15.12.2010
Często komentowane 13 Komentarze

Unreal Engine na iPhone´a dla każdego i (prawie) za darmo. Plus: DLC do Infinity Blade

Unreal Engine na iPhone´a dla każdego i (prawie) za darmo. Plus: DLC do Infinity Blade
Silnik Unreal Engine w wersji na iPhone’a, iPoda Touch i iPada potrafi wycisnąć z urządzeń Apple’a ostatnie "soki" - patrz Infinity Blade. Już wkrótce będzie można samodzielnie skorzystać z możliwości technologii opracowanej przez Epic Games – jutro do sieci trafią narzędzia developerskie Unreal Engine w edycji na urządzenia pod kontrolą systemu iOS. Praktycznie za darmo!

Jak poinformowało studio Epic Games, w najbliższy czwartek zostanie opublikowany zestaw narzędzi dla developerów, które pozwolą im tworzyć gry na iPhone’a, iPoda TouchiPada oparte na silniku Unreal Engine. Będą one dostępne za darmo. Prawie.

Choć pobranie narzędzi nie będzie wymagało uiszczania żadnych opłat, to w przypadku, gdy stworzoną grę wydamy w AppStore będziemy musieli zapłacić 99 dolarów. Nie jest to jednak wysoka cena, biorąc pod uwagę fakt, że kwota ta powinna zwrócić się przy sprzedaży ledwie kilkudziesięciu egzemplarzy. Jeżeli nasza produkcja przyniesie ponad 5 tysięcy dolarów, będziemy musieli oddać Epic Games 25 procent zysków powyżej tej sumy.

Studio przygotowało również niespodziankę dla osób, które zamiast spędzać czas na tworzeniu nowych produkcji wolą grać w niezłe Infinity Blade. Już w przyszłym tygodniu światło dzienne ujrzy pierwsze – a co ważne, darmowe – DLC do gry. Dodatek zwiększy maksymalny poziom doświadczenia bohatera (do 45.) oraz przyniesie ze sobą pięć nowych broni, tarcz, hełmów i jeden zestaw zbroi. Rozszerzenie wprowadzi również do rozgrywki nowy rodzaj przeciwnika – Marrow Fiend (to ten gość widoczny na obrazku nad newsem). W planach są kolejne – także darmowe – DLC, w tym jeden z trybem multi.

13 odpowiedzi do “Unreal Engine na iPhone´a dla każdego i (prawie) za darmo. Plus: DLC do Infinity Blade”

  1. Silnik Unreal Engine w wersji na iPhone’a, iPoda Touch i iPada potrafi wycisnąć z urządzeń Apple’a ostatnie soki, czego dowodem jest recenzowany niedawno przez nas Infinity Blade. Już wkrótce będzie można za darmo sprawdzić możliwości technologii od Epic Games – firma już jutro wyda narzędzia developerskie Unreal Engine w edycji na urządzenia pod kontrolą systemu iOS.

  2. Ciekawe ile wyciśnie z baterii.

  3. Multi ?? Już nie moge się doczekać blokowania przez 10 min i czekania na cios przeciwnika 🙂

  4. Czyli możemy się spodziewać wysypu gier na Unreal Engine. Apple, który zedrze z nas 30% dochodów sam zatroszczy się o promocję i formalności, Epic zabierając kolejne 25% da nam oprogramowanie, w którym każdy laik powinien sobie dać radę – nadchodzi era gier tworzonych przez Kowalskiego.. ekhem.. Smitha?

  5. Fajnie by było jakby gameloft , EA i inne studia wykupili ten silnik.

  6. Ogólnie, ten tydzień to święto iGraczy. Infinity Blade, Real Racing 2, Aralon: Sword and Shadow, Dungeon Hunter 2, Battlefield Bad Company, Lara Croft & Guardian of the light, Eternal Legacy, NOVA2, Shadow Guardian. Nie ma co – rozpieszczają nas na święta.

  7. Miałem poczekać na jakieś obniżki ceny, ale chyba jednak kupię IB teraz:)

  8. btw. większość wymienionych przeze mnie gier waży grubo ponad 500mb – zaczynam żałować, że iPhone nie obsługuje kart microSD.

  9. A ja płaczę ,bo mam Ipoda 2 generacji 🙁 I z tego co wiem nie jest obsługiwany 🙁

  10. Czemu nie zrobią portów gier z PSX’a 🙁

  11. @dawzg|W Cydii dostępne są (płatne) emulatory PSXa, NESa itd., jednak sterowanie w większości jest uciążliwe.

  12. Yeenzoo@ jak masz jeszcze jakieś ciekawe tytuły to wal śmiało 😛

  13. @Yeenzoo|Ale wiadomo jak emulatory działają. Nie mogliby zrobić prawdziwego porta z PSx’a (np. Gran Turismo 2 lub NFS: Porsche). Iphone spokojnie udźwignął by wszystkie gry z tej konsoli.

Dodaj komentarz