Splinter Cell: Conviction – nowy gameplay [WIDEO]
![Splinter Cell: Conviction – nowy gameplay [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/e9397017-69fd-4862-82fb-478fec72bb5c.jpeg)
Na łamach portalu GameTrailers pojawił się nowy, podzielony na dwie części filmik prezentujący rozgrywkę w Splinter Cell: Conviction. Możemy na nim zobaczyć, jak Sam Fisher działa (częściowo...) z ukrycia.
Oto nowy gameplay ze Splinter Cell: Conviction:
#1:
§
#2:
Czytaj dalej
46 odpowiedzi do “Splinter Cell: Conviction – nowy gameplay [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Podoba mi się… fajnie zrobili z tym białym „cieniem” który pokazuje gdzie wrogowie ostatnio nas widzieli… fajne i miłe!
Zapowiada się całkiem nieźle, kilka niezłych pomysłów, ale jestem pewien, że nie będzie to gra, która zapadnie nam w pamięć. Przeraża mnie trochę grafika tej gry, jakaś taka niedzisiejsza.
Rewolucji niebędzie, ale gra moze być całkiem dobra. Jeśli reszta tej gry będzie taka lub lepsza to napewno kupię bo lubię tak się skradać i rozwalać ludzi z ukrycia.
Zawsze wolałem Hitmana tak i na kolejną część przygód łysego zabójcy czekam z wytęsknieniem, a nie na to „ustrojstwo”. ;P
To nie będzie to samo co stary dobry chaos theory, ale sama gra powinna być bardzo dobra.
Mi się tylko nie podoba wprowadzenie czarno-białej kolorystyki, zamiast standardowego „paska widzialności”. No i – czy mi się zdaje, czy to ten sam etap, którego gameplay widzieliśmy na e3, ale końcówka jest inna? W poprzednim finałowa walka była w mniejszym pokoju i troszkę inaczej wyglądało to wszystko.
czekam bo moim zdaniem warto (nawet pomimo tego, że gra nie ma poza bohaterem nic wspólnego z poprzednimi częściami), niestety czekam już baaaaaaaardzo długo.@wilku12: wg mnie grafika jest całkiem przystępna ale animacja już niebyt
zapowiada sie ciekawie ale według mnie rozgrywka przypomina bardziej uncharteda czy assassaina a nie starego dobrego splinter cella
czekam na gierkę bo świetnie się zapowiada, w szczególności co-op, o którym było niedawno pisane 😀 ale zastanawia mnie jedna rzecz, scena gdzie Sam wyrzuca gościa z okna… ci na dole nawet nie drgnęli ? Upadający z wysokości facet powinien chyba zwrócić ich uwagę, tym bardziej, że upadł wcale nie tak daleko od nich…
Miodzio 😀 .
Poluj Sam, poluj 😉
Bleh, z każdym trailerem coraz gorzej. Dajcie mu kałasza, i tak już lata jak kot z pęcherzem, a przynajmniej nie będzie hipokryzji…
@Quetz Każdego SC można przejść na dwa sposoby ( nie licząc ultra cichych misji), na kozaka, i skradając się. Tutaj zaprezentowano ten agresywniejszy sposób, przez to gameplay wygląda nieco jak „Unharted 2”.
Gra zapowiada się dobrze ale nie tak dobrze jak kilka game play’ów przedtem. Nie podoba mi się, podobnie jak dla Nuriona scena, gdy Sam wyrzuca gościa przez okno,a ten nawet nie krzyknął i nie zwrócił uwagi nikogo na dole,a spadł parę metrów od nich. To po pierwsze, a po drugie nie podoba mi się z jaką prędkością Sam porusza się po gzymsach ścian, normalnie parodia. Niejeden wolniej biega niż on się porusza w ten sposób, a Altair czy Ezio z Assasins Creed’a to normalnie wysiadają przy nim :/
@mrowczak, a wskaż mi trailer, gdzie pokazano „ultra cichy sposób”? 😛 Cały ten stealth, jakim się tak podniecają i tak sprowadza się do likwidacji przeciwnika. Dla mnie to żaden stealth… domniemam, że w finalnej grze będziemy mieć taką opcję omijania przeciwników. Jednak bardzo w to wątpię by było to rozwinięte do stosownego poziomu. Jak narazie gra jest nastawiona na efekciarstwo i akcje… nawet w przypadku prezentowanego „stealthu” i tak wszystko sprowadza się do jednego 🙂 szkoda.
