11.06.2010
Często komentowane 33 Komentarze

Afterfall: InSanity – pierwszy t…easer [WIDEO]

Afterfall: InSanity – pierwszy t…easer [WIDEO]
Chciałoby się napisać, że trailer, bo wtedy pewnie byłoby więcej gameplayu, ale jest teaser, który buduje klimat "psychologicznego horroru pełnego akcji polskiej produkcji", czyli gry Afterfall: InSanity, tworzonej przez Nicolas Games dla CD Projektu. Początek ma niezły. A potem...

…są niestety „animowane concept arty„. Ale to tylko teaser. Więc coś, co jest tylko przystawką przed daniem głównym.

Które pojawi się – według naszych źródeł – po E3. Wtedy dowiemy się więcej o Afterfall: InSanity. Na razie zaś mamy to:

§

33 odpowiedzi do “Afterfall: InSanity – pierwszy t…easer [WIDEO]”

  1. Chciałoby się napisać, że trailer, bo wtedy pewnie byłoby więcej gameplayu, ale jest teaser, który buduje klimat „psychologicznego horroru pełnego akcji polskiej produkcji”, czyli gry Afterfall: InSanity, tworzonej przez Nicolas Games dla CD Projektu. Początek ma niezły. A potem…

  2. Kratos, to ty tutaj?

  3. Eee mi to nie wiele mówi. Klimatu też za bardzo nei czuję.

  4. Nie, toż to przecież husarz!

  5. StaryWyjadacz 11 czerwca 2010 o 10:30

    Za mało pokazali żeby cokolwiek o tej grze powiedzieć ;] Ale trzymam kciuki 😀

  6. klimatyczne lokacje plus nędzna podróbka muzy a la Michael Kamen – prymitywna podróbka dodam, na pewno ludzi od muzy stać na więcej – jeżeli ma to być „psychodeliczny horror” to ten teaser przedstawia chyba jakąś inną grę ;P – bo ani grama w tym horroru ani psychodelii ,nooo może oprócz muzy po której można mieć lekką schizę z obrzydzenia hehehe ;P – ok jest potencjał, zobaczymy co dalej, mimo wszystko trzymam kciuki 🙂

  7. To prawda, horroru i klimatu teaser nie ma żadnego. Zamiast wymarłych miast i pustkowi widzimy coś, co przywodzi na myśl slumsy megalipolis z „Ghost in the shell”, potem jest przebitka na miasto przypominające Warszawę z WWII… Dwa obrazy, które w ogóle ze sobą nie współgrają. Podkład dźwiękowy zupełnie nietrafiony. Ja bym wstawił raczej zniekształcone „Jeszcze polska nie zginęła…”, które przechodzi w szum i piski zakłóceń, kiedy pojawia się logo Afterfalla…

  8. Wygląda dość ciekawie, poczekamy, zobaczymy.

  9. Mam nadzieję, że NI pójdzie za przykładem CI i będzie pilnie śledził komentarze w Sieci. Skoro gra ma pokazywać Polskę po nuklearnym holokauście, to dlaczego we wszystkich materiałach jakie mieliśmy okazję zobaczyć jest tak mało polskich akcentów? Dlaczego NI sili się na „zachodni styl”, a nie przygotuje czegoś, co zachód może uznać za nowe i egzotyczne, tak jak to miało miejsce w przypadku STALKERA, albo METRO 2033? Grając w Afterfall chciałbym po prostu poczuć się jak w postapokaliptycznej polsce, nie USA

  10. Ale gazeta była polska, zobaczcie. Na samym końcu.

  11. Do 0:41 bardzo fajnie się prezentował. Później to już tak średnio…

  12. Można by zrobić grę na podstawie Neuroshimy.

  13. Przypomina mi You Are Empty 😉

  14. Za bardzo jedzie mi tu Metro 2033 ale i tak jest nieźle.

  15. to wygląda jak kolejny klon

  16. Czy to nie jest czasem METRO 2033 według Nicolas? ;/

  17. To miasto pod koniec to takie polskie troche 😀

  18. Ciekawe gdzie bedzie sie działa akcja gry…;p

  19. Wygląda nawet, nawet… Muzyka – melancholijny rock by mi pasował do tego teasera. Ale szkoda że miał być „oldskulowy” RPG a powstanie horrorowa strzelanka :/

