Hybrid: Rewolucja w shooterach z osłonami? [WIDEO]
Hybrid to gra akcji, w której dużą rolę odgrywa krycie się za różnymi osłonami. Będąc schowanym, gracz wskazuje kolejne ściany, pudła i inne „zasłony”, do których postać ma udać się za chwilę. Dzięki jetpackom możliwe będzie też przyczajenie się na sufitach i ścianach, co uczula przeciwników na ewentualny efekt zaskoczenia. Wyjście zza osłony i próba walki na otwartej przestrzeni mija się z celem i prowadzi do natychmiastowej porażki.
W potyczkach bierze udział sześciu graczy podzielonych na dwie drużyny – Paladin Squad i Variant Team. Możliwe będzie uzyskanie różnych bonusów działających w obrębie całej ekipy, na przykład widzenie przez ściany. Konieczność współdziałania w drużynie w połączeniu z bezustannym przemieszczaniem się po dość niewielkich mapach nada rozgrywce dynamizmu. Twórcy przy okazji zaznaczają, że niedzielni gracze przejdą chrzest bojowy, gdyż z uwagi na brak trybu dla jednego gracza wprawy nabierze się jedynie grając z innymi.
Ciekawym rozwiązaniem będą tak zwane Squads-on-demand, czyli roboty przywoływane przez graczy. Przewidziano trzy rodzaje robotów – nieruchomą wieżyczkę, która niszczy wszystko w swym zasięgu, towarzysza, który kopiuje nasze działania i gwarantuje nam większą siłę ognia oraz bota-zabójcę, który prze wprost na przeciwników i zabija ich jednym strzałem.
Premiera Hybrid jeszcze w tym roku. Na dokładkę – zwiastun i porcja gameplayu.
Czytaj dalej
-
MindsEye pozbywa się otwartego świata i usiłuje dokonać rebrandingu. Kontrowersyjna...
-
Poradnik przetrwania w świecie Metroid Prime 4: Beyond. Nowy zwiastun...
-
Zapraszamy na Pixelotekę! Święto gier, pasji i wspomnień w Goleniowie
-
Nowa aktualizacja do Civilization 7 wprowadza zmiany w balansie i dodaje nowe...
43 odpowiedzi do “Hybrid: Rewolucja w shooterach z osłonami? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Cienkie jakieś…. Neeeext
Słabo zrealizowane. Lepiej pograć w Shattered Horizon. Większy rozmach, więcej dynamizmu i możliwości taktycznych.
imo shootery „osłonowe” to tylko sprytne rozwinięcie idei klasycznego „celowniczka” tak jak w tym starym gatunku tak i w tego typu shooterach,skaczesz od osłony do osłony w tunelowych mapach z tymże tym razem zamiast automatycznie przerzucać cię od osłony do osłony, tym razem SAM musisz się pomiędzy nimi przemieszczać, te powinowactwo widać szczególnie w drugim filmiku tej gry
Badziew…
Następny proszę, wygląda jak jakiś durnowaty następca durnowatego Quake’a
A na tym GDC nie mieli pokazać Thiefa 4 czasem?
niezbyt…
Hmm class „cudowne leczenie z niczego” i zabawa osłonami ……… bardzo śmieszna .
Łał! Ale rewolucja! Brawo za tytuł njusa…
Samo zmienianie płaszczyzn podczas walki ciekawe,otwierające nowe możliwości i taktyki,ale sam mechanizm „kliknij tu,a on tam pójdzie” jakoś mnie nie przekonuje.
wygląda jak gra sprzed 5 lat
przecież to nie gra tylko celowanie w miejscu!!! do czego oni zmierzają??
Mnie tam rozbawiły efekty dźwiękowe. Niczym wyjęte z drugiego Half-Life’a…
Jak na razie słabo.
@Moonglow Podobno potwierdzono tylko tyle, że będzie. U konkurencji przeczytałem, że gość z Eidos Montreal mówił tylko o jakichś rozwiązaniach dźwiękowych, a tych, którzy przyszli dowiedzieć się czegoś o nowym Thiefie, ponoć grzecznie poprosił o opuszczenie sali.
Raczej inwolucja.
@Adzior i wszyscy wyszli xD
Jakoś mnie to nie przekonuje… Może tylko narazie tak wygląda… Oby…|Poza tym zdaje mi się czy tam słychać dźwięki z Half-Life 2 ( i ogólnie gier na Source ) ???
Nie chcę byc malkontentem, jednak… czy tylko mi się wydaje, że ta gra jest za bardzo statyczna? W każdym razie – shootery lubię, za ten podziękuję.
Biedne aż piszczy! Gdzie ta dynamika?
Przypomina mi to coś, ale nie jestem aż tak pewny co. Ale przyznam że ciekawe to naprawdę muszę to przyznać.
Lol?
Wygląda jak taka gierka na przerwę między lekcjami dla gimnazjalistów…
Jaka znów rewolucja? -.-
Grałem w coś takiego na automacie w Angli , ale nie pamiętam jak się nazywało ;/ niemniej jednak jakies to takie bezpłciowe
klimat przesuszonej śliwki a dźwięk jakby babka garami na obiad wołała
Ja tam myślę, że to będzie dobra gra 🙂
Nie zapowiada się na rewolucję. Ot, zwyczajny shooter sieciowy z systemem osłon. A to że są one na suficie…..no może i ciekawe, ale niespecjalnie innowacyjne. A same osłony wyglądają na takie ustawione pod gracza.
niby coś nowego ale grywalności to ja tam nie widziałem
Chwytliwy tytuł newsa, dopisek „hit”, a tak naprawdę, to gameplay, jak gameplay, z normalnej gry, a nie żadna rewolucja.
Chyba kupię xboxa dla tej gry 🙂 . Uh. Brakowało mi jakiegoś porządnego TPP z multi 🙂 . Zapowiada się wyśmienicie.
Nic ciekawego… szkoda
Eeee tam….potrzeba czegoś więcej niż tylko takiego systemu osłon żeby przyciągnąć na dłużej 😛
Szkoda, że przyklejając się do sufitu obraz nie odwraca się razem z nami. Postacie też biegają jakby im się nie chciało. Grafika? Trudno stwierdzić po jakości filmiku. Dla mnie Vanquish gdyby miał tryb multi byłby dużo lepszą grą sieciową od tej.
Ale to będzie nudne. Wojna pozycyjna która jest po prostu mało ciekawa oraz raj dla kamperów.
Ta gra jest bardzo słaba, myślę że mało kto ją kupi.
ta gra nie śmiga czasem na silniku Source? dźwięki są identyczne
Boże chroń królową! Mi się ani trochę nie podoba. Nic tylko siedzisz za osłoną. Straszna monotonia, zero planowania, jakiejkolwiek strategi…siedzisz i walisz.
To jest gra na x360?! Wygląda jakby była na iOS’y.
O nie. Team fortress 2 na konsole z nowym systemem osłon i bez klas…
słabizna!!
Nudniejszego gameplay’u chyba w zyciu nie widziałem 😀
… a ja wolę Call od Duty…