rek
22.10.2009
Często komentowane 32 Komentarze

Colin McRae: DiRT 2: Codemasters pokazuje dlaczego PC-towcy muszą czekać. Do 4 grudnia.

Colin McRae: DiRT 2: Codemasters pokazuje dlaczego PC-towcy muszą czekać. Do 4 grudnia.
Z okazji premiery systemu Windows 7 Codemasters zdecydowało się wreszcie zdradzić dokładną datę premiery PC-towej wersji gry Colin McRae: DiRT 2 (to 4 grudnia) oraz pokazać filmiki prezentujące efekty DirectX 11 w niej użyte. A także screeny. Widać różnice?

Film pokazujący technologie, jakie do silnika gry Colin McRae: DiRT 2 wprowadził DirectX 11, wygląda następująco:

Jest też trailer pokazujący wersję PC, który zaczyna się tak samo, jak ten z konsol, ale na szczęście kończy inaczej:

Opublikowane także GALERIĘ nowych, PC-towych screenów. A wszystko to z okazji ujawnienia daty premiery PC-towej wersji gry. Będzie ona miała miejsce 4 grudnia, czyli zdąży wam ją przynieść nie tylko Gwiazdor, ale i św. Mikołaj 🙂

32 odpowiedzi do “Colin McRae: DiRT 2: Codemasters pokazuje dlaczego PC-towcy muszą czekać. Do 4 grudnia.”

  1. Z okazji premiery systemu Windows 7 Codemasters zdecydowało się wreszcie pokazać filmiki z PC-towej, obsługującej DirectX 11 wersji gry Colin McRae: DiRT 2. I screeny. Widać różnice?

  2. Heh. co jedynie da się znacząco zauważyć względem DX10 to jest tylko większa ilość wielokątów, a co za tym idzie nie obiekty są bardziej szczegółowe. Według mnie te ostatnie 2 DX powinny się nazywać DX10 jako np. DX9.1, a DX11 -> DX9.2. To jest tylko kilka ulepszeń, a reszta marketing. Jakby taki M$ udostępnił te biblioteki na podstawie open suorce to ludzie zobaczyliby co to jest nowy DX, a nie kosmetyczne zmiany, żeby nacieszyć sprzedawców w supermarketach nie dla idiotów

  3. W pierwszej chwiili pomyślałem że to realne samochody

  4. Jedyna wada… Moja karta nie obsługuje Direct 11… Ale może za 2 lata kupię technologię Nvidii do Directa 11… Niemniej warto wg. mnie czekać dłużej.

  5. Normalnie padłem. Czekacie do grudnia na ładniejsza widownie i fale na wodzie. nie no padnę

  6. Zgadza sie benylancoch, to sa tylko detale(fajne, ale mimo wszystko detale). I szczerze mowiac, to malo mnie obchodzi liczba wielokatow na jakiejs tam fladze, gdy jade 200kmh zaciecie walczac o podium…

  7. Co prawda taka teselacja wody w Silent Hunterze 5 byla by fajna… Ale z drugiej strony woda, to 90% tego co w SH ogladamy, takze tam bylby tego jakis sens 😉

  8. Szczególnie będzie mnie obchodzić flaga :/

  9. PrimeroVorianAtreides 22 października 2009 o 16:57

    To dalej ten sam przecietniak…jutro Forza3:)

  10. Zgadzam się z TheNatooratx i z kruszon1990! A poza tym, z wodą było już coś takiego w GTA IV i nie potrzebowałem do tego nawet DX10!

  11. Nie narzekajmy dopóki nie zobaczymy jak to w rzeczywistości działa. Macie rację, jest dość mało różnic między DX9 a DX11 ale… Tu nie tylko o teselację chodzi ale również o wydajność, a ona teoretycznie stoi na wysokim poziomie. Ja zmieniam sprzęt przy premierze Crysis 2, więc może będę miał DX12? DX13? Kto wie…

  12. czy warto czekac? moim zdaniem… nie.

