14.08.2010
Często komentowane 140 Komentarze

S.T.A.L.K.E.R. 2 oficjalnie zapowiedziany!

S.T.A.L.K.E.R. 2 oficjalnie zapowiedziany!
Człowieka, który wpadł na to, by TAKĄ informację publikować w piątek po 20, powinno się wysłać do Zony z tępym scyzorykiem i jednym batonem czekoladowym w kieszeni. Czy newsman CD-Action nie może pograć w Maf... Simsy nawet w piątek wieczorem? Tak czy inaczej - S.T.A.L.K.E.R. 2 zapowiedziany!

Na stronie studia GSC Game World pojawiła się wczoraj wieczorem krótka notka, w której jego szef, Sergiej Grygorowicz informuje, że w produkcji znajduje się gra S.T.A.L.K.E.R. 2, oparta na nowej, wieloplatformowej technologii opracowanej przez jego firmę.

Komunikat cytuje jego słowa:
Po tym, jak oficjalna sprzedaż [jako Ukrainiec zdaje sobie sprawę z tego, że sprzedaż oficjalna to jedno, a „sprzedaż” nieoficjalna to drugie] gier z serii przekroczyła 4 miliony egzemplarzy na całym świecie, nie mieliśmy wątpliwości, że to już czas, by rozpocząć tworzenie nowej dużej gry z uniwersum S.T.A.L.K.E.R.-a. To będzie prawdziwy kolejny rodział tej mega-popularnej gry; rozdział, jakiego gracze od nas oczekują”.

Wstępna data premiery gry to 2012 – i szczerze mówiąc cała ta zapowiedź miała chyba na celu tylko to, by na zbliżających się targach gamescom przed stoiskiem GSC Game World ustawiła się cała kolejka przedstawicieli wydawców, z THQ na czele.

A ponieważ sama zapowiedź jest tak skromna w konkrety – i pod tym względem twórcy S.T.A.L.K.E.R.-a 2 się nie popisali – może wy nadrobicie: co chcielibyście zobaczyć w tej grze?

140 odpowiedzi do “S.T.A.L.K.E.R. 2 oficjalnie zapowiedziany!”

  1. comandos840527 14 sierpnia 2010 o 21:20

    NOWA PŁYTA VAVAMUFFINU

  2. Upiii!!! 😀 (…a Ja dopiero w „Czystym Niebie” siedzę przy ognisku i jem konserwę, zagryzając chlebem 😛 …)

  3. Uwielbiam tą grę. A co chciałbym tam zobaczyć na pewno dobrą starą zone tylko 3 razy większą, dobre AK-47, usłyszeć głos Utty i coś nowego jakieś pojazdy w których nasz gieroj mógłby się poruszać 🙂 i o oczywiście masę mutantów. Nie pogardził bym też frakcjami takimi jak z Clear Sky.

  4. Ja chciałbym zobaczyć wreszcie dobrze ukończoną produkcję. Chciałbym przejść grę bez instalacji 30 patchy. Tylko tyle i aż tyle. 🙂

  5. Mam nadzieję, że nie będzie taka odrzucająca przy pierwszym kontakcie. Choć przy drugim podejściu okazało się, że jest to bardzo klimatyczna i fajna gra ;>

  6. Mnie osobiście marzy się więcej modyfikacji broni i pełna swoboda w ich wprowadzaniu(np.w jedynce do Thundera nie dało się przyczepić lunety – mała rzecz a jak wkurza), więcej terenu do zwiedzenia i przedmiotów do kolekcjonowania(nowe bronie i artefakty!!!) oraz bardziej rozbudowany multiplayer(Stalker MMO:D)|Ale na ostatnie pewnie nie mam co liczyć 🙁

  7. Jakoś wcześniej nie przepadałem za tym tytułem, teraz wreszcie gram w Metro 2033 a jak przejdę zagram sobie w najnowszego SRTALKERA ;D

  8. Jak tylko ta gra wyjdzie kupie ją od razu jest po prostu niesamowita jedyna gra prócz Dragon Age która tak mnie pochłonęła!

  9. Przede wszystkim multi player mnóstwo broni ciekawe questy ogromnie długą fabułę bo Zew Prypeci zapowiadał się doskonale lecz był zbyt krótki!!!

