Deus Ex: Human Revolution i Uncharted 3: Drake´s Deception – nowe gameplaye z PAX East [WIDEO]
Do sieci trafiły dwa kolejne, nagrane kamerką filmy z zakończonych w weekend targów PAX East. Po Portalu 2 i Duke Nukem Forever możemy zobaczyć w akcji Deus Ex: Human Revolution - Bunt Ludzkości oraz Uncharted 3: Drake's Deception.
Gameplay z Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości pochodzi z wersji na PlayStation 3 i pokazuje ekran rozwoju postaci oraz fragment z hakowaniem i omijaniem zabezpieczeń.
Z kolei na filmie z Uncharted 3: Drake’s Deception możemy usłyszeć, jak wypadają aktorzy podkładający głos Nathanowi Drake’owi i Sullivanowi – Nolan North i Richard McGonagle.
Czytaj dalej
-
Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych...
-
Autorzy Vampire Survivors współtworzą grę w uniwersum Warhammera. Zobacz pierwszy...
-
Turowy system walki do Pillars of Eternity jest już tuż...
-
Spektakularna porażka Concorda stała się przedmiotem debat w brytyjskim parlamencie....
23 odpowiedzi do “Deus Ex: Human Revolution i Uncharted 3: Drake´s Deception – nowe gameplaye z PAX East [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Do sieci trafiły dwa kolejne, nagrane kamerką filmy z zakończonych w weekend targów PAX East. Po Portalu 2 i Duke Nukem Forever możemy zobaczyć w akcji Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości oraz Uncharted 3: Drake’s Deception.
W tym najnowszym deus exie trochę denerwuje to podświetlanie przedmiotów 🙁
Na uncharteda nie czekam bo i tak nie mam PS3 a Deus Ex może okazać się fps-skradanka-rpg hitem 😀
deus ex spoko, uncharted nic nie widać…
już nie mogę się doczekać Deus Ex’a|wreszcie jakiś powiew świeżości wśród FPS’ów
kolejny pokaz DeusEx’a na którym nie widac nic z cRPG, żenada :/
Na tym filmiku ten Deus Ex strasznie przypomina Invisible War. Zaczynam sie martwic.
Deus Ex: Human Revolution słabo… nie ma tam nic ciekawego i te podświetlenia jak dla przygłupa… A co do publiki na 2 wideo 🙂 to mam takie wrażenie że ich pełen uznania śmiech musiał być spowodowany jękami naszego bohatera… I ogólnie obie gry słabo.
Podświetlanie przedmiotów nie wiem po co jest? Chyba dla jakiś mało ogarniętych dzieci to wprowadzili.
To podświetlenie interaktywnych przedmiotów to jakaś pomyłka, oby dało się to wyłączyć. Na razie nie kupuje poczekam na opinie.
świetnie, podświetlane kartony. nie mógłbym się bez tego obejść.
@Tank 25 W poprzednich DX mieliśmy pulsujące klamry i nikt na nie nie narzekał. Cały HUD był wytłumaczony augmentacją oka, podobnie jak w tym przypadku.
nie będę oglądał, żeby nie psuć sobie zabawy podczas grania 😀
@r4plez szkoda że nie zauważyłeś 21 modyfikacji postaci które dodatkowo mają swoje drzewka rozwoju. Faktycznie rozwiązanie niezbyt typowe dla RPG.
Mam nadzieje że to „debilfrendly” podświetlanie przedmiotów będzie tylko na konsolach albo że będzie się dało to wyłączyć!
rety, dlaczego nikt nie słucha, że podświetlenie przedmiotów i npc’ów było w 'oryginalnym’ Deus EX?! Tyle tylko że tam było w takim sześcianie/prostokącie.|A prawda, jeszcze jedno… Jeśli uważacie że Augmented Reality to śmieć, to radzę zainteresować się tematem ;p|Zakładasz okulary, patrzysz na budynek, i pojawiają się informacje o nim. Takie coś istnieje juz na iPhone, i niektórych Androidach, i przynajmniej w większych miastach USA (nie wiem czy w europie też jest dostępne)
Żeby nie było, nie oglądałem tego trailera i nie zamierzam.
Dla narzekaczy Deus Ex’a totalnie Was nie rozumiem, bo Augumented Reality to prawdopodobnie opcja, którą da się wyłączyć. Ponadto, w pierwszym DX było podobnie i nikt nie narzekał, zresztą nie wiem w czym to przeszkadza, wg wygląda fajnie 😛 Must have w sam raz po wakacjach
@Gniewomir Nie mam nic przeciwko oznaczaniu interaktywnych przedmiotów ale te żółte ramki są troszkę przegięte.
widac ze poziomu nie skonczyli w u 3
Jeśli chodzi o Deus ex to te złote obramowania to przesada. Fajniejsze były te dyskretne poruszające się „Narożnicznki” w jedynce.
dokładnie. subtelne, cienkie rameczki to nie to samo co walenie wielkiego żółtego kontura na każdy przedmiot. można to tłumaczyć augumented reality, ale dajcie spokój. nawet najbardziej zdezorientowanym graczom nie są potrzebne dane taktyczne dotyczące kubka, gaśnicy czy czego tam jeszcze
Nowy DX jest absolutnie genialny! Nie słuchajcie tych marud bo im się nigdy nie dogodzi!