07.07.2010
Często komentowane 42 Komentarze

League of Legends – rankingowy Season One rusza już 13 lipca!

League of Legends – rankingowy Season One rusza już 13 lipca!
Oto wieść, na którą czekali wszyscy fani League of Legends, czujący niedosyt w sferze prawdziwej drużynowej rywalizacji. Season One wprowadzi gry rankingowe, "drabinki" oraz nowy tryb wybierania bohaterów do gry. Renowacji ulegnie też interfejs gry. Szczegóły poniżej.

Przygotowywany przez Riot Games Season One od początku wzbudzał wiele zainteresowania w ogromnej już społeczności graczy i nie dziwne. Nowe tryby gry wydają się być prawdziwą gratką dla zainteresowanych wyższym stopniem rywalizacji. Wśród nowości w grze otrzymamy:

  • gry rankingowe – gracze o poziomach 20 i wyższych będą mogli wybrać nowe „kolejki” podczas wyszukiwania gry: 3v3 Premade, 5v5 Premade oraz 5v5 Solo. Za każdy tryb gracze będą notowani w osobnym rankingu;
  • drabinki – każdy gracz notowany w rankingu będzie mógł zobaczyć swoją pozycję i porównać z innymi na stronie internetowej gry;
  • Draft Mode – wybór bohatera podczas gier rankingowych będzie wykonywany w trybie „draftu”. Na początku liderzy obu drużyn będą mogli wykluczyć po dwie postacie z rozgrywki. Następnie gracze będą „wyciągać” dla siebie bohaterów w systemie 1:2:2:2:2:1 dla gier 5v5 (rozpoczyna jeden gracz drużyny, która jako druga eliminowała postacie, po czym kolejną dwójkę wybierają gracze przeciwników itd.) oraz 1:2:2:1 dla 3v3. Wszystko po to, aby promować graczy wszechstronnych, potrafiących sobie poradzić każdym bohaterem, który wpadnie im w ręce;
  • nową oprawę graficzną klienta – screeny nowego interfejsu możecie obejrzeć na oficjalnej stronie gry.
  • Wraz ze startem rozgrywek do gry dołączy kolejny, już 55. bohater Xen’Zhao.

    Z innych wieści: League of Legends zostało wybrane do finałów World Cyber Games 2010 jako tzw. „promotional title”. Choć w związku z tym o złoto walczyć będą jedynie cztery drużyny, jest to dobry krok ku temu, by za rok LoL królował na parkiecie WCG.

    42 odpowiedzi do “League of Legends – rankingowy Season One rusza już 13 lipca!”

    1. Oto wieść, na którą czekali wszyscy fani League of Legends, czujący niedosyt w sferze prawdziwej drużynowej rywalizacji. Season One wprowadzi gry rankingowe, „drabinki” oraz nowy tryb wybierania bohaterów do gry. Renowacji ulegnie też interfejs gry. Szczegóły poniżej.

    2. Czekam z niecierpliwością, swoją drogą coraz więcej polaków gra w LoLa x)

    3. Ludzie! LoL jest super. Aktualnie się w niego zagrywam.

    4. Super gram w to juz od dawna:) polecam wciagnia niesamowicie

    5. O Boże , ale namieszali z tym systemem wybierania postaci..

    6. Panowie robią chyba wszystko, żeby nie dodać nowych map :/

    7. Lol rozwija się chyba w dobrą stronę, co cieszy, choć z oceną poczekajmy do wprowadzenia zmian.

    8. Ja również gram w LoLa, na US oczywiscie. Mam już dobrą ekipę w to (wygramy 99% meczu o ile gramy razem) więc może zrobimy jakąś drużyne-klano-whatever i bedziemy koksać. Jedyny problem to taki, że u mnie w BeMyFrag w Lineage 2 koks jest na nowym serwerze, a to samo z drugiej strony koledzy koksaja w Metina 2 na nowym ;D ale wkońcu się znudzi, wakacje są długie 😀

    9. Ja bym chciał powiekszenie max lvl i może coś z PvE.

    10. Ja bym chciał nowe mapy 😀

    11. A ja gram na EU. Jak ktos chce ze mna zagrac to prosze nick – AirPressure.

    12. Przydałoby się, aby dla odmiany zaczęli coś robić z raportami. Biegają sobie ludzie z olbrzymią ilością „leaver marks”, a Riot nie banuje. No i „random mode” też byłby przyjemny :]

    13. ŚWIETNE

    14. Map na razie nie wprowadzają bo była by masa zachodu z odpowiednim zbalansowaniem postaci na tych mapach… Ale nowe mapy będą – cierpliwości.

