Dead Space 2: Ludzie konta nekromorfy – tak wygląda tryb multiplayer [WIDEO]
Serwis GameTrailers opublikował dwa filmiki z zamkniętej bety Dead Space 2. Możemy wreszcie na własne oczy przekonać się, jak wygląda multiplayer w najnowszym dziele studia Visceral Games. A wygląda, oczywiście, bardzo... soczyście.
Pierwszy filmik z Dead Space 2 przedstawia walkę po stronie ludzi i – nie oszukujmy się – jest mniej ciekawy. Walka wygląda dość standardowo, a po mapie biega kilka klonów Isaacka Clarka w tych samych co on kombinezonach.
§Znacznie bardziej interesująco prezentuje się możliwość wcielenia się w nekromorfów. Walka tymi stworami wygląda zgoła inaczej niż w przypadku ludzi – tutaj najczęściej trzeba najpierw zbliżyć się do przeciwnika na bliski dystans i dopiero wtedy zadać cios. Ponadto gracze mogą „stracić” jedną z kończyn, albo ulec działaniu stazy, czyli klasycznego spowolnienia.
§
Czytaj dalej
27 odpowiedzi do “Dead Space 2: Ludzie konta nekromorfy – tak wygląda tryb multiplayer [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Serwis GameTrailers opublikował dwa filmiki z zamkniętej bety Dead Space 2. Możemy wreszcie na własne oczy przekonać się, jak wygląda multiplayer w najnowszym dziele studia Visceral Games. A wygląda smakowicie.
Fajne fajne, ale ja wciaz sie zastanawiam po kiego wydawac takie gry na konsole? przeciez polowa tych filmikow prezentuje „probe wycelowania w kogos” Eh pad sie nie nadaje do grania i juz! |Fajnie jest zaprezentowane zycie przeciwnika (z zielonego-zolte-czerwone zyly i serce)IMO, bardzo przypomina Natural selection
wow ;o|według mnie multi wygląda świetnie.. a zwłaszcza po stronie nekromorfów..|Po prostu pozostało nam czekać na premiere 🙂
Fajne multi, a gra nekroformami wygląda ciekawie.
Zarombiste multi:)
niby fajne w koncepcji ale beznadziejnie prezentujace sie na filmiku wystarczy spam, zeby dobic ludzi (sic!), ktorzy i tak nie zrzuca z siebie nekromorfa. Skromna ilosc obcych tez dobija ta prezentacje, w porywach widzialem 2 modele. Rowniez ilosc broni po stronie zywych nie powala, na + mozna zaliczyc stazie.
Z tego co widać na pierwszym filmiku,twórcy nie poprawili walki wręcz.Szkoda,bo była naprawdę uciążliwa.
Ten potwór z obrazka przypomina mi potwora z okładki Dooma
Słabo to wygląda w porównaniu do Aliens vs Predator czy serii Left 4 Dead.
ja tam bym osobiście bolał po grać w AVP zamiast to coś mimo ze tam ten przeklęty przycisk E .
Mi tam się podoba
Obrazek jak z Doom 3
Z tego co widzę to ksenomorfy padają jak muchy i ledwo co mogą zabić ludzi :/
ta gra to jest to samo co resident evil 5 tylko że inaczej wygląda bohater i wrogowie
Aha z tego co widać, głównym punktowanym zadaniem nekromorfów jest umieranie… To ma sens, tak to ma sens… (XD)|Za to ludzie mają walić do wszystkiego co się rusza, włącznie ze swoimi towarzyczami, jedną serią i bez zmieniania magazynków…WOW zapowiada się niesamowicie grywalne multi.|Ach ci konsolkowcy
Czy tu choć raz wygrał jakiś Nekromorf?
FPS grany na padzie jeszcze do tego pokaz z tego zrobili. FAIL na całego!
@r4plez – Kolejny wygłasza swoje teorie…Lepiej pograj dłużej na padzie i się do niego przyzwyczaj, wtedy możesz mówić o FAIL’u…Oczywiście nie mówię że pad jest lepszy od myszki, ale jeżeli się przyzwyczaisz do gry na nim wcale nie jest trudno.
@Elhiard „Moja teroia” wzieła się z faktu obejżenia tych 2 filmików w których ewidentnie widać chaos w sterowaniu i celowaniu. Jeśli do ciebie przemawia taka forma prezentacji to nie mam pytań.
r4plez, rofl.
@Elhiard padem grac w fps to jak grac w golfa siekiera, mozna ale po co?
Pewnie dla kanapowca to nie problem mordować się na padzie i dostawać w ciry. Z racji braku edycji postów poprawnie powinno być oczywiście „obejrzenia”
Jeśli nie zbalansuje się rozgrywki, to będzie to jednostronna sieka ze wskazaniem na wytępienie nekromorfów.Poza tym, w porzo.
Dead Space i multiplayer… Ja dziękuję bardzo, na pewno znajdą się inni chętni.Corinarh piękne porównanie – podpisuję się pod tym 🙂 )
widać że gra nie jest niezbalansowana.
„Ludzie konta nekromorfy”… to coś o bankowości, tak? 😀
Kiepsko to wygląda. Wszystko sprowadza się do podejścia i uderzenia, przydałyby się jakieś „specjalne” ataki, jak u zombie w l4d.