Overwatch: Twórcy wprowadzają sztywny podział ról w ramach drużyn [WIDEO]
![Overwatch: Twórcy wprowadzają sztywny podział ról w ramach drużyn [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/5dba9476-8e7d-4408-b0d6-74af8f0b0d1c.jpeg)
W Overwatchu trwają właśnie Letnie Igrzyska, w ramach których można zgarnąć sporo świeżych skórek, ale znacznie ważniejszą wieścią jest nowiutki system dobierania ról. Do tej pory w grze nie obowiązywały żadne ograniczenia co do „klasowego” składu drużyn. Choć dawało to sporą elastyczność, doprowadzało też do zaburzeń, jak choćby znienawidzone kompozycje oparte na trzech postaciach wsparcia i trzech tankach.
Blizzard zdawał sobie sprawę, że musi coś w tej sprawie zrobić i ostatecznie stanęło na sztywnym systemie dobierania ról. W szybkiej grze, grze rankingowej i na turniejach e-sportowych każda ekipa musi składać się z dwóch tanków, dwóch postaci wsparcia i dwóch speców od zadawania obrażeń. Przed dołączeniem do meczu określa się jedną z ról, a później można wybierać wyłącznie spośród postaci należących do danej kategorii. Dodatkowo wcześniejszy jednolity sposób naliczania punktów rankingowych został rozbity na trzy część – osobną dla każdej roli. Więcej szczegółów poniżej:
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Overwatch: Twórcy wprowadzają sztywny podział ról w ramach drużyn [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Oj, słabiutko.
oj, zajebi*cie
Oj, bardzo słabiutko. W Overwatchu było fajne że można było kombinować z doborem bohaterów w drużynie, a teraz będziemy uwiezieni w granie mety cały czas. No i do tego dojdzie czekanie kupę czasu by zagrać dps. Dodatkową wszelkie tego typu ograniczenia szkodzą aspektom społecznym gry bo niema już potrzeby żeby poprosić by ktoś swapnoł się na tanka lub healera.
TRoszkę sensownie troszkę bez sensu. Pamiętam kilka meczy gdzie wszyscy zrobili takie YOLO i graliśmy na 6ciu dpsów. I kilka wygraliśmy i była to ciekawa różnica w rozgrywce. Po co to ograniczać? Niech w rankedach wprowadzają ograniczenia po co robić to w quickplayu?
oj słabiutko bardzo, szczególnie że po ostatnich nerfach rolę”Tank” powinni zmienić na „Ult feeder”. No cóż, już widzę te nieskończone combo dwóch losowych tanków + żniwiarz i symmetra + mercy/lucio i ana
To mnie zawsze dziwi i bawi. polski internet zawsze na odwrót niż reszta świata 😀
BTW qucikplay taki jak teraz ciągle bedzie w arcade i to na stałe.
Poniższy komentujący albo nie mieli dawno styczności z rankedami albo grają w rangach platyna i w dół. Co mecz oglądanie kompozycji GOAT jest już męczące.
Dla mnie to jest koniec, bo zwykle dobierałem rolę do mapy stuacji itd. Nieraz gra się dps i wybitnie nie idzie, to prosi się o swapa, albo na odwrót w teami bardzo kiepsko idzie healerom to trzeba się pozamieniać. W ttym momencie jest pozamiatane w lobby.
Ech, a miałem już wrócić do gry po długiej przerwie, no cóż, Blizzard z kolejnym strzałem w kolano.
taz159357 nie trzeba być wysoko by narzekać. Każdy chce grać w tej grze dps’em przez co często widzimy w druzynie 4-5 dpsów przez co się grać nie da. Ktoś kto na to narzeka to dawno już tej gry chyba nie odpalał. Każdy kto aktualnie gra ma już tego dość, jak i goeats meta. wiadomo, że zabija to wiele różnorodnoścu, ale bez tego wymuszenia już w te grę się nie da grać….
@Dragantis Tylko że poza rankingowymi (i to też jak się miało szczęście) na proszeniu o zmianę roli się zwykle kończyło XD. Dla mnie zmiana na +, jak chcę se grać DPS-em to chcę grać DPS-em, a nie że w 90% przypadków później ma się wybór albo zmienić się na to czym grać nie chcę, albo znacznie zmniejszyć szansę na wyraną.