Tomb Raider: Nowa Lara z trybem multi?
To nie pierwszy raz, kiedy ogłoszenia z ofertami pracy zdradzają ciekawostki na temat gier znajdujących się w produkcji, ale rzadko kiedy są to szczegóły aż tak zaskakujące. Okazuje się, że Crystal Dynamics, studio odpowiedzialne za nową odsłonę serii Tomb Raider, szuka ludzi specjalizujących się w...
…tworzeniu trybów multiplayer.
Ogłoszenie na stronie internetowej studia mówi wprost – potrzebny jest „producent trybu multiplayer” oraz „starszy projektant trybu multiplayer”, którzy będą mieli okazję „rozpocząć pracę nad nowym Tomb Raiderem„. Obaj będą musieli zadbać o „stworzenie modułu multiplayer w nadchodzącej grze zręcznościowo-przygodowej”, pracując zarówno nad trybami „co-op, jak i gracz kontra gracz”.
Jeśli multiplayer, to wiele postaci. A przecież seria Tomb Raider ma tylko jednego bohatera – Larę Croft. Czy waszym zdaniem taki rodzaj rozgrywki może sprawdzić się w grze z tego cyklu?
Czytaj dalej
27 odpowiedzi do “Tomb Raider: Nowa Lara z trybem multi?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

To nie pierwszy raz, kiedy ogłoszenia z ofertami pracy zdradzają ciekawostki na temat gier znajdujących się w produkcji, ale rzadko kiedy są to szczegóły aż tak zaskakujące. Okazuje się, że Crystal Dynamics, studio odpowiedzialne za nową odsłonę serii Tomb Raider, szuka ludzi specjalizujących się w…
Fajnie by było jakby po wyspie – czy gdzie tam Lara ma wylądować – chodziły dziesiątkami Lady Croft 😀
Jakieś zmiany są potrzebne w tym cyklu…
Tak, pewnie, wepchnijmy multi w każdą grę jaką się tylko da … Tomb Raider od zawsze był tytułem nastawionym na singla, ale teraz przecież panuje moda na multi … Co-op jeszcze zrozumiem – o ile ma się z kim zagrać, a jeśli nie to niech chociaż sztuczna inteligencja będzie na wysokim poziomie – ale multi ? No, w zasadzie to jedna Lara ale za to strojów piętnaście ;] …
Jeśli uda im się stworzyć tryb multi może być on tak innowacyjny jak ten z brotherhooda. poza tym Lara ma wylądować na wyspie na której na pewno znajdą się jacyś tubylcy czy zwierzęta. Mogą zrobić trym jak z Singularity – mam na myśli ten tryb w którym byli żołnierze kontra potwory. Nie koniecznie Lara musi być bohaterką multi.
Ktoś kiedyś rzucił pomysł na tryb „gonić króliczka”. jeden zawodnik jako Lara w stroju króliczka Playboya i reszta która ją goni:) Złapiesz – zmiana. Taki berek dla dorosłych.
Łoł, restart serii – ok, nowa Lara – ok, ale multi?! To już prędzej widzę multi w Saperze.|Oczywiście, że nie musi być Lara (jakby nawet była do wyboru to i tak każdy by nią grał), ale wtedy to już będzie nieco bez sensu.
wow… Fajna ta nowa Lara… Serio!
Nie mam nic przeciwko trybowi multi, byle nie kosztem singla.
Wreszcie Lara Croft wygląda sexy mimo tego, że na tym zdjęciu nie widać nawet piersi, nóg itp. I do tego jest ładna 😀
Dla mnie bomba.Przynajmniej gra nie skończy się w 7 godzin po odpaleniu.
hmm… multiplayer to jest taki patent który sprawia że konsument zatrzymuje sobie grę na zawsze a nie odsprzedaje po pół roku za pół ceny… coraz więcej developerów zaczyna to rozumieć… najs…
Bardzo zabawnie na temat „restartu” Tomb Ridera zareagowali chłopcy z Mega64: http:www.youtube.com/watch?v=ktNgVmySQ5k
multiplayer… czy jest jeszcze jakaś gra pozbawiona multiplayer’a??
