Alpha Protocol: Filmik o systemie dialogów, czyli do czego przydaje się butelka wódki [WIDEO]
SEGA opublikowała nowy film z gry Alpha Protocol. Ten najnowszy koncentruje się na tzw. Dialogue Stance System, czyli systemie prowadzenia rozmów, zastosowanym w tym "szpiegowskim RPG" twórców Neverwinter Nights 2.
Dialogue Stance System przypomina rozmowy z serii Mass Effect – gracz (zdarza się, że w czasie określonym przez okoliczności), wybiera jeden z dostępnych sposobów prowadzenia dalszej części konwersacji. Możliwości zmieniają się w zależności od kontekstu i sytuacji, co zresztą całkiem nieźle przedstawia film zamieszczony poniżej.
Tyle tylko, że nie potrzeba nam (właśnie szczególnie nam: Polakom) reklamówki Alpha Protocol, byśmy zapamiętali, że najlepszy sposób na wyciągnięcie czegokolwiek od rosyjskiego informatora to butelka wódki, a Niemki nie ma co czarować pięknymi słówkami, tylko trzeba postawić na profesjonalizm:
§
Czytaj dalej
-
Krafton miał prosić o pomoc ChatGPT, by nie musieć wypłacać premii twórcom...
-
Wielka aktualizacja Stalkera 2. Dodatkowa zawartość, poprawki błędów i lepsza...
-
Szef Take-Two uważa, że branża gier zmierza ku pecetom. Konsole zejdą...
-
Nowa mapa, bronie i tryby trafiły już do Battlefielda 6. Sprawdźcie...
11 odpowiedzi do “Alpha Protocol: Filmik o systemie dialogów, czyli do czego przydaje się butelka wódki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

SEGA opublikowała nowy film z gry Alpha Protocol. Ten najnowszy koncentruje się na tzw. Dialogue Stance System, czyli systemie prowadzenia rozmów, zastosowanym w tym „szpiegowskim RPG” twórców Neverwinter Nights 2.
Wychodzi na to, że będę grać badASS’em 😀
Świetnie rozwiązano ten system 😀 Wygląda bardzo filmowo.
Ta butelka wódki bardzo się przydała 😀
Kolejna gra po Mass Effectach gdzie bycie Renegatem będzie sprawiało masę frajdy 😀
Brak opcji dialogowych?? Co za absurdalny pomysł ;/
Szkoda, że nie mam X pudła albo PS3, system dialogów super
Boże ale główny bohater jest sztywny. A system sialogów gorszy niż w ME
Sztywny to był Shephard w wersji Angielskiej, ten koleś ma lepszy głos a jak się zmodeluje mu twarz według własnego widzimisię to będzie cacy.
Kulas ma rację. Bohater jest trochę sztywny i taki bez wyrazu. Niemniej szykuje się naprawdę ciekawa gra.
Gra zapowiada się bardzo ciekawie pod względem fabularnym i „wyborowym” ;P Lubię takie filmowe dialogi, na które mam wpływ. Co prawda grafika troszkę niedzisiejsza, ale co tam grafika, ważne, żeby było grywalnie.