06.01.2010
Często komentowane 29 Komentarze

Visceral Games uczy się od Blizzarda: ?Dead Space 2 będzie skończony, kiedy… będzie skończony?

Visceral Games uczy się od Blizzarda: ?Dead Space 2 będzie skończony, kiedy… będzie skończony?
„When it's ready” - słynne słowa studia Blizzard mówiące o tym, że wydaje ono swoje gry dopiero wtedy, gdy są gotowe, nie zważając na podawane wcześniej daty premiery, podchwycili także twórcy Dead Space 2. I wprowadzają je w życie.

W rozmowie z prestiżowym serwisem CVG, Steve Papoutsis, producent z Visceral Games, zapytany o datę premiery Dead Space 2, mówi tak: „Electronic Arts stoi w 100% za naszym zespołem w Visceral Games, dlatego możemy pozwolić sobie na to, by powiedzieć, że gra [Dead Space 2] ukaże się wtedy, kiedy będzie gotowa i kiedy będzie spełniać wysokie standardy jakości naszego zespołu”.

Wniosek? Zdaje się, że w 2010 roku w Dead Space 2 nie zagramy…

29 odpowiedzi do “Visceral Games uczy się od Blizzarda: ?Dead Space 2 będzie skończony, kiedy… będzie skończony?”

  1. „When it’s ready” – słynne słowa studia Blizzard mówiące o tym, że wydaje ono swoje gry dopiero wtedy, gdy są gotowe, nie zważając na podawane wcześniej daty premiery, podchwycili także twórcy Dead Space 2. I wprowadzają je w życie.

  2. najlepiej tak powiedzieć,i nie martwic się,że spóźni się z datą premiery -,-

  3. Oby było warto czekać.

  4. Bardzo dobrze.:P |Gra przynajmniej będzie doszlifowana.

  5. Heh. Wishfull thinking. Wszystko było by w porządku gdyby w tym zdaniu nie było jednej nazwy – Electronic Arts. Ta firma znana jest przecież z wypuszczania dopracowanych produktów, a o dacie wypuszczenia gry na rynek jak wiadomo stoją jej twórcy a nie banda księgowych. Powodzenia.

  6. Ja tam mogę czekać w nieskończoność, byle żeby shitu nie było

  7. I dobrze przynajmniej nie będzie wpadek jak z dodatkiem Gothickiem na szybkiego robionym i spie…. po całości.

  8. Gothik 3 jako podstawka to już nie spie… po całości był? 😀

  9. Good choice. Im więcej tak wydawanych gier, tym lepiej. Może w końcu wydawcy i developerzy sobie przypomną, że gra ma bawić?

  10. No i dobrze. Wolę poczekać, aniżeli dostać zrobione w pośpiechu „tosamo”.

  11. @Vanguard1990|Nie miałeś przyjemności się naciąć na jego rozszerzenie Zmierzch Bogów co zmniejszał grę o jakieś 60% i wo dodatku dodaje masę błędów i bugów, albo ostatnie problemy z Ogniem i Moczem tak CDP zwalił sprawę że chcą mu gracze polscy proces wytoczyć bo nie da się ukończyć gry : -pzdr.

  12. Blizzard sobie może takie rzeczy robić, ale nie studio które jest na usługach wielkiego koncernu, dla którego liczy się zysk…więc to ich „when it’s done” może się skończyć nawet w tym roku…jeśli EA tak sobie zażyczy.

  13. Skoro użyli przesławnej śpiewki ludzi z Blizzarda, to mam nadzieję, że gra będzie miała równie fenomenalny poziom co tytuły tejże ekipy.

  14. Chyba daty im się pomyliły. To nie Pryma Aprilis. Kiedy będzie skończona… te słowa u EA mogą oznaczać, że albo w czerwcu już nagle ją zobaczyły z 666 błędami, albo w 2012 kiedy to blizz postanowi każdą swoją gre tak ogłaszać co za tym idzie każda będzie hitem murowanym.

  15. Professor00179 6 stycznia 2010 o 19:55

    Jak na razie to o DS2 bardzo sie martwie. Jeszcze zanim pojawily sie pierwsze wiadomosci o grze, a dowiedzielismy sie, ze glowny kreator opuscil studio wiedzialem, ze gra bedzie wygladac inaczej. Potem byly newsy o zwiekszeniu dynamiki rozgrywki i stawianiu na akcje (bo jak kreator glowny opuscil studio to nikt juz 'debili’ nie hamuje) i moje obawy staly sie uzasadnione. Teraz z kolei boje sie, ze EA tak szpanuje fraza 'when its done…’ itp. bo niczym innym juz do gry nie przyciagnie. Poza tym jesli gra…

  16. Professor00179 6 stycznia 2010 o 19:56

    wymaga tyle czasu na tworzenie to czy nowi kreatorzy (przy takich produkcjach jest do ok. 5) nie maja pewnego rozgradiaszu w zaplanowanych akcjach?

  17. Professor00179 6 stycznia 2010 o 20:01

    Swoja droga to raczej tylko glupie gadanie bo EA ze swoimi obecnymi problemami nie moze sobie pozwolic na zbyt dlugie przetrzymywanie tytulow w produkcji – to po prostu za drogie jest. Obecnie firma wraca do sprawdzonego planu wydawniczodeveloperskiego (tj. stawia na znane i popularne marki) a DS raczej traci popularnosc niz ja zyskuje. Zwlekac tym bardziej nie mozna, ze nad ta gra nie pracuje grupka kilku chinczykow, a ludzie, ktorzy dostaja normalna pensje, chca pracowac w godziwych warunkach i musza jesc

  18. EA sie w koncu uczy, brawo 😛

  19. a kiedy się nauczy :

  20. Wielka szkoda że powiedzieli nam tak dokładnie ale mam nadzieję że czas poświęcą na dopracowanie dwójki bo jedynka wymiatała !

  21. Jeżeli faktycznie obrali strategię Blizza to jak gra zostanie wydana bedzie dopracowana w kazdym szczegole i ustawi nowe standardu w gatunku 😀

  22. Na razie i tak kończą Dante Inferno, po demie wiem, ze na pewno zagram, także na razie o DS@ jestem spokojny, niepokoi mnie tylko informacja o otwartych poziomach, zeby nie przesadzili.

  23. Żeby tylko się z tego drugie Diablo III nie zrobiło.

  24. EA potrafiło sknocić świetną serię C&C właśnie poprzez dopuszczenie jakichś mało rozgarniętych ludzi z „genialnymi pomysłami” do projektu, więc DS2 może podzielić ten sam los i dostaniemy nie horror w kosmosie a zwykłego shootera, bo w końcu akcja jest teraz ważniejsza od klimatu i fabuły…

  25. od blizzarda? a moze od 3d realms?

  26. „When it’s done”, a nie „When it’s ready”!!!

  27. Jeśli gra ma być idealnie zrobiona to niech i ją wydadzą za 5 lat, ale ma być to arcydzieło…

  28. No.. przynajmniej skończę jedynkę na nowym kompie.. xD

  29. To chyba wyszło nie od Blizzarda a od 3DRealms… chociaż faktem jest że obecnie tych słów używa nagminnie Blizzard 😉 A na Dead Space czekam z zapartym tchem 😛

Dodaj komentarz