Halo: Reach – Problem z co-opem i… wielki sukces
Jak donoszą posiadacze X360 w wersji Arcade z 4GB pamięci flash chcący zagrać w Halo: Reach w co-opie po sieci, przy próbie uruchomienia trybu współpracy otrzymują oni komunikat: „Jeden lub więcej graczy nie posiada dysku twardego potrzebnego do tego rodzaju rozgrywki”. §
W FAQ na oficjalnej stronie gry widnieje informacja, że do niektórych wariantów multi (w tym co-opa) konsola musi być wyposażona w certyfikowany dysk twardy. Niestety okazuje się, że pamięć flash nie jest w stanie zastąpić HDD. Taki sam problem wystąpił w przypadku Halo 3: ODST.
W rozmowie z serwisem Eurogamer przedstawiciel Microsoftu oznajmił, że gigant z Redmond „zdaje sobie sprawę z problemu i pracuje nad szybkim jego rozwiązaniem”. Nie wiadomo jednak, kiedy to się stanie.
Pomimo powyższej przeszkody, Halo: Reach zdołało pobić pierwszy rekord. Jak poinformowali przedstawiciele Bungie za pośrednictwem oficjalnego Twittera firmy, w ich najnowsze dzieło przez sieć grało jednocześnie trzy razy więcej osób niż w przypadku Halo 3. I to już w dzień po premierze!
§
Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “Halo: Reach – Problem z co-opem i… wielki sukces”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Poważna wpadka Microsoftu. Okazuje się, że posiadacze nowych Xboksów 360 w wersji Arcade z 4GB pamięcią flash nie mogą uruchomić kampanii kooperacyjnej wydanego wczoraj Halo: Reach. Powodem jest brak dysku twardego w konsoli…
świetna gra więc ludzie grają:D
Wszystkie niusy o tej grze tylko mnie podjudzają abym ją kupił, niestety brakuje mi funduszy :/
Dwie bańki wyżej i już ma się konsolę z dyskiem 250GB. Co do gry to nie ma co się dziwić. Kolejne Halo i kolejny hit. Szkoda, że ostatni od Bungie. Mam nadzieję, że o ile ktoś przejmie pałeczkę to będzie odwalał dobrą robotę.
@Damianuss – nie kazdy mate 'jedynie’ dwie banki i nie kazdy potrzebuje do szczescia dysku – zadna gra nie powinna sprawiac zadnych problemow, jesli jest tylko pamiec flash. Co do samego Halo – u mnie w miescie ludzie oszaleli na punkcie tego tworu i kazdy sklep z grami odliczal kolejne dni do premiery wielkimi literami, przyklejonymi na szybach. HMV nawet zrobilo jakis polnocny event dla fanow. Ja sam zas nie rozumiem kultu wokol tej gry. Mam x’a i Halo 3, ale to gra jak kazda inna…
Cytat z twittera Bungie: „Reach already surpassed the all-time highest record for Halo 3 concurrent unique users on LIVE. Woot!” Sorry, ale gdzie tu jest mowa, że 3 razy? Chyba komuś pomyliło się „3” w tytule Halo 3 z wielokrotnością. W newsie o ICO też jest okrutny błąd w drugim zdaniu (Team ICO to studio, nie gra). Następnym razem, zamiast starać się wrzucić newsa przed całym światem, lepiej go najpierw 3 razy przeczytać. A ja wciąż czekam na mój egzemplarz Reach 🙁 ((
Dlaczego Microsoft nie mógł wydać jednej wersji konsoli tyle, że z różną pojemnością dysków tak jak to zrobiło Sony. Potem są takie problemy. 😛 |Szkoda, że to ostatni Halo od Bungie.
@geralt1392 – a mi to calkiem odpowiada, ze Bungie juz z Halo nie bedzie mialo duzo wspolnego. Mam nadzieje, ze kolejne studio przyniesie ze soba powiew swiezosci. Oczywiscie tylko jesli mialoby to dobrze wplynac na rozgrywke.
z tego co wiem nowa firma… która zajmie się Halo specjalnie do niego powstała… i mają robić kontynuacje Halo 3
@geralt1392: było by też miło gdyby nie nałożyli abonamenty za granie przez sieć i przeglądarkę WWW
Damianuss – piękny komentarz. Tylko gdzież się podziała ta piękna idea konsol, że wkładasz płytkę i grasz, o nic się nie martwiąc? ;] Przecież konsole z 4GB flashem są ciągle w sprzedaży i chyba nikt nie informuje kupującego, że na tej wersji coś mu nie będzie działać.
@Demi, niestety nikt takich ludzi nie ostrzega, jak kiedyś byłem w saturnie, był ojciec z dziećmi i szukał X360 Arcade, to się normalnie załamałem.
@Anduvir – ja tez mam x’a Arcade.;) Coz, jak mnie M$ traktuje jak smiecia, to ja mam prawo tak samo traktowac gry i po prostu ich nie kupie. Kupie najwyzej te, ktore nie beda sprawiac problemow w graniu bez dysku.
nie wiem ale u mnie tylko Elite ma prawo bytu…