    15. Yh. Istna głupota z tym wybieraniem postaci – nie po to gram magami-nukerami żeby ktoś wybrał mi tanka na którego nie mam run -.-’|Nick Reffanov na US.

    16. pasowałoby tylko żeby lepiej dobierali postacie z rotacji, teraz dali Kog’Mawa za 6k i zawsze się znajdzie jakiś dzieciak który wyjdzie z gry bo mu postać zabrali ;/

    17. A ja tam wole HoNa- wiecej bohaterów, ładniejsza grafika, dodatkowe mapy i ogólnie większe podobieństwo do Doty niż LoL

    18. Valentine69 7 lipca 2010 o 12:59

      Tu chodzi o klimat 😉 …wreszcie będzie można pograć na poziomie ^^

    19. Grałem na US, przerzuciłem się na EU (większe zróżnicowanie etniczne = ciekawsi ludzie), w każdym bądź razie gra jest bardzo fajna, polecam wszystkim chociaż spróbować 😉

    20. To jedyna gra podobna do Doty, w którą niespecjalnie chce mi się grać. Zgodzę się, że HoN jest lepszy (i mam nadzieję, że kiedyś pojawi się jego recenzja w CDA bo beta już zakończona), jednak od tych wszystkich pojedyńczych girer najlepsza jest sam mod do W3 – DotA

    21. Cóż za sukces! LoL na WCG. Brawo!!!

    22. Bartholomew 7 lipca 2010 o 14:44

      LoL jest grą twórców Doty, a poza tym jest darmowa

    23. Czy to Riot Games stało za stworzeniem Doty? Na pewno?..

    24. MaSt33R: Riot Games jako firma nie, za to 3 czy 4 osoby które teraz w nim pracują tak.

    25. Hm to ciekawostka dla mnie, bo wcześniej o tym ni wiedziałem, jednak i tak pozostanę przy docie, która trzeba dodać ma najwięcej bohaterów z tych wszystkich wymienionych

    26. Ja też ciągle czekam na recenzję HoNa. Monk powiedział, że zajmie się nim po sesji, mam nadzieję, że nie zapomniał.

    27. Moglibyście jeszcze napisać , o nadchodzącym bohaterze . Ktoś chce Solo ? Nick Summonera – Lakos82

    28. Random draft, oczywiście z 7 herosów to naprawdę „random”|Gram na EU 24 lvl sumonera, i szczerze nie wiem czemu wole dotę. Brakuje mi tego klimatu, i jeszcze jedna istotna sprawa itytująca w LoLu jest to że life steal jak i cała resta buffów sumuje się :/ |Gram 5v5 z całym ustawionym składem każdy z nas kupuje item + speed atack i + 20% life steala. Razem jak jesteśmy mamy 100% … A twitch biega z 4 lifestealami, to też jest bezsens.

    29. A zapomniał bym o tym małym biegającym magu co jak zabija creepy dostaje AP… 1400+ ap, z 4 itemkami w 35min… Jak by jeszcze kupił ten item co daje 120 ap i 25% + ap z już posiadanego to tank pada na raz.|Zamiast robić jakiś ranking lepszy balans by dali tym bohaterom…

    30. Patio90 Veigar ( bo tak nazywa sie ten mag ) musiałby zdenyować około 200 minionów ze swojego czaru aby osiągnąć takie wyniki.

    31. Jeden facet to lead balancer Frozen Throne’a i lead designer WoWa, a drugi to designer WoWa i twórca Lore’a WoWa…|@Reffan sam sobie wybierasz championa w drafcie, tylko nie możesz tych wyłączonych. W sezonie liczy się skill ogólny gracza, a nie skill jednym champonionem. Magów-nukerów wszystkich nie wyłączą.

