Apache: Air Assault – Pierwszy trailer, widać prawdziwy gameplay [WIDEO]
Gaijin Entertainment to studio, które dało o sobie znać grą Il-2 Sturmovik: Birds of Prey, niezła próbą połączenia symulatora z lataniem bardziej zręcznościowym. Po II wojnie światowej ekipa przenosi się w czasy współczesne i odświeża dla Activision markę Apache. Pierwszy trailer Apache: Air Assault!
Apache: Air Assault – pierwszy trailer:
Premiera – 16 listopada, na razie tylko na PS3 i X360.
Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “Apache: Air Assault – Pierwszy trailer, widać prawdziwy gameplay [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Gaijin Entertainment to studio, które dało o sobie znać grą Il-2 Sturmovik: Birds of Prey, niezła próbą połączenia symulatora z lataniem bardziej zręcznościowym. Po II wojnie światowej ekipa przenosi się w czasy współczesne i odświeża dla Activision markę Apache. Pierwszy trailer Apache: Air Assault!
fajnie jak by było na PC, swoją drogą powinien ktoś zrobić nowego Desert Strike’a 🙂
Pafnucek będzie na PC jak można zauważyć na samym końcu trailer’a 🙂 .
szkoda, że nie symulacja 🙁
oo, zapora Hoovera
@megales Nie oglądałem do końca:)
Eeee to mi się podoba! 😀 Mam nadzieję, że to będzie fajna gra tylko niech za szybko nie wychodzi, najpierw muszę mieć MoHa i/lub CoDa oraz Crysisa i potem mogę to kupować ^^ Tylko niech nie zwalą latania.
Kaszana. Wodotryski i nic poza tym. samej symulacji będzie ty tyle, że da się latać na zwykłym padzie a same heli będą wystrzeliwać znikąc 6x tyle hellfire’ów ile mogą zabrać. Bo musi być efekciarsko przecież.
Za błędy przepraszam. Chorując powinienem leżeć a nie przy kompie siedzieć.
wizualnie mi się podobuje zobaczymy jak to będzie
@Ruhisu: Z tego co pamiętam Apache może także przenosić rakiety niekierowane w liczbie około 70 sztuk (bądź więcej), a tor lotu pocisków pokazanych w gameplayu wskazywałby na nie (poza tym, helfire ma zasięg 8 km, nie widzę potrzeby używania ich na krótkim dystansie). Jednakże, jeżeli gra będzie wyłącznie na konsole, może zrobić się z tego zręcznościówka. ( I nie obrażam tu wcale graczy szanownych Xboxów i PS 3 ale spójrzmy prawdzie w oczy;)… )
Nie wiem czy ktoś zwrócił uwagę na 1:41 ale mamy tam obrazek „PC DVD ROM SOFTWARE” czyżby szykuje się podbój na PC 🙂
ee gra o jednym smiglowcu nieeee to sie znudzi po godzinie odpalania rakiet i walenia do wszystkiego. kojaza mi sie takie stare gierki gdzie sie widzialo od gory i byl tylko twoj smiglowiec ktory wytrzymywal arsenal malej armi ; D i sam mial podobny sama gra o apachu nie! pozatym gdzieniegdzie grafa wyglada be a z tym PC wkradl im sie blad pewnie.
@Ja222 – przeczytaj uważnie.|To jest logiczne, że zamiast Hellfire, AH-64 mogą zabrać same zasobniki FFAR.|Chodziło mi o to ile nie istniejących pocisków gracz będzie w stanie wystrzelić w takim HAWX’owatym stylu by to było efekciarkie.
jak zwykle..znawcy nieocenieny z forum cda wypowiadaja sie jakie to bedzie efektowne syfiarstwo…za jakis czas bedzie ze do zjedzenia a na koniec ze super gierka i i tak kupia. Zawsze ten sam scenariusz…nic tylko sie smiac i i rytowac..|PS a gra moze byc naprawde ciekawa…
@Zbojnik2010 – pisz może konkretnie do kogo się zwracasz bo takie dziecinne stawianie wszystkich w liczbie mnogiej działa na mnie jak płachta na byka.|Może wreszcie czas pogodzić się z tym, że są tutaj ludzie, którzy mają jakąś wiedzę na ten tematoraz trochę lat na karku bo mnie jako osobę, która pamięta takie tytuły jak Apache Longbow 1 & 2, serię F-22, Flanker itp. gdzie wystrzelony pocisk nie respawnuje po chwili pod pylonem tylko po to by było efekciarsko, widząc coś takiego po prostu szlag trafia
Nawet jeśli będzie zbyt efekciarsko i zręcznościowo, to i tak gra wydaje się być warta uwagi. Po świetnych „Gunship 2000” oraz „Apache Longbow” wreszcie coś się graczom w tej materii należy 😉
jak będzie tak wyglądała i będzie dłuższa niż 10h., to biorę w ciemno
Jedyna w swoim rodzaju (oprócz staroci) gra, a na PC nie wychodzi :/