Konfigurator Live – Split/Second: Velocity
Powiecie, że podczas wyścigów człowiek nie patrzy na trasę... A powinien! Różnice w wyglądzie, zależnie od ustawień grafiki w Split/Second są tego najlepszym dowodem.
Split/Second zdecydowanie należy do tytułów, które nie dość, że chodzą świetnie, to jeszcze oferują całkiem spore pole do popisu dla graficznych majsterkowiczów.
Różnice max/min są aż nadto widoczne: na pierwszy plan zdecydowanie wybijają się cienie, które nadają trasom zupełnie innego wyrazu. Sporo robi także rozmazywanie ekranu – bez tego Split/Second wygląda po prostu ubogo. Również zróżnicowanie efektów świetlnych jest świetnie widoczne, całość zaś bardzo fajnie przekłada się na dobrą wydajność, gdy szalejemy na słabszych komputerach.
Recenzja gry wraz z testami wydajności w najnowszym numerze CD-Action!
Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Konfigurator Live – Split/Second: Velocity”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Zróbcie screen na low detalach tylko z włączonym motion blurem i nie będzie żadnej różnicy między low, a high.
Patrzcie jak na low detalach most ucielo 😛 Ta gra nie ma AA czy co? Czy to wasze screeny maja taka kijowa jakosc, bo tu grafika wyglada ochydnie na high.
@bimberoman … fakt bo przeciez cienie, refleksy, większe pole widzenia, ine tylko globalne światło itp. to takie małe nieznaczące duperelki 😛
na mojej maszynie chodzi w 1680X1050 w Very high i utrzymuje 30fps nawet w najostrzejszych akcjach:P
Ja gram na High w 1024×768 i już wtedy wygląda świetnie – przy Very High niestety 9500 GT słabuje i to dość mocno.
Niskie detale lub wysokie co za różnica, gra i tak pozostanie największym gniotem i rozczarowaniem tego roku, nie sądzę aby ktoś był na tyle odważny aby powtórzyć taki błąd jak „programiści” klecący ta grę. Odradzam zakup tego gniota.
Niskie detale przypominają mi czasy starych ”prawdziwych” NFS-ów.
Bimberoman, najwieksza bzdura jaką słyszałem….
To masz, kolo, superwzrok jak będziesz w stanie dostrzec cienie na domkach 200 metrów od trasy pędząc 200km/h w mieście między wybuchami i spadającymi wprost „z nieba” przeszkodami.
Zgadzam sie z bimberomanem. Wlaczajac motion blur na minimalnych bardzo sie zblizy jakoscia do maxa. A podczas gry w ogole sie roznicy praktycznie nie zobaczy. No i szybciej sie bedzie wszystko wczytywac.
A mnie się S/S podoba bardzo. Wrażenie uczestnictwa w TV Show’ie i ogólna adrenalina tylko potęgują wrażenia z gry. I jeszcze te eksplozje…
jak ta gra mogła dostać 9 masakra
Nie ma wygładzania krawędzi, nieeeeeeeeeee!
bimberoman17 – widać, że nawet w to nie grałeś, ponieważ tutaj można wybierać OGÓLNĄ jakosć grafiki po między Low/Med/High/V.High. I tyle, żadne ustawianie AA, AF, blur’a, tekstur itp. U mnie na V.High dość mocno cięło, na High jest pięknie i po między High a V.High nie widze prawie żadnych różnic. A gra bombowa…w każdym aspekcie. Czekamy na sequel! [na końcu gry pisze „to be continued”]
Gra na minimum jest okropna, mi świetnie hasa na maks i 1600×1200, porażająca płynność nawet przy największym chaosie!
Trochę się w gazecie machliście się z wydawcą. Jest napisane, że wydawcą jest CENEGA, a faktycznym wydawcą jest CDProjekt 😉
ta gra na niskich wyglada jak burnot takedown na ps2 ;p
machneli to się oni z oceną w życiu nie dał bym 9 tej grze mimo że jest bardzo dobrze z optymalizowana ja na V.High śmigam jak szalony 1920×1080 Full HD ale zbyt monotonna i po połowie gry już oklepana cały czasw to samo tylko nowe auta prawdziwa gra gdzie idzie się bawić to Bournout i tyle nikt mnie nie przekona to tego badziewa