    32. Wspaniale! Gram w LoLa już od tygodnia i właśnie czegoś takiego mi brakowało! A przy okazji, dziękuję CD-Action i enkiemu za polecenie tej wspaniałej gry 🙂

    33. Pograłem miesiąc i odpusciłem. Wrócę do LoLa jak będzie balans 🙂

    34. @majsterpl6: chyba 200 champion killi, albo 1000 minionow 😛 Sam grałem Veigarem (Około 100 gier) i mój najwyższy wynik to około 1000 AP, a miałem kilkanaście stacków na Soulstealerze, z 20 fragów, eliksir i buff Barona Nashora. W czasie tych 35 minut z 4 itemkami to koło 600 AP. Zresztą pod poprzednim patchu Veigar jest strasznie słaby, już nim nie gram.

    35. Dokładnie. Poprzedni patch zniszczył Veigara. Nawet bez niego nie był on wcale tak silny. Osiągał wysokie AP tylko przy bardzo dobrej grze, a tak grając np. Masterem Yi czy Twitchem (kolejna postać do spatchowania…) osiąga się zdecydowanie lepsze wyniki. Oddajcie mi Veigara!!!

    36. Osobiście też wolę Heroes of Newerth – jest znacznie bardziej zaawansowana jeśli chodzi o mechanikę gry, ilość heroesów, itemów i strategii wykorzystujących przeróżne mechanizmy gry (których nie ma w LoL’u). LoL jest taką uproszczoną wersją doty.

    37. Do tych co mówią ,że HoN ma lepszą grafikę. Ja mam zupełnie inne zdanie, właśnie ta ładna grafika w HoN przeszkadza, przez te wszystkie efekty cięzko zorientować co się dzieje na ekranie 😛 . W LoL grafika celowo jest WoW’owa, żeby wszystko było jasne i przejrzyste. Jeśłi chodzi o zaawansowaną mechanikę w LoL’u celowo się jej pozbyto, np. taki denying jak się pomyśli jest „trochę” bez sensu, zabijasz własnych gości,żeby przeciwnicy ich nie zabili -_-, poza tym może to być łatwo nadużyte przez „graczy” którzy

    38. tylko chcą napsuć komuś krwi. Jeśli chodzi o „małą” ilość championów ja odpowiadam ,że są znacznie oryginalniejsi od tych z HoN (bo nie są kalkami z Doty!, poza tym czy 50+ to mało?). Do tego przybywa ich w zastraszającym tempie(od kiedy zacząłem grać jakiś miesiąc temu przybyło ich 4-5 i nowy już na horyzoncie). Jeszcze z tego co słyszałem to community HoN jest okropnie elitarystyczne (kill ratio 2.00+ or GTFO dzięki ogólnodostępnym statystykom) i „nieuprzejme”, obrzucą cie mięchem za najdrobniejszy błąd.

    39. Ok w LoL też nie jest idealnie i troll też się znajdzie. Ostatni powód dla którego gram w LoL a nie HoN. LoL jest darmowe. I uwaga to nie jest koreańsko-mmo-darmowe ,że są jakieś limity albo bez item shop’a ani rusz. Gra jest absolutnie darmowa i nawet jak wydasz kasę to nie będziesz miał absolutnie żadnej przewagi.Ps. Szuka ktoś Karthusa do drużyny? 😉

    40. Aha skorzystam z okazji dodam linka dla ludzi którzy chcieli by spróbować zagrać: http:signup.leagueoflegends.com/?ref=4c0136ff4419d|Od razu przyznaję się ,że to link referencyjny ;P. Jak ktoś chce, żebym mu pomógł doradził, zagrał grę treningową to mój nick w grze to Janekk.

    41. @Sabi|Właśnie przecztałem:|http:eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=14337Ps. Jakby co to gram na serwerach EU.

    42. moj nick w grze Heltemod , pozdrawiam wszystkich maniaków tej jakże rozwijającej się kwiatem elfickiego ergradu gry:)

    Dodaj komentarz