  10. Do tworzenia tej gry mogłoby się dołączyć Bethesda Softworks Studio które jak wiemy zrobiło Obliviona oraz Fallouta 3 oby świat w Stalkerze 2 był tak ogromny jak stołeczne pustkowia lub Cyrodiil Imperium Tamriel.

  11. na zdjęciu jest błąd! koleś ma zamontowany PSO-1 na karabinku LR-300 😀 wiem – jestem Pr0

  12. ciekawe jaka będzie edycja kolekcjonerska;p

  13. @Kr3cikPL – A jaki problem zamontować PSO-1 na szynę Picatinny albo RIS lub inne ustrojstwo? 😛

  14. @dxh11 wypluj te słowa, niech betshit trzyma łapy jak najdalej od Stalkera, bo inaczej zniszczy go tak jak zniszczył Fallouta robiąc fallbliviona :/ chcesz żeby powstał bidny stalblivion? Styka że THQ swoje 3 grosze dorzuciło przy jedynce, więcej zmian ta seria nie potrzebuje, w obecnej postaci jest świetna. A co do rozmiaru terenu, chciałoby się ogromnego świata, ale zona nie może liczyć nie wiadomo ile kilometrów 🙂

  15. Co chciałbym zobaczyć? Jedno słowo – Smugglera.

  16. W nowym stalkerze chcialbym zobaczyc jakas naprawde dobra grafike , aby klimat tej gry zostal taki sam jak w cieniu czarnobyla , oraz pojazdy…

  17. Stalker straci klimat jak wprowadzą pojazdy , uwierzcie mi 🙂 jak zaiwaniasz z buta to zwiedzasz zone , odkrywasz ukryte miejsca etc. a pojazdem to juz nie bEdzie to samo.

  18. AdixTehMaster 15 sierpnia 2010 o 21:24

    @HammerHead jak masz przejściówke RIS > „Na jaskółczy ogon”, to się da

  19. Jesli grafika bedzie tak samo kiepska jak w poprzednich czesciach, to nie wroze tej grze wielkiej sprzedawalnosci….

  20. Grafika jak w metro 2033 i przedewszystkim fabula bo poprzednie czesci tak naprawde niczego nie wyjasnily

  21. Ooo… żeby były wszystkie lokaje dostępne i jedną lub 2 nowe lokacje,|nowe mutanty, anomalie, tajne rosyjskie organizacje, pomaganie przy budowie pojazdy Kardana i Azota , nie oczekiwany przyrost zombie i ich ataki na bazy stalker’ów i żeby stalker nie stracił swojego mrocznego klimatu jak FEAR 2, fabuła związana z centrum zony, nowe dające nadludzką zwinność, szybkość artefakty |taa… to było by ćoś…

  22. A ja bym sobie życzył, aby w kolejnej odłosnie STALKERA kolejne lokacje nie wygrywały się jako „levele”, tylko cały świat stanowił jedność jak to miało miejsce np. w przypadku Fallouta III,czy Obliviona.

  23. a..chciałbym pospacerować po Prypeci w czasie burzy śnieżnej z widocznąścią na kilka metrów 🙂

  24. SSSSSUUUUUUPPPPPPPEEEEEEEEERRRRRRRRRR !!!!!!

  25. hmmm… chciałbym między innymi:|-możliwości oswojenia snork’a lub jakiegokolwiek innego mutanta|-no i możliwości wejścia do wszystkich budynków bez głupich blokad|-więcej swobody tzn.: bez jakichś drutów kolczastych na środku miasta albo innych

  26. no i oczywiście kobiet w Zonie 😉

  27. A ja chciałbym realniejszego ruchu opadajacych martwych zwłok po 29238 strzałach !!!!!

  28. Chciałbym żeby użyli TEGO SAMEGO SILNIKA co do tej pory. Bez żadnych modyfikacji po Zewie. Grafika i tak jest już super realistyczna. Czas pojść w głębie. Chcę wszystkie budynki dostępne. Chcę żeby dało się drzwi drewniane rozwalić. Chcę jednej mapy bez ładowania. Chcę aby w każdym budynku było coś wyjątkowego. Niech spędzą dwa lata robiąc szczegółową grę która gracza zmiażdży. Nie chcę dwóch lat robienia gry na konsole i portu na PC gdzie zrobią ładniejszy deszcz i 0 poprawy rozgrywki i głębi. PFUJ.

