MAG: Walka i kierowanie zespołem w sieci za pomocą Move [WIDEO]
Sony opublikowało kolejny filmik "Z pamiętnika developera" poświęcony Move. Tym razem na tapetę wzięto wydaną już jakiś czas temu grę MAG - sieciowego FPS-a umożliwiającego jednoczesną rozgrywkę nawet 256 graczom - która posiada już wsparcie dla nowego kontrolera.
Move i MAG:
§
Czytaj dalej
27 odpowiedzi do “MAG: Walka i kierowanie zespołem w sieci za pomocą Move [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Sony opublikowało kolejny filmik „Z pamiętnika developera” poświęcony Move. Tym razem na tapetę wzięto wydaną już jakiś czas temu grę MAG – sieciowego FPS-a umożliwiającego jednoczesną rozgrywkę nawet 256 graczom – która od niedawna posiada wsparcie dla nowego kontrolera.
256 graczy – no , kto zna gra co to pobije 🙂 A jeszcze z Move – cud miod i orzeszki. Ps3 rzadzi
Nie ilość, a jakość. BF3 😛
Tylko na konsoli można nie trafić w kogoś, kto jest 4 metry dalej.
albo sterowanie jest skopane, albo koleś co gra jest beznadziejny ;P
Mag, to ta gra, która jest całkiem 'lagtastyczna’? Do tego PS Move? Nie dzięki, zostaje przy myszy i klawiaturze.
256 graczy niektóra servery w day of defeat np. Plaża Omaha 😛
Chciałbym zauważyć że jest tam auto namierzanie….
To już kierownica jest lepsza do grania w FPS-y niż to :O
Bardziej niż „movem” jestem zawiedizony MAGI-iem, liczyłem na więcej wrażeń oraz oczywiście na PC
lepsze niż gałka w padzie ale myszy nie przebije
„the Move gives me the presition of a keyboard and a mouse” on jest chyba smieszny albo zapomnial jak sie gra myszka i klawiatura. NIE MA nic bardziej precyzyjnego i szybszego w manewrowaniu niz mysz! chyba ze kontrolerem bedzie za 10 lat oko!
Boromir – W MAG nie ma auto celowania, a tobie się tak wydaje, bo kierując Move celownik nie jest na środku ekranu jak tylko się porusza. A jeśli ludzie myślą, że gościu miał autoaim, to chyba coś świadczy o precyzyjności urządzenia.
Dla mnie jest to trochę bez sensu i dziwne że celowanie nie jest połączone z rozglądaniem się
Nie ma lagów i wygląda precyzyjnie, ale wciąż nie mogę się przekonać do pływającego celownika.|@Cremo – ograłeś już Move w shooterach, że tak twierdzisz?
Jeśli rozwiążą to tak jak w pierwszym Medal of Honor (PIERWSZYM, na psx-a), że rozglądasz się kulką, a po wciśnięciu przycisku będziesz celował bronią, to będzie w porządku 😉
Moim zdaniem powinien być auto-aim.
jakaś sztywna ta rozgrywka ^^|ale tak z 2 tyg. z Mov’im i da się grać 😀
wydaje mi się, że zastąpi pada, ale myszy nie. Przynajmniej dobrze wyglądało (i się nie cieło) i reagowało bez opóźnienia.
Wieeeeeele wody w rzece upłynie zanim będzie dać się na tym grać w normalne hardkorowe (chociaż konsola i hardkor przy autoaimie ?) gry…
Może będzie w opcjach gry wybór między ruchem celownika razem z rozglądaniem się, a takim jaki jest na filmie.
@rupek2000 z tego co widzę na filmiku jest albo tak, jak mówisz, albo dokładnie na odwrót ;] Niewykluczone, że można wybrać jak Ci wygodniej. Od wczoraj bawię się Movem, jak przetestuję trochę demek (i kupię Sports Champions 😛 ) to opiszę na blogu, mam nadzieję, że jakąś strzelankę też znajdę.
A na Kineckt: odbijamy kulki! Yay!
Ciekawe… Szczególnie że mam MAG ^^. Ale chyba jednak zostane przy padzie.|@ dark elvis – MAG nie posiada Auto-aima… A tak nawiasem to konsole też mają „hardkorowe” gry (np: God of War).
Nie mam PS3 ale myślę ze jeśli chodzi o fps-y i Move to albo będzie także się wkurzał próbując ciągle kogoś zabić albo inni będą maksymalnie wkurzeni próbując ciebie rozwalić.
@msekowski – Była o tym niedawno mowa przy KZ3 – podczas szukania graczy w multi wybierasz z kim chcesz grać – DS3/Move/Obojętne. Jak będzie to na 100% nie wiadomo, ale podejrzewam, że da sporą przewagę nad graczami z padem.
ta rozgrywka jakos sztywnie wyglądała ograniczony kąt niewiem ale celowanie tym może okazac się trudne