Muszą po tym boleć oczy. Eye Gaze pozwala grać w World of Goo korzystając z gałek… ocznych

Gałki trzeba jeszcze wesprzeć jednym palcem, służącym do przyciskania przycisku odpowiedzialnego za umieszczanie "glutów" na ekranie, ale technologia - mniej więcej - działa.
Co prawda na jej praktyczne wprowadzenie do gier trzeba jeszcze poczekać – i to długo – ale nie trudno wyobrazić sobie, że za jakiś czas grać (może nie w symulatory lotu…) grać będą mogli wszyscy, nawet np. przykute do łóżka osoby sparaliżowane.
Oto technologia Eye Gaze w akcji (w World of Goo) na CES 2010:§
A to już oficjalna reklamówka tej technologii opublikowana przez producenta tego systemu:
Czytaj dalej
21 odpowiedzi do “Muszą po tym boleć oczy. Eye Gaze pozwala grać w World of Goo korzystając z gałek… ocznych”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Gałki trzeba jeszcze wesprzeć jednym palcem, służącym do przyciskania przycisku odpowiedzialnego za umieszczanie „glutów” na ekranie, ale technologia – mniej więcej – działa.
Jestem ciekaw jak to sie tyczy osób w okularach ;<
@igla przeciez na pierwszym filmiku dzieciak w okularach testuje o0
a zezowaci ? ^^
a co z wymuszonymi mrugnięciami okiem? przecież nad tym w pełni sie nie da zapanować. co będzie jeśli przez przypadek mrugnę nad przyciskiem „Destroy Earth” 😉
Fajnie się w to musi grać w FPS’y. Bo żeby strzelić trzeba pewnie mrugnąć okiem, a żeby wypuścić całą serię strzałów to pewnie trzeba całkiem zamknąć oczy, zapominając o celowaniu. Pewnie trzeba będzie mieć „oczy szeroko zamknięte” żeby jakoś to szło.
Podoba mi się naprawdę 😛
Dla mnie beznadzieja. Już lepszy pomysł z Natalem i poruszaniem się i mówieniem
saders-Faktycznie lepszy jest Natal(wg mnie)!
deoomen – pewnie jest to zaprogramowane, źe przez jakiś czas musisz trzymać to oko mrugnięte (czy tam zamknięte ;p) np. 0,7 lub trochę więcej sek. – bo te niekontrolowane są przecież szybkieAmdor – raczej nie jest to przewidziane dla zezowatych ;p może, że będzie jakieś ustawienie, gdzie ci powie, żebyś patrzył na jakiś punkt i on „skanuje” w jaki położeniu są twoje oczy, choć pewnie jednak pierwsza opcja ;p
Natal jest lepszy. Co Do Eye Gaze – wyobraźcie sobie takiego FPSa. W misji szpiegowskiej nie można strzelać. No i jak można nie mrugać oczami przez 20 minut ???
KB1 nawet nie chce sobie wyobrażać ile ty grasz na kompie jak przez 20 min nie umiesz wytrzymać bez mrugania
@BrOw4r tam na pierwszym filmiku mówią że steruje oczami a gluta przypina klawiaturą
Porażka, ale jak im sie chce to niech nad tym pracuja. Moze kiedys wyjdzie z tym jakis bajer 😛
eee tam, bajer ;d|ale rzut okiem nabiera owego znaczenia ;]
A jeśli na ekranie się pojawi parę skromnie odzianych pań lub z dużym biustem. Uffff to chyba będzie poziom HARD ;D|Dobra by była gra, bieg przez plansze nie patrząc na nagie obok panie.|Dla mężczyzn to chyba misja nie do wykonania ;P
Ja bym chciał bardzo zobaczyć World of Goo na coverze!
ciekawe, ale nic z tego nie bedzie…
@venril ja kupiłem world of goo jak sprzedawali za 0,1$
kurcze pilot na oczy, tego mi trzeba 😀 w koncu nie bede musiał pol dnia szukać pilota zeby cos poogladać
Hura mogę zostać jeszcze większym no life’m nie muszę się ruszać by przełączać kanał. |A tak serio co z sytuacjami jeśli w FPS’ie na chwilę obczajamy HUD, radar czy cokolwiek co nie wymaga od nas gapienia się w punkt na wprost postaci. Przy założeniu że chcemy mieć takie ustawienie bo przy okazji lookania na HUD patrzymy kątem oka czy ktoś nie wyskakuje nam z rogu. I tak może być w każdej innej grze, nie tylko w FPS’ie. Ciekawe jak to rozwiążą.