  29. Chciałbym, jako WIELKI (duchem i ciałem ;D) fan S.T.A.L.K.E.R.’a by w „drugiej” części zona była mroczna, niebezpieczna, wciągająca i intrygująca zarazem. No i mam nadzieje, że tym razem będziemy mieć świetną fabułę, możliwość walki między frakcjami i ciekawe questy poboczne w jednej produkcji a nie w trzech, jak było dotąd.

  30. Chciałbym aby twórcy stworzyli nowego Stalkera głownie z naciskiem na całą kampanie z mozliwoscia kooperacji. krotko mowiac chcialbym wszystko to co bylo wczesniej tylko w cooperativie 🙂 fajnie byloby przemierzac z przyjacielem zakamarki zony 😛

  31. Wcześniej przeszedłem wszystkie trzy części ale teraz chciałbym prawdziwego STALKERA gdzie się leje krew nie ma litości i można fajnie zmodyfikować bronie , mam nadzieje że ta część będzie długa i dopracowana żeby można było wciągnąć się w klimat gry i oczywiście z tłumaczeniem Mirosława Utty =)

  32. wcześniej przeszedłem 3 inne części ale teraz chciałbym żeby STALKER był grą bez litości i gdzie leje się krew z wielką mapą oraz świetnymi modyfikacjami broni. Mam nadzieje że ta część będzie długa i z świetną fabułom oraz z głosem Mirosława Utty =)

  33. Co bym chciał zobaczyć w tej grze? Wszystko co stare + wszystko co nowe oczywiście 😉 Nowe mutanty (ten fajniutki zmutowany koteczek z dwoma naroślami na pysku mi się uśmiecha), nowe bronie, razem z prawdziwymi nazwami (te licencje…), powrót do podziemnych laboratoriów, nowe anomalie i artefakty, może nowe frakcje… Tylko żeby nie zrobili z „Dwójki” Call of Duty, ta gra nadal ma razić klimatem, a nie efektami graficznymi czy innymi „Pixel – Shader – Bajerami”… No i oczywiście klimatyczny głos M. Utty.

  34. eldiegoradelone 26 kwietnia 2011 o 13:42

    Czesc 1 |Budyn ,wielkie mapy ,duzo obszarow , tryb free play po przejsciu fabuly ,malo skryptow ,atomowke ,mozliwosc niszczenia budynkow ,wielka ilosc broni ,artefaktow ,postaci ,kombinezonow ,mutantow ,anomali ,nowe efekty promieniowania(np. po nim widzi sie duchy),mozliwosc naprawy ,mozliwosc dolaczenia do jakiejs grupy ,jakies sekty ,jak jest wodka ,totez papierosy ,system :trafia cie ,krwawisz bandarzami tamujesz krwawienie ,a zycie sie odradza ,wiekszy udzwig ,animacja jedzenia i picia

  35. eldiegoradelone 26 kwietnia 2011 o 13:50

    Czesc2|zmienna pogoda ,modyfikacje broni (tez noza),pancerzy i detektorow ,mozliwosc tworzenia przedmiotow ,spanie jak np. w Gothicu 1-2 ,miny ,hazard ,pojazdy ,wiele zakonczen i drog ,minigierki ,easter eggi ,kody i inne opcje potrzebne do krecenia mashinimy

  36. eldiegoradelone 26 kwietnia 2011 o 13:52

    A i fajny multi

  37. eldiegoradelone 26 kwietnia 2011 o 13:53

    oraz mozliwosc zebrania druzyny.

  38. Ja z kolei chciałbym wiele funkcji życiowych (tak charakterystycznych dla gier RPG), oraz tryb kooperacji, gdzie można by się powłóczyć z kumplami po „żonie”.

  39. o tak, kooperacja, tego mi brakowało w poprzednich częściach.

  40. ps: Jeszcze większa ilość broni „białej” by się przydała, w sensie siekiery, metalowe rurki, różne typy noży, i więcej survivalu.

Dodaj komentarz