Homefront: Informacje o wersji PC – będą serwery dedykowane, nie będzie dema
Po pierwsze – inaczej potraktowano kwestię pojazdów. Wszelkie wehikuły będzie można na PC kontrolować z perspektywy kokpitu lub widząc cały pojazd. Ponadto prowadzenie helikopterów zostanie podzielone na trzy dowolne poziomy trudności tak, aby zarówno nowicjusze, jak i weterani symulatorów mogli bawić się równie dobrze. Nowe opcje zostaną wprowadzone również dla współzałogantów, choć niestety nie wiadomo dokładnie jakie. W grze nie pojawi się swoboda w niszczeniu elementów środowiska – twórcy próbowali ją wprowadzić, jednak z uwagi na zachwianie balansu w trybie multiplayer oraz niestosowność w singlu interakcja została ograniczona.
Jeśli chodzi o rozgrywkę dla wielu graczy, Homefront będzie zawierać jedną z najważniejszych funkcji w tej dziedzinie na PC, czyli wsparcie dla serwerów dedykowanych już dwa tygodnie po premierze gry. Autorzy gry udostępnią odpowiednie narzędzia samozwańczym administratorom. Początkowo największe mapy pomieszczą do 32 graczy, jednak twórcy są otwarci na zmiany, jeśli i taka pojemność okaże się niewystarczająca. W multiplayerze pojawią się też opcje pomagające w zarządzaniu klanami oraz możliwość rozgrywki w sieci LAN. Ponieważ gra będzie zintegrowana ze Steamem, wszelkie zapędy oszustów zostaną ukrócone.
W pudełku z Homefront nie znajdą się narzędzia do tworzenia modów. Jednakże studio Kaos jest otwarte na sugestie i nie wyklucza opublikowania programów dla modderów w przyszłości.
W kwestiach technicznych – gra wykorzysta możliwości połączonych kart graficznych (funkcja Crossfire w kartach ATI i SLI w sprzęcie nVidii). Pojawi się też możliwość rozgrywki w 3D. Dla przypomnienia – wymagania sprzętowe.
Wymagania minimalne
· System operacyjny Windows XP, Windows Vista lub Windows 7
· Procesor Intel Pentium Core 2 Duo 2.4 GHz lub AMD Athlon X2 2.8GHz
· 2 GB pamięci RAM
· karta graficzna obsługująca Shader Model 3.0 z 256MB pamięci (NVIDIA GeForce 7900GS lub ATI Radeon 1900XT i lepsze)
· 10GB wolnego miejsca na dysku
Wymagania zalecane
· System operacyjny Windows Vista lub Windows 7
· Procesor czterordzeniowy Intel lub AMD o mocy od 2 GHz wzwyż
· 2 GB pamięci RAM
· karta graficzna NVIDIA GeForce 260 lub ATI Radeon 4850 i lepsze
· 10 GB wolnego miejsca na dysku
Premiera Homefront 11 marca 2011. Dema na PC nie będzie.
Czytaj dalej
-
Square Enix przygotowuje się do ogromnych zwolnień. Europejskie oraz amerykańskie biura...
-
Pracownik Rockstara oskarża firmę o zwalczanie związku zawodowego po ostatnich zwolnieniach....
-
Nadchodząca aktualizacja do Total War: Warhammer 3 naprawi multum irytujących...
-
Borderlands 4 nie spełniło oczekiwań Take-Two. CEO firmy wini problematyczną...
25 odpowiedzi do “Homefront: Informacje o wersji PC – będą serwery dedykowane, nie będzie dema”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Czekam.
No to jest prawdziwe wynagrodzenie dla Pecetowców za dodatkową mapę i DLC dla konsolowców. Brawo dla Kaos.
No chociaż mały „plusik” dla pecetowców (nareszcie). Mały ,ale cieszy. Z tego co ja widzę dzisiaj demo to oddzielna produkcja ,bo dziś producentom nie chcę się wyciąć trochę gry i wrzucić w formie dema.
A demo will not be released, as it would “detract efforts from the main game,” but the team has “conducted a lengthy private Beta on the PC to help fine tune the game, so any semo would be for promotional purposes only.” Źródło – http:www.vg247.com/2011/01/28/kaos-provides-in-depth-look-at-homefront%E2%80%99s-pc-specific-features/ . Jak dobrze wiedzieć że tak szanowane i duże pismo jak CDA potrafi napisać newsa porządnie i nie starać się wywołać flejmu.
Czy z obrazka świadczy że będzie MLRS do ujeżdżenia 😛 SYTO
duuuupa nie kupuje bez destrukcji otoczenia. niby to mialoby zachwiac balans gry a w bad company 2 to jakos nie zachwiało , widze ze coraz bardziej homefront zaczyna byc okrojona wersja battelfielda
Po prostu Homefront to nie miała być gra na wzór Bad Company dwa i tyla.|Ale w Bad Company 2 jest najlepszy multi w jaki grałem. Wrażenia lepsze niż po jakimkolwiek singlu i multi z CoD’a razem wziętych 🙂
Dedyki już dawno były zapowiedziane na wszystkich 3 platformach, więc żadna to nowość. Nie ma dema do średnio zapowiadającego się shootera? Ich strata. Panowie z KAOS mogli zostać w Dice, a nie próbować klonować bfa na własną rękę.
