Ghost Recon: Future Soldiers skorzysta z Natala?

Choć premiera Natala zbliża się wielkimi krokami, rzadko słychać o planach wykorzystania tego kontrolera w produkcji dla „hardkorów”. Według nowych plotek, Ghost Recon: Future Soldiers może być jedną z pierwszych "prawdziwych" gier, które skorzystają z dobrodziejstw urządzenia.
Jak donoszą redaktorzy francuskiego serwisu JeuxVideo powołując się na swoje „tajemnicze źródło„, najnowsze dzieło Ubisoftu posiadać będzie specjalny tryb, w którym będziemy mogli zagrać właśnie z pomocą Natala.
Warto jednak zaznaczyć, że sterowanie nowym kontrolerem Microsoftu nie będzie całkowite – część akcji (podstawowe sterowanie żołnierzem) wykonywać będziemy padem, a Natal przyda się do wydawania gestami rozkazów kompanom sterowanym przez AI (i żywym graczom). W takiej grze, jak Ghost Recon: Future Soldiers może to być strzał w dziesiątkę – o ile tylko zostanie dobrze zrealizowane.
§
Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “Ghost Recon: Future Soldiers skorzysta z Natala?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Choć premiera Natala zbliża się powoli wielkimi krokami, rzadko słyszymy o planach wykorzystania kontrolera w produkcji dla „hardkorów”. Według nowych plotek, Ghost Recon: Future Soldiers może być jedną z pierwszych gier, które skorzystają z dobrodziejstw urządzenia.
niedzielniakowania serii ciąg dalszy …
I właśnie dlatego Natal będzie lepszy od PS move. Po pierwsze: Move to plagiat Wiiloota (czy jak go tam nazwali :E). Po drugie NATAL to kamerka, a Move to takie właśnie Wiilooty i za kija, by nie wyszło takie granie komfortowe w gry typu Batman: Arkham Asylum, czy może nawet nowego SC, ponieważ jak się jest przed kamerką to jedną ręką można, by było grać z padem, a z move nie 😛 Przez co Natal wydaje się być wygodniejszy.
mati1070 a Natal to plagiat EyeToy-a 🙂 |Dalej a jak za kija wyszło by granie natalem w batmana? Chce zobaczyc wiszących do góry nogami graczy :)A jak wiadomo Move posiada 2-kontrolery jak w wii wiec problemu też niema.No i ostatecznie granie an x360 tez mozna padem ale do czego natal sie przyda w batmanie hmm?|A kupowanie Natala za 800zł po to by wydawać tylko rozkazy lub dla pojedynczych czynności w grze jest strasznie opłacalne dla graczy…
mati1070, pad jest skonstruowany, by trzymać go w dwóch rękach, a move to taki pad podzielony na pół, wszystko masz pod ręką, a nie jakieś kombinacje. Z resztą w move jest też kamerka, więc jeśli dopalić softem, to masz też użyteczność jak Natal ;/
Chodzenie przy użyciu natala jest praktycznie niemożliwe w szerszym zakresie. Tak samo jeśli chodzi o strzelanie, zmianę broni, rzut granatem, itd. Do tego potrzeba chociażby 2 guzików. Jak chcesz na natalu iść do przodu przez powiedzmy 100 metrów? Mieszkasz na stadionie, że masz tyle miejsca? Bo tak to wygląda w praktyce – ruchy twojego ciała są przenoszone w całości do gry – więc przyda się tak z 25m2 wolnego miejsca do grania w gry w których postać stoi w miejscu…
A o czymś bardziej mobilnym zapomnijcie.
To będzie niewygodne zmieniać natala na pada, ja będe grał na klawiaturze i myszce-tradycyjnie.
Ja tam nie moge się doczekać tej technologi, nie potrafie sobie nawet dobrze wyobrazić jaką frajde da mi możliwość sterowania postacią w grze własnymi ruchami, oczywiście bez zajmowania rąk jakimkolwiek przedmiotem ( nie nie jestem fanbojem.).
@mati1070|a z natalem zagrasz w Batmana lub SC? mnie nie wydaje się. Są to bajery, które nudzą po 30 min zabawy. Jak by kosztowało toto z 100-150zł to jeszcze.
i tak sobie nie wyobrażam grania w poważne projekty całkowicie za pomocą natala…|-biegać przez całe boisko w tą i spowrotem w fifie :b
Widać znafcy już piszą o kontrolerach nawet kiedy to ich nie mieli w rękach.
Tak Bracio wszyscy „znafcy” się nie znają, a co ;D|Mam nadzieje, że Natal będzie godny zachodu i pieniądze przeznaczone na niego nie będą pieniędzmi wywalonymi w błoto.
W recenzji BC2 z CDA czytalem, ze w sieci graja prawie sami hardkorzy, a nie normalni gracze. Tutaj czytam, ze ta gra jest dla hardkorow mimo, ze juz wiadomo o kazualizacji tytulu (co postepuje od poczatkow serii)… W jednym z newsow pisalo tez, ze to hardkorzy (a inni ludzie nie?) narzekali na produkcje L4D2 zamiast silnegowsparcia do jedynki. Czy drodzy redaktorzy moga mi wytlumaczyc co maja na mysli uzywajac slowa hardkor? Ewentualnie niech ktos mi powie dlaczego normalni graczy (czyli niehardkorzy)…
…nie sa targetem konsolowej/masowej produkcji? Tak wynika z tego co pisze redakcja CDA jesli sie to zbierze do kupy. Nie piszcie „raz tak, a raz tak”. Jakby co: nie do mnie pretensje – ja tu tylko sprzatam.:P
Tiaa… Ghost Recon to „prawdziwa” gra – na zdjeciu widac, jak zolnierz podstawia terroryscie noge… zupelnie jak w realu. Brakuje jeszcze tylko laseczek z golymi pępkami i giwerami jak w Gears od War.
Ale fajnie
Hmm trzymasz pada dwoma rękami a stopą będziesz wydawać rozkazy no suuuuper….
Może jeszcze Cod’a dać z kontrolerami ruchu? A może BF3, to był by hardcor!!!