  13. jeśli gra będzie prezentować się tak jak ten samochodzik u góry to zacisnę zęby i poczekam xD

  14. Chyba specjalnie dla colina kupie nową grafikę i W7 xD

  15. A ja myślę że w wyścigówkach ideał osiągnięto już w GRIDZIE

  16. Wygląda to ciekawie.

  17. ja jestem w połowie dirta 2 na xboxie i uważam ze jest nudny a dlaczego bo twórcy zrobili kilka map i ciągle powtarzają się na nich imprezy i to te same (bezsensu)… to juz nie ten colin co kiedyś:/ i co do imprez to według mnie colin powinien być tylko WRC a są tam takie imprezy co w GRID tylko jazda po błocie wiec to też bezsensu

  18. No, nie gadajcie – wersja DX11 wygląda obłędnie! 🙂 |Co do kwestii „marketingu” i nazewnictwa DXów – chyba nie czytaliście artykułu o DX w CDA. 🙂 Stosunkowo niewiele z nich wprowadzało jakieś kolosalne zmiany technologiczne, więc nie rozumiem skąd ten płacz, że „nie powinno być DX10 tylko 9.ileśtam”. Co za różnica? 🙂

  19. Alaknar – obłędnie to to już wyglądało we wrześniu. teraz jest czysta kosmetyka niewarta czasu i pieniędzy

  20. To powiedźcie mi kto z was ma sprzęt do DX11 by sobie pozwolić na takie „cuda”?:)

  21. Jak to kto? Ci którzy zamiast przeznaczyć pieniądze na gry wolą przeznaczyć pieniądze na sprzęt. Który jak to na pc i tak za niedługi czas będzie muzealny.

  22. mi starczy moja karta z obsługą DX10 więc nie mam zamiaru kupować póki co na gwałt nowej byleby mogła udźwignąć DX11. Tak było ze starą kartą i tak będzie teraz.

  23. pierwszy trailer jakiś taki niemrawy. A co do DX 11 i DIRT’a 2 to kolejny krok w stronę doskonałych graficznie gier. A akurat grafę z obsługą DX11 planuję kupić, to i efektami się pociesze ;d

  24. Wszystko fajnie ale z wodą muszą popracować;P Co jak co ale nie raz się wjeżdżało w mniejszą kałużę z mniejszą prędkością i woda tryskała na wszystkie strony zalewając całą przednią szybę;]

  25. no grafa robi wrazenie

  26. Woda lepsza nie będzie, ponieważ wymagałoby to implementacji fizycznego symulatora fluidów, a na maszyny które uciągną to w czasie rzeczywistym poczekamy jeszcze ładnych kilka lat… póki co trzeba się zadowolić particlami 😛

  27. To aż potrzebowali parę miesięcy żeby ładniejsza flaga i woda była + parę innych bajerów :/ .

  28. Nocna jazda wygląda niesamowicie, tylko jak to będzie wyglądało naprawdę? Ciekawe, czy wrócą działające wycieraczki, zmienne warunki pogodowe i różne pory dnia na tych samych odcinkach. Czyli to co już nieźle było wykonane w 05.

  29. flymar – z doświadczenia własnego Ci nie odpowiem ale przeczytaj jakąkolwiek reckę wersji konsolowej. Dowiesz się napewno.

  30. Nie, te parę miesięcy było na implementacje dx11. To już nie te czasy gdy robi się nowy contenct na pc. Więc zapomnij. Teraz dodatki do gier pecetowych mają służyć sprzedaży kart graficznych i napędzaniu koniuktury na sprzedaż krzemu. Swoją drogą 2 lata między oboma dirtami i wszystko co sie zmieniło to grafika i model jazdy;/ Codemasters sobie w kulki leci. Pewnie przy Grid 2 główne zmiany to też grafika będzie;/

  31. Mati87: Ale po co zmieniać coś co jest bardzo dobre (jeśli nie idealne – GRID). Ja osobiście widzę nowego DiRT’a jako stary+ nowe wozy, trasy, konkurencje – bo co innego można zmienić. I tak się nie czepiajcie się DirectX 10 i 11 bo ich postęp nie polega na wyraźnym skoku jakości grafiki, tylko na ułatwieniu pracy programistom + kilka bajerów.

  32. Czepiam się bo po 2 latach marzyło mi się bym mógł sobie włączyć trasę w środku nocy w trakcie ulewy. Nie zmieniłoby to tylko grafiki ale też sposób prowadzenia. A tu co? klops. tylko grafika……|dx10 i 11 się czepiam i będę czepiał dopóki będzie mi sie usilnie wciskać iż jest to objawienie i pogromca konsol. sorry guys ale może w latach 90 by to przeszło.

Dodaj komentarz