„W pudełku z Homefront nie znajdą się narzędzia do tworzenia modów. Jednakże studio Kaos jest otwarte na sugestie i nie wyklucza opublikowania programów dla modderów w przyszłości.”|-Czyli za pare lat
@misiek1784 bullshit, praktycznie żadna gra nie miała planowanego edytora, sądzę że już po2-3 miechach od premiery będzie można tworzyć własne mapy ;]ja tam czekam, nie kupię na pewno razem z premierą gry,ale później, kto wie ….
BC2 w życiu nie przebije, bo to najlepsze multi jakie istnieje wsród FPSów
bart-2pl a podaj mi fpsa do którego twórcy dodali ostatnio takie narzędzia, do BC2 tez miały wyjśc modtoolsy i jakoś cisza na ten temat jest…
Gra pewnie będzie fajna, możliwe że kupie. Ale po jaką cholere tę dedyki?!
w bc2 rozwalasz wszystko co sie da za pomoca czolgo, smiglowcow, rakiet itp i balans rozgrywki istnieje, a tu mialby niestiniec?? juz sobie wobrazam jak eskadra czolgow ostrzeliwuje pancerny kosz na smieci w ktorym ukryty jest sniper i nikt nie moze go drasnac, znow bedzie klon chaotycznej rozgrywki rodem CoD
Morphine lol a co ma być innego jak dedyki?? Pewnie ty wolałbyś coś z wzór IWNETu 😛
oktawian we wcześniejszych fps tez nie było systemu zniszczen otoczenia tak jak w BC2 a jakoś nikt nie płakał
Brak dema na PC bardzo mnie martwi. Tworcy, jak widac, dosc powaznie podchodza do wersji PCowej, ale brak dema to… brak dema. Ostatnio nie kupuje juz zadnych gier, bo zbyt wiele razy sie zawiodlem. Ostatnia dobra gra, w ktora gralem to Borderlands. Reszta? Jak dla mnie gnioty w przewazajacej wiekszosci. Jesli nie mam mozliwosci sprawdzenia gry przed kupnem, to najzwyczajniej w swiecie boje sie rozczarowac i gry nie kupie… Choc moze pozytywne komentarze mnie przekonaja, bo gra sie zapowiada(la) swietnie.
misiek 1784 kiedy niebylo modelu zniszcze to wtedy bylo ok, ale teraz coraz wiecej gier zaczyna to wykorzystywac i staje to sie norma (red faction guerilla, bad comapany 1 i 2, oraz nowy killzone 3 i breach), zamiast isc do przodu znow sie cofamy. JA PRZEDEWSZYSTKIM W GRAF FPS MULTIPLAYEROWYCH toleruje realizm i niezastosowanie w homefront takiego rozwiazania jest skrajnie nierealne. Juz bardzierj rozmumiem to w grach typu CoD lub MoH gdzie mapy sa male i malo na nich duzych obiektow
W takim Mercenaries 2 był dobry modem zniszczeń (nie wiem czy w internacie też bo mój blueconnect nie pozwoli mi tego przetestować) więc co staneło na pszeszkodzie aby tu też był?
nie modem tylko model
@oktawian tylko, że porównując model zniszczeń z np: guerilla to 1 red faction to technologia ta imo też się cofa w rozwoju. W większości dzisiejszych gier pozostawia wiele do życzenia. Druga sprawa – brak zniszczeń będzie przyjazny pieszym siłom, bo np: podczas regeneracji hp nie zawali się nikomu ściana/sufit na głowe. Też lubię realizm, ale brak modelu zniszczeń nieszczególnie mi przeszkadza. Niech się lepiej zainteresują balansem broni i walką, bo w BC2 imo ten „realizm” marnie się sprawdzał.
wlasnie fakt ze zaraz mial sie na glowe zawalic dach trzymal w napieciu, niemozna bylo robic sobie biesiadki, w koncu to pole walki, wszystko moze sie wydazyc , a takto lipa . jesli chodzi o balans broni to inna kwestia, interakcja z otoczeniem , a rownowaga miedzy poszczególnymi rodzajami broni to inna bajka, moze i fizyka zniszczen w red faction 1 a guerilla roznila sie ale przynajmniej jakas byla i jest
czekam na demo na PSN 😉
Mam takie przeczucie,że z tej gierki wyjdzie bardzo przeciętna popierdułka wokół której zrobiono jedynie mnóstwo szumu,który jednak nie dorównał jakości produktu.
oktawian-> Jak chcesz realizmu i to do tego wręcz skrajnego, to sobie zagraj w Project Reality, czyli mod do Battlefield 2 (NIE Bad Company 2) oraz do Arma 2, a za jakiś czas będzie także Project Reality 2 jako osobna gra. Co do mniej realistycznych gier jak Homefront, to jednak przydałby się tam system zniszczeń i nie wiem czemu niby miałoby zachwiać balans, skoro w Bad Company 2 raczej tak nie ma.|Baguaj-> w BC2 można też troszkę, ale i tak niewiele zwiększyć realizm grając na serwerach Hardcore.