  20. Orthomyxovirus 11 czerwca 2010 o 15:11

    kurka w końcu ruszyli zada… od czasów kiedy chcieli mnie tam rekrutować minęło chyba wa bite lata ciszy

  21. Trailer jest klimatyczny jak hm… coś tam. Ale prowadzenie kamery od 0:41 jest denerwujące :S

  22. Mistrz Jedi Radek 11 czerwca 2010 o 15:42

    ale to nadal ma być rpg? Czytałem kiedyś zapowiedz i sprawiało dobre wrażenie.

  23. Ta postać na początku to jakiś nowoczesny husar

  24. Professor00179 11 czerwca 2010 o 16:51

    @Radek – koncept zmienil sie na FPS a la Fallout 3. Wydaje mi sie, ze kiedy znalazl sie wydawca z prawdziwego zdarzenia to nie mogl scierpiec, ze gra ma byc powaznym RPG (to zaweza kreg odbiorcow) i w pewnym sensie wymusil na tworcach sworzenie gry jakich teraz wiele F3, STalker, Metro. Zreszta… co ja sie przejmuje skoro mnie juz ta gra nie obchodzi? Oryginalny koncept byl czyms co przykula ma uwage, ale widac, ze przerosl tworcow/wydawce i skonczymy z kolejnym klonem. Brrrrr.:(

  25. Mistrz Jedi Radek 11 czerwca 2010 o 18:16

    Professor00179- Szkoda. Pamiętam, że kiedy słyszałem o grze po raz pierwszy marzyłem sobie, że z Polski może wyjść odrodzenie gatunku…. jaki ja jestem naiwny…

  26. Mi tam się podoba. Całkiem klimatyczny. 🙂

  27. Mailing, który skierował mnie do tego newsa mówi:”Największa, poza Wiedźminem II, polska growa produkcja doczekała się pierwszego oficjalnego teasera. Bardzo klimatycznego!”Bardzo jestem zdziwiony, że sam news nie mówi ani o Bulletstormie (robionym przez doświadczone studio dla Epica i EA) ani o Two Worlds 2 (kontynuującym dobrze przyjęty tytuł), tylko o wciąż znajdującym się w powijakach produkcie ama… debiutantów.

  28. @Mimizu|Moglbym sie klocic, ze Wiedzmin to gra, ktora sie dosc srednio sprzedala w stosunku do kosztow, ale nie bede. W kazdym razie Bulletstorm pozostaje teraz najwazniejsza polska produkcja. Dlaczego? EA i Epic sa w stanie porzadnie wypromowac gre, co kompletnie nie udawalo sie polskim tytulom.|Ale do rzeczy. Ten teaser jest bardzo klimatyczny! Podoba mi sie koncepcja Fallouta w Europie. Te opuszczone kamienice sa znacznie ciekawsze niz jakies pustkowia.

  29. Zgadzam się z @Chmielokiem. Fallout straszył pustkowiami, a tu będą pewnie ciasne uliczki i ślepe zaułki.

  30. Jestem za – oby klimat dopisał. no i dobry design całości, bo z artworków jest nieźle.

  31. W końcu uruchomili stronkę Afterfalla i mój zapał do tej produkcji znacznie osłabł. Rys historyczny taki se, bohaterowie źle opisani, lokacje ciekawe, screeny słabe. Nie wiem, jak im się uda toto rozkręcić, ale jak na razie stan surowy. http:www.afterfall-universe.com/

  32. Dziwne to trochę.

  33. @gOOglers|masz rację ze względu na to, że ta postać z malowidłami na ciele/pancerzu wyglądającymi jak u Kratosa, ma skrzydła niczym najlepsza kawaleria na świecie w XVII wieku

Dodaj komentarz