@luckie – Kapitalny filmik 😀 Miejmy nadzieję, że w TR zmieni się więcej niż tylko „sh*t on the face”.
Tak, zniszczcie ją doszczętnie….
Multiplayer jest dobrym pomysłem. Taki powód żeby wracać do gry choćby po to żeby zagrać w multi. Jeśłi w multi będę mógł zagrać innymi postaciami z gier Eidos takimi jak Raziel to dla mnie git. Sądze, że fajnie było by też zobaczyć np Vincenta Valentine z FF7(w końcu Eidos stało się częścią Square-enix więc czemu nie?). W poprzednich Tomb Raiderach najbardziej brakowało mi powodu żeby zagrać w niego jeszcze raz po pierwszym ukończeniu, a niestety wersja PC nie posiadała żadnego DLC…
NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Nigdy w życiu nie chce oglądać multi w Larze!! To była, jest i ma być na wieki wieków amen gra SINGLE!! Koniec i kropka nawet nie piszcie, że to dobry pomysł, to jest żart jakiś a nie dobry pomysł. Multi z postaciami Eidosa? A proszę mogą zrobić coś takiego ale OSOBNEGO żadne na doczepkę. PS Strzelanie to ostatnia najważniejsza rzecz w Tomb Raider. Kurcze sam tytuł to jest to o czym powinna być gra.
Hmm… Tak w ogóle sądząc po tej informacji to chyba twórcy wiedzą/mają przeczucie, że to co robią będzie cienkie jak barszcz z torebki od byle jakiego producneta i chcą się poratować multi, które dziś każde jedne sprzedaję się lepiej niż single. To zły znak, bardzo zły znak, kurcze zaraz nam dadzą mały single sandbox na 6h a reszta to multi i w ten sposób umrze śmiercią tragiczną kolejna gra z serii single.
Ludzie!!! o co wam chodzi… do singla i do multi będą przydzielone dwie różne ekipy (tak jak w AC: brotherhood) więc nie ma sie co martwic o to że developerzy więcej czasu poświecą multi przez co kampania ucierpi…
Wygląda lepiej niż orginalna lara
Płaczecie tak jakby wprowadzenie multi zawsze wiązało się z upodleniem kampanii dla jednego gracza.
dziękuje za poparcie @lubro
@Armadillo, lubro – Gdyby mutli było zupełnie niezależne od singla to nie byłoby problemu. Ale tak nie będzie. Już słyszę te teksty:”Po co przedłużać kampanię do 8 godzin? Będzie multi!”|Tyle lat TR obchodził się zupełnie spokojnie bez multi, a teraz nagle stwierdzili, że musi być.
ta lara jakoś mi się bardziej podoba niż ta „stara” oczywiście w wyglądzie a co do multi nie wszędzie musi być tak że tryb multi jest najważnejszy a single jest tylko z „przymusu” tak jak np: w codach nowych single w 4 godziny się da przejść ^^ a zato np: two worlds 1-2 na bardzo dobry single długi w ogule proo a multi też jest niczego sobie …
Pamiętacie długość przejścia starych TR? To były czasy ehh… Nie wrócą już. Teraz każdą grę singlowcy będą kończyć maksymalnie w jeden weekend lub jego pół, bo twórcom będzie się tylko jedno na usta cisnęło „Robimy multi” Po się męczyć przy singlu, tworzyć coś wspaniałego skoro można zrobić kilka-kilkanaście map, dać zabawki i niech się społeczność wybija z bananami na twarzy komentując wzdłuż i wszerz w jaką to boską grę grają.
@THERON23 A pamiętacie, jakie stare TR-y były brzydkie i toporne, wszystkie pomieszczenia były sześcienne, a ich zaprojektowanie było proste (co udowadnia multum map stworzonych edytorem z TR5)? Wolę krótszą grę, a dopracowaną, którą będę z przyjemnością przechodził wielokrotnie.