomalie grawitacyjne, które bohaterowie będą mogli wykorzystać korzystaąc ze specjalnej broni o nazwie Grappler. Wszystko to brzmi mało poważne, ale może będzie grywalne.
Premiera w 2010 roku – na razie, tylko na konsole (Xbox 360 i PlayStation 3). A galeria jest TUTAJ.
Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Inversion: nowy shooter 4D. Tym razem pobawimy się grawitacją [GALERIA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zabaw z gnatami i mocami wpływającymi na grawitację było wiele… ale nigdy nie jest ich za wiele! Od dawna wszak wiadomo, że gracze uwielbiają bawić się silnikami fizycznymi. 😉 Jeśli ładnie skleją grę to kto wie, może nawet osiągnie sukces?
A liczyłem że dowiem się co dalej w TimeShifcie….Swoją drogą była to świetna gra, która miałą pecha, że wyszła razem z MW. Wtedy wydawcy jeszcze nie wiedzieli że jak wychodzi MW to trzeba wszystkie swoje gry przenieść na następny rok:D:D:D Oby tym razem Twórcy odnieśli większy sukces, zasługują na to
Zabawy grawitacją, czyli w ogólności także czasem 😉 W gruncie rzeczy ta gra jest po prostu 3D 🙂 Pod pewnym względem przypomina powstający również Shattered Horizon studia Futuremark. Tylko, że w tym drugim przypadku mamy nieważkość.
W Counter-Strike była możliwość ustawienia grawitacji. Ciekawe czy tu bedzie podonie to wyglądac.
Eeeeee… Silniejszy Gravity Gun i tyle 😀
Eeeeeeee… Tylko odwrócenie grawitacji? Mało.
Bardzo wkurza mnie ten styl graficzny. To wspaniale, że w PoP i Borderlands zdecydowano się go użyć, ale to już za dużo.
Mi to strasznie śmierdzi Prey-em ale kto wie może rozwiną w dobrym kierunku myśl twórców wyżej wymienionej gry.
sori9 – w tym przypadku nie mamy do czynienia z cell shadingiem, przynajmniej na moje oko to raczej jeśli miałbym strzelać virtual texturing czyli o ile mnie pamięć nie zawodzi, technologia użyta w Brink. To trochę jak z Rage’em, wygląda prawie jak cell shading, ale to nie to. Po prostu gry zaczynają mieć żywsze kolory.
Przypomina mi się recenzja Prototypa 😀
Grawitacja jako czwarty wymiar – ciekawa koncepcja, Hucie, choć domyślam się, że fizyków byś tym nie porwał… 😉 |Ale faktycznie pachnie to starymi, sprawdzonymi pomysłami (jeszcze z czasów Force Push/Pull z Dark Forces: Jedi Knight) tylko w ładniejszym i potężniejszym wydaniu…
Alaknar – w pewnym sensie da się podciągnąć zabawy z grawitacją, pod zmiany w czasie (w ogólności) 😉
No tak, jasne. Tylko ogólność musi być bardzo duża. 😉 |Choć faktem jest, że wg niektórych teorii ogromne ośrodki masy mogą zakrzywiać czasoprzestrzeń (vide teorie nt. czarnych dziur oraz początków świata), więc w pewnym sensie – pośrednio – zabawy z grawitacją mogą być zabawami z czasem… ^^