Mi tez sie nie podoba scena wyrzucania przez okno – obok byl straznik i niczego nie zauwazyl. Poza tym z tego co widac na trailerze, wszystkie akcje wykonuje sie 'jednoprzyciskowo’. W pierwszym SC (gralem niedawno) nie bylo takiej automatyzacji przez co mozna bylo sie bardziej w gre wczuc. Nie ogladalo sie animacji tylko samemu sie WYKONYWALO stosowna akcje. Ogolnie to gra wyglada bardziej jak jakis GoW niz SC, ktorego kocham. Gdzie skradanie sie? Ci przeciwnicy sa slepi i glusi na tych gameplayach.
No i bardzo (nie)ciekawa jest szybkosc z jaka sie porusza sam. JAk wchodzi po tych rurach to normalnie jak spiderman. Jak to sie stlo, ze gdy byl kilka lat mlodszy w jedynce i dwojce to nie byl tak sprawny fizycznie? Glupota, glupote pogania. W dodatku przeciwnicy wydaja sie byc calkowicie glusi na to z jaka szybkoscia przemieszcza sie Sam, a w poprzednich zesciach to byla PODSTAWA. Jeszcze troche i beda o nim mogli komiksy robic jak o super bohaterach typu wspomniany Spiderman lub Batman… ZAL!
Na chama też można w poprzednich częściach doszukiwać się jacy to przeciwnicy ślepi czy głusi.Poprzednie części też miały swoje wady.Trzeba przyjąć po prostu fakt że to jest nowy inny Splinter Cell.A dopiero po zagraniu go oceniać.Ja osobiście od tej części oczekuje fabuły i silnego przywiązania do bohatera,którego jednak sporo brakowało w poprzednich częściach.
ciekawie się zapowiada kupie na pewno :]
Seria Splinter Cell to nie jest zwykła skradanka, czego gro ludzi nie zauważyło chyba. Jest to bardzo ambitna seria, opowiadająca, uwaga, historię. W każdej części gry fabuła zasługiwała na uwagę. Ewolucję serii uważam za coś naturalnego, Sam się zmienia i tak samo zmienia się gameplay. Zdaję sobie sprawę, że wielu fanów wolałoby, żeby Sam do końca swojego życia skradał się, a w jego życiu prywatnym nic się nie działo. Jednak jego córka zginęła i nie wyobrażam sobie, żeby to miało go nie zmienić…
Jestem bardzo ciekaw kolejnej części, nawet jeśli ma być w niej więcej akcji i krzywdzenia wrogów. Oczekuję dobrej historii. Jeśli to wiąże się z większą dynamiką gry niż w poprzednich części – trudno, a może nawet będzie ciekawie?PS: Na wszystkie zarzuty, jakie zapewne się posypią – przeszedłem każdą część z pełną perwersją, najciszej jak się da. Chaos Theory – finalny, podsumowujący grę miernik sukcesu misji (za ciche przejście) wskazał u mnie około 95-100% (nie pamiętam dokładnie). A jednak czekam!
bardzo dobrze się zapowiada
Oby gra nie była średniakiem jak AVP.
Skoro premiera w kwietniu, a gra jest gotowa do ukazania się w marcu to może chociaż my gracze dostaniemy od Ubi demo, przed premierą gry?!
ciekawe ciekawe wygląda jak by skradania było mniej a więcej strzelania z karabinu… nareszcie jakiś inny ten sc bo tamte to było w kółko to samo
wow warto było jednak czekać tyle lat na conviction
Naars mówisz o ewolucji gry i o tym że przeszedłeś grę na 100%. Ja każdą cześć sc przechodziłem kilka razy a to raz bawiąc się raz strzelajac a raz skradając sie i majac ostateczny wynik 100%…A powiedz mi jak to wpływa na ewolucje że gra zostaje kompletnie uproszczona?Jak to wpływa na gre że jeden z tak naprawde podstawowych trybów(mowa tutaj oVersusie) zostaje kompletnie wyrzucony z nowej częśći?SvM tak naprawde przedłuzyl zywot PT i CT o nawet 600-700h h w moim przypadku i moze z 200h w Da…
MAMY HIT !!!
