08.06.2010
Często komentowane 73 Komentarze

Crysis 2: Oto, co dziennikarze zobaczą na E3 (a przynajmniej tego część)

Crysis 2: Oto, co dziennikarze zobaczą na E3 (a przynajmniej tego część)
Do sieci trafił (przyznajemy, nie dzisiaj...) filmik z zapisem rozgrywki Crysisa 2. Pokazuje dużą część tego (a może nawet wszystko), co dziennikarze zobaczą na E3.

Crysis 2 – rozgrywka:§

Z konsoli? Z PC? Czy to ma znaczenie?

Dzięki Qstka, przepraszamy, że tak późno 😉

73 odpowiedzi do “Crysis 2: Oto, co dziennikarze zobaczą na E3 (a przynajmniej tego część)”

  1. podoba mi się ta miejska dżungla…

  2. trailer fajny ale muza okropna

  3. Wow! Zapowiada się genialnia i nie tylko ze względu na grafikę.

  4. Graficznie miażdży tylko pytanie brzmi: jakie to będzie miało wymagania 🙂 ? Ogólnie cały trailer jest niezły.

  5. Klimat uleciał w przestrzeni, ale chyba zyskała dynamika. Natomiast muzyka lepsza od gry – szkoda, ze nie pasuje ni w w ząb. 😀

  6. Kurde, czegoś mi tutaj brakuje 🙁 Trailer taki se, mam nadzieję że gra taka nie będzie. Mam nadzieję że gra będzie przełomem 😛

  7. Graficznie bardzo ladnie…ciekaw jestem najbardziej dziwwiekow i rozgrywki aha no i TYLKO PC!! bo to co na tym filmiku jest to tragedia…nieogarniam jak mozna sie tak meczyc na konsoli…

  8. Normalnie przysnąłem jak to oglądałem…

  9. CaliforniaRepublican 9 czerwca 2010 o 16:07

    Świeżość? Proszę cię Guthan… chcesz świeżości to wyjdź na dwór po deszczu. Ta muzyka może i jest dobra, ale w połączeniu z pełnym akcji fpsem jakim jest Crysis to moim zdaniem nuda, olej i zdechłe szprotki. Po to ludzie wymyślili szybkie kawałki by podkreślić akcję w danym trailerze, a w tym nawet wystrzałów nie było słychać i tu poprę Atoma, bo gdyby nie dzwoniący, podczas „seansu”, telefon to bym już dawno liczył owieczki… |P.S.|A i 1szy trailer z „NY,NY” w dennym wykonaniu wcale nie ryje beretu!

  10. CaliforniaRepublican 9 czerwca 2010 o 16:15

    Widać kolosalną różnicę między pierwszą a drugą częścią, grafika wygląda cudnie a i nowe akcje jakie może wykonać Nomad szykują nam całkiem niezłą zabawę. NY jako miejska dżungla może dobrze się sprawdzić, oby nasze blaszaki były przygotowane na ten szok graficzny… Jedyną rzeczą nad jaką muszą postarać się twórcy to robić lepsze trailery, te ukazane do tej pory wcale nie ruszają mnie tak jak te z pierwszej części. Fakt wówczas to było novum, ale te „chwytające za serce” muzyczki nijak nie pasują do akcji.

  11. CaliforniaRepublican 9 czerwca 2010 o 16:21

    Zauważyłem, że każdy trailer ma za zadanie nie tylko zdradzić tetr działań i ogólny sens fabularny. Trailer jest swego rodzaju krótkometrażowym filmem wplecionym w fabułę, albo po prostu zwykłą zajawką. Ten drugi wypadek pojawia się najczęściej, kilka dobrych ujęć wyciętych z gry oraz wstawionych parę filmików kreślących główną fabułę. Jest to zazwyczaj łatwa sprawa i nie można tego zepsuć, jeżeli chodzi o opcję numer uno to już inna sprawa.

