The Elder Scrolls V: Skyrim z narzędziami dla modderów
Dwie poprzednie odsłony serii The Elder Scrolls dzięki specjalnym narzędziom pozwalały tworzyć fanom różnego rodzaju modyfikacje oraz całkowicie nowe przygody. Jak poinformował przedstawiciel Bethesdy na oficjalnym forum firmy, podobny edytor pojawi się także w zapowiedzianym na listopad The Elder Scrolls V: Skyrim.
Piąta odsłona cyklu oparta będzie na zupełnie nowym silniku graficznym, tak więc nie do końca wiadomo było, czy twórcy zdecydują się na udostępnienie odpowiednich narzędzi modderskich. Na oficjalnym forum Bethesdy wątpliwości rozwiał community manager firmy, ukrywający się pod nickiem Gstaff. W odpowiedzi na pytanie jednego z użytkowników o podatność The Elder Scrolls V: Skyrim na modyfikacje stwierdził:
Tak, będzie podatny. Zawsze byliśmy pod wrażeniem tego, co społeczność fanów zrobiła z naszymi narzędziami. Podobnie jak w przypadku The Elder Scrolls Construction Set dla Morrowinda i Obliviona, planujemy wydać Creation Kit, dzięki czemu będziecie mogli modyfikować Skyrim.
Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “The Elder Scrolls V: Skyrim z narzędziami dla modderów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Dwie poprzednie odsłony serii The Elder Scrolls dzięki specjalnym narzędziom pozwalały tworzyć fanom różnego rodzaju modyfikacje oraz całkowicie nowe przygody. Jak poinformował przedstawiciel Bethesdy na oficjalnym forum firmy, podobny edytor pojawi się także w zapowiedzianym na listopad The Elder Scrolls V: Skyrim.
a to oznacza, że wszelkie moje obawy odnośnie jakości gry idą do kosza xD to, czego nie dopracują twórcy, poprawią fani – jak zwykle
AMEN- kolejna część wyniesiona na ołtarze ;D dzieki moddom nigdy się nie zestarzeje!
@Tressela, jeśli zrobią wszystko tak jak mówią to nie będzie czego poprawiać 😀
Widzicie, Todd nie jest taki zły. Wie że jak spierniczy jakieś aspekty gry, to fani sami poprawią.
Efekt końcowy i tak będzie tylko ułamkiem tego co przekazują w obietnicach, jeśli w ogóle. Pamiętam jaki szum był przed premierą Obliviona, czego to nie obiecywali. Najbardziej podobało mi się propozycja, swoją drogą genialna w zamyśle, żyjącego świata łącznie z upadkami miast generowanymi losowo itp. Wyszło tyle że jak wykonaliśmy zadanie to miasto upadło. Czyli jak zwykle.
Tyranox, nie, Todd nie jest GŁUPI, zły – owszem . Książę ciemności 🙂 . Jak Kothic.
Gromkie: hip! hip! hura!!! 😀
Może w końcu będę w stanie zrobić jakiegoś moda, nie po to poszłam na studia, bu teraz nie potrafić takich rzeczy 😀 |Co prawda są tacy co i wieku 11 lat robią mody DX
Ja pamiętam, że i do takiego BF BC2 zapowiadali wsparcie modderów. . .I do dzisiaj było to kłamstwo . . . Mowa czynom nie równa 😛
@ KMyL nigdy nie zapowiedzieli mówili że sie zastanowią i może dodadzą wsparcie w przyszłości ;p|dla mnie to jest równoznaczne z nie
@KMyL ale my tu nie mówimy o EA i DICE (ta firma nieco traci w oczach graczy PC) tylko o Bethesda której moim zdaniem można zaufać w kwestii modów (obym się nie zdziwił)
Swego czasu próbowałem trochę moddować na Morrowindzie, ale jakoś zawsze wolałem tworzyć map packi do starego Quake’a 🙂
Gdyby nie udostępnili narzędzi moderskich, to popełniliby wielki błąd.
Czyli będzie kolejny sex mod. Yaay.
Kiedyś stworzyłem małą wyspę w Morrowindzie. Piękna nie była, do roboty twórców/ innych modderów się nie umywała, ale i tak byłem z siebie dumny. 😉
Ja stworzyłem miecz świetlny, który nie świecił (morrowind) 😛
Chyba nie ma się o co martwić, w końcu dotychczasowe gry Bethesdy miały i mają mocne wsparcie moderów. Zdziwiłbym się, gdyby było inaczej!
Yeees uwielbiam modować. Mam nadzieję że szybko powstanie także software pomocniczy plus rozmaite conwertery no i nowy NifScope. Chyba że już nie będzie formatu nif w TES5.