@zglina: Ja również przeszedłem wszystkie części kilka razy, ale po co o tym pisać? Napisałem, że miałem dobry wynik skradany, by ludzie nie zarzucali mi, że wcześniejsze części gry przechodziłem zabijając wszystko wokół. W Versusa możesz pograć w starych częściach – zauważ, że versus był technologicznie bardzo do tyłu w CT, bo była to kalka tego trybu z PT – tak więc dalej graj w to, co masz – mnie ten tryb się nigdy nie podobał, więc nie żałuję. BTW, SC nigdy nie był specjalnie trudną serią skradankową.
Jeśli chcesz nie uproszczonej gry typu stealth, to polecam Thiefa. Nie wiem jeszcze, czy nowa forma SC przypadnie mi do gustu, po gameplayach mi się podoba, ale w przeciwieństwie do niektórych czekam na finalny produkt w moich łapkach. Ufam Ubi, dlatego przed premierą wolę zakładać, że gra jest dobra, a nie słaba. A jak jest, zweryfikuje każdy sam w zaciszu domowym, proste.
Gierka wygląda bardzo dobrze. Szczególnie mi się podobają elementy skradankowe… MMM!!
Pomysł z lusterkiem jest kapitalny, takiego gadżetu jeszcze nie było haha!
W nowego SC wierzę bezgranicznie. A to dlatego, że stworzyli go ludzie odpowiedzialni za jedynkę i Chaos Theory.
Ciekawie się zapowiada…
Na pewno kupię te grę… wymiata.
Aż dziwię się, że nie dali jeszcze filmiku stealth do tej pory… link: http:www.youtube.com/watch?v=hlHNMyz0txQ|Jedynie do poprawki AI i poruszanie się Fishera. Reszta bez zarzutu jeśli przez całą grę będzie można się skradać tak jak na tym filmiku co podałem.
Naars powiem tak Versus wykorzystywał 100% twoich zdolności w grze.A dodatkowo jeśli grałeś z kumplem(i byliście zgrani,znaliście mapy) vs inny dobry team to grywalnością przykrywał dotychczasowe wszystkie czesci sc.|ale tutaj potrzeba kumpla treningów i radości 🙂 Niestety utrzymuje sie w tym że ubi nie lubi robić w grach zmagań on-line.Pełno bugów w grze oraz niepoprawione problemy z połączeniami nigdy nie zostały naprawione. A znajac ubi mogli by to zrobic w miesiac 🙂 W da tak samo w PT tak samo oj ubi
No… może jeszcze te ułatwiane podpowiedzi, można było by wyłączyć w opcjach gry 😛
Powiem tak wolałbym samego versusa dostać z trybami i mapami z ct,nowa grafika,dodatkowym ekwipunkiem i takimi tam niz czekac na ScC.
Jaruto dokładnie widać ze ubi idzie za „moda” a dokładniej za pieniądzem.|Olać starych hardcorowych graczy.Lepiej zwalić AI(z trailerów widać że tak będzie najpewniej) i ułatwić rozgrywkę na tyle by było efektywnie i fajnie i by nawet 80 letni staruszek z drgawkami sobie poradził…|Ale scc nie kupie i tyle albo pozycze albo przeczekam az stanieje do tych 20żł-30zł. A kupiłbym go tylko wtedy gdybym był versus i bym był pewny że jakość rozgrywki nie będzie ustępować temu z CT a nawet go prześcignie.
zglina, no zobaczymy jak będzie z tym SC. Ciągle mam nadzieję na rozgrywkę dla hardcorów… Jeszcze Ubisoft Montreal ani razu żadnej części nie skopał. Ryzykują wstawiając nowe tryby do gry. Jak się sparzą może powrócą do klasycznej odmiany jaką cechował się Splinter Cell.
Zresztą, jeszcze ani razu nie dali rozgrywki na poziomie trudności: realistic.
No coś Ubistoft sypie tymi trailerami boli tylko to, że…|TO CIĄGLE TO SAMO!!!
Hmmm… Czy to samo nie było pokazywane na PGA -.^ ??
Nie,na PGA były prezentacje z E3.To jest coś innego.
JA chcę DEMO!