  12. CaliforniaRepublican 9 czerwca 2010 o 16:27

    Wówczas potrzeba scenarzysty, reżysera, dźwiękowca i „operatora kamery”, którzy to wszystko ładnie złączą w logiczną całość. Nie może być długi, bo to w końcu trailer, ale musi być naładowany, pewnym elementem, który przyciągnie wid…gracza przed ekran monitora, uprzednio zachęcając go do kupienia naszej superprodukcji. Horror- cienie, tajemnicza muzyka;Akcja- pościgi/strzelanina,szybka muzyka.

  13. CaliforniaRepublican 9 czerwca 2010 o 16:33

    Te stałe normy weszły do kina lata temu i nikt nie stara się już z nimi eksperymentować bo wie, że jest to dobre i sprawdzone rozwiązanie, które przyciąga jak, hmm… miód pszczoły? Doskonałym przykładem jest Blizzard, którego trailery i filmy w grze wciąż zachwycają wspaniałą muzyką, grafiką, spójnością i tajemnicą, która podsyca naszą wyobraźnię podszeptując cicho choć dobitnie: Kurde, to jest super! Nie mogę doczekać się następnego trailera.

  14. CaliforniaRepublican 9 czerwca 2010 o 16:40

    Niestety, ale ostatnie próby Cryteku i ich „filmów” nie robią (wg mnie oczywiście- czyli wstrętnej, obrzydliwej i szczerej do bólu mojej własnej zaprezentowanej tu w owym długaśnym monologu subiektywnej opinii) pozytywnego wrażenia, ponieważ nie udaje się im połączyć dobrze dwóch podstawowych składników- muzyki i obrazu. W tym wypadku nie wystarczy znaleźć byle jakąś lepszą muzyczkę, wsadzić ją do filmu, zamieszać, zamknąć oczy i zapomnieć. Tu trzeba kunsztu prawdziwego scenarzysty z Holiłudu.

  15. CaliforniaRepublican 9 czerwca 2010 o 16:46

    Kończę, palce mnie bolą, ale mniej więcej wiecie już o co mi chodzi, z tym, że wg mnie oczywiście nie ryją te trailery beretu. Pewnie rozgrywka fajna, ale połączenie tego rodzaju muzyki z takim obrazem? Każdy ma swój gust, ale jak dla mnie jest to porażka, choć samej gry doczekać się nie mogę. Także lepsze trailery panowie i oby te Wielkie Jabłko nie stanęło wam w gardle.

  16. Ciekawe czy to co napisał CaliforniaRepublican można streścić w jednym poście? xD xD xD Kto się tego podejmie??!! xD xD Oczywiście żartuję xD

  17. Świetny filmik i świetna muzyka.

  18. muza trochę jak z bordelans a przyznam że słabo mi się podobała ale sam filmik [beeep]……

  19. de pokój co to za ścierwo będzie z crysisa 2, 1 100 razy lepsza i takim nędznym filmikiem chcą pokazać gre pfffffff!

  20. Jakoś-takoś mnie to nie zachwyciło. Chyga przez tą muzykę za spokojna jak na taki filmik, no i końcówka to już w ogóle głucha.|Pomijając tą przeciwność można dostrzec kilka nowości tj. 3:21|W jedynce na takie skoki byśmy sobie nie pozwolili. Czy to może oznaczać ulepszenie cudownego skafandra, czy też może bye-bye fizyko?|No i 1:53. Niezły chwyt. Można łatwo i po cichu wyeliminować zagrożenie. Na pewno przyda się podczas rozgrywki.|oraz oczywiście otwarty świat! I te lecące gruzy ze ścian… Hmm love it.

  21. ehh jedyne czym się różni na pierwszy rzut oka to to że bardziej się otoczenie niszczy poprzez granaty i strzały ale klimat dżungli był super więc raczej tego nie kupie za bardzo mi to Project Snowboling czy jakoś tak to się zwało przypomina ale nawet tamto niezłe było

  22. DarthRevan158 16 czerwca 2010 o 06:39

    Według mnie nawet fajna, chociaż można było trochę „ugłośnić” ten filmik.|Ale wyglądało to jakby gracz pecetowy grał na konsoli, wiem bo ja też tak grałem:)

  23. efekty szprycowania przeciwników nabojami są do [beeep]. Ten jeden element wygląda niczym z gier city interactive

Dodaj komentarz