Need for Speed World jak RPG. „Będziesz rozwijał umiejętności”, zapowiadają twórcy

Jean-Charles Gaudechon, producent Need for Speed World, zapowiedział w jednym z wywiadów:
„W grze spotkasz się z głęboką progresją, wzorowaną na grach z gatunku RPG. Wkraczając na nowy poziom doświadczenia, będziesz zdobywał umiejętności, odblokowywał nowe wyścigi i samochody. Szczególnie system rozwoju cech wprowadzi dodatkowy aspekt strategiczny do rozgrywki.”
Aktualnie trwają beta testy gry. Pełna wersja powinna trafić na rynek tego lata.
W Need for Speed World trafimy do wielkiego, otwartego świata, w którym przyjdzie nam się ścigać z wirtualnymi kierowcami z całego świata. Za udane występy będziemy zdobywać różne nagrody, wyróżnienia, a także – jak się właśnie dowiedzieliśmy – punkty doświadczenia.
Swoją drogą, ciekawe, jak będzie wyglądał ten rozwój postaci w praktyce. +1 do wchodzenia na zakrętach, +2 do driftu? Przydałby się jeszcze jakiś loot…
Czytaj dalej
25 odpowiedzi do “Need for Speed World jak RPG. „Będziesz rozwijał umiejętności”, zapowiadają twórcy”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
hehe ciekawie by to wyglądało gdyby był loot xD za trafienie samochodem w bande dropnie N2O +5 😛
to nie wygląda tak, jak opisujesz, drogi Serniku 🙂 otóż z każdym poziomem dostajesz bodajże 1 (jeden) punkt i przeznaczasz go na jeden ze skilli. dawno nie grałem w betę, ale podczas 2, czy trzeciej było coś takiego, jak pokazywanie policji na radarze w odległości X metrów, długość dopalacza i kilka innych, które gdzieś tam mi się zapomniało 😉
No faktycznie, loot by się przydał:|”Zdobywasz Przedni Zderzak Chwały,Wzmacniany Kryształowy Spojler i Mithrilowy Wydech” 😛
Ktoś zapomniał dodać, że od któregoś lvl trzeba będzie zapłacić kasę by…. dalej lvlować i robić postępy w grze! Czyli na początku to jest wersja demo i żeby dalej w nią grać i tak trzeba zapłacić! [beeep] a nie darmowa :/
Jak by co jestem w beta testach -_-
Z tym RPG to trochę chyba przesada…jakieś levele będą decydowały o tym jak jeżdżę a nie umiejętności manualne w używaniu pada czy kiery? żal…
Niestety tak jest 😀 Są trasy z przedziałem od 1lvl do 20 lvl… i co w związku z tym? ano to, że ja byłem np lvl 4 (Nissan Silvia) a koleś, który dostęp do beta testu dostał wcześniej miał lvl 20 więc posiadął Lamborghini Gallardo… nie muszę mówić, że przegrałem z kretesem bo w tym wypadku nawet power-upy nic nie dały :/ Zbyt duża różnica mocy a tunningu mechanicznego (jak i jakiegoś konkretnego wyglądu) nie ma.
a sa servery czy wszystko ofbywa sie na jednym froncie? (do beta-testerow)
Są kanała… na jaki Cię przydzieli… jest to losowe więc nie wiadomo
kanały* przydała by się opcja EDYTUJ
@KoichiSan|przecież jest serwer Europejski i USA, nie?
No są ale podzielone na kanały.. poza tym czasami zdarzało mi się, że widziałem amerykanów na kanale 😛
Dostałem klucz do bety i o niej zapomniałem xf
@Agadez, dodawali kolejnych 20 tyś testerów. Gra warta świeczki [jeszcze darmowa]….tyle mogę powiedzieć 😉 .
nie było nic ciekawego w becie 3 punkty wyścigów bardzo mały dostępny teren tras i jeszcze (błąd?) jak się jedzie to cały czas słychać pisk opon ;d
Lvl up! W nagrodę dostajesz wycieraczkę hello moto 😀
grzyb -> No, a jak ja napisałem? 🙂 Co poziom dostajesz punkt i przeznaczasz go na rozwój wybranej umiejętności. Tak chyba stoi w tekście. Chyba, że między wierszami można wyczytać coś, o czym nie wiem? 😉 A do wypowiedzi Gaudechona się nie wcinam – chłop tak powiedział i tak przetłumaczyliśmy.
Brałem udział w closed beta w ubiegły weekend. W grze zostało sporo do poprawienia, elementy RPG póki co ograniczały się do umiejętności. Jedyną opcją tuningu była zmiana lakieru i vinylów. W grze jest system power-upów – nawet nitro jest takowe. Co do raz3ra – na 3 lvlu doszedł mi jeden wyścig więcej ;p| BTW podoba mi się efekt wychodzenia z safehouse’a do gry – fajnie zrobione „renderowanie” się świata ;]
Ja byłem na 5 lvl i miałem 5 wyścigów 😛
Jezu chryste…po co ludzie zapisują się do ZAMKNIĘTYCH beta ? Widać kto czyta regulaminy uczestnictwa w takowych. MrSith…pomyśl chwilę, i po co EA daje oficjalne info skoro tysiące beta-testerów może z góry powiedzieć co i jak ? Ale nie którzy chcieliby już pełną grę najwyraźniej…jak nie wiesz do czego służą beta, to po prostu się nie zapisuj. Bo odwiedzą Cie panowie w garniturach 😉 .
Znając Electronic Arts to system poziomow będzie zrobiony tak jak w Tiberian Twilight … pograsz 5 godzin i masz full level – jednym słowem EA Games [beeep] Up Everything ! dobrze że nie planują sims online
przecież już było sims online
Selig, uwierz mi, że tak nie będzie. Grałem dwa razy tyle a osiągnąłem 1/99 tego co napisałeś. Jak podobał Ci się jakikolwiek inny, poprzedni NFS [prócz Shifta, i od Undergrounda] to tego też polubisz. A co do Sims Online, to nie kojarzy mi się, żeby ta gra była za darmo.
dobry pomysł ale by się tylko sprawdził