13.04.2011
Często komentowane 16 Komentarze

Capcom: „Resident Evil: Revelations to sequel Resident Evil 5”

Capcom: „Resident Evil: Revelations to sequel Resident Evil 5”
Resident Evil: Revelations jest jedną z dwóch – obok Mercenaries – odsłon serii szykowanych z myślą o 3DS-ie. Fani cyklu powinni być nią szczególnie zainteresowani – zwłaszcza ci, którym nie spodobał się pomysł na swoisty spin-off, jakim jest Resident Evil: Operation Raccoon City. Jak bowiem wyjaśnił producent Revelations, będzie ono bezpośrednim sequelem „piątki”.

Masachika Kawata, producent Resident Evil 5Resident Evil: Revelations w rozmowie z amerykańskim magazynem Nintendo Power stwierdził, że twórcy traktują drugą z gier, jako bezpośrednią kontynuację „piątki”. Jak mówi:

W przeciwieństwie do Mercenaries, które w całości niemal traktuje o strzelaniu, Revelations jest survival horrorem i należy do gatunku, z którego seria jest znana. Właściwie traktujemy tą grę jako bezpośredni sequel Resident Evil 5 i będzie ona pełna nowych, innowacyjnych pomysłów i bohaterów.

16 odpowiedzi do “Capcom: „Resident Evil: Revelations to sequel Resident Evil 5””

  1. Resident Evil: Revelations jest jedną z dwóch – obok Mercenaries – odsłon serii szykowanych z myślą o 3DS-ie. Fani cyklu powinni być nią szczególnie zainteresowani – zwłaszcza ci, którym nie spodobał się pomysł na swoisty spin-off, jakim jest Resident Evil: Operation Raccoon City. Jak bowiem wyjaśnił producent Revelations, będzie ono bezpośrednim sequelem „piątki”.

  2. Fajnie… pograłbym 🙂 ale nie będę specjalnie dla tej gry kupował konsolki 🙁 No cóż…

  3. wolałbym żeby zrobili kontynuację piątki na PC… ech, trudno… obejrzę walkthrough na YouTube 🙂

  4. Residentów ci u nas dostatek. Tylko że właśnie nie u nas :/ Ale jeszcze kilka takich tytułów i zacznę rozważać zakup 3DSa 😛

  5. Siemiatyczanin2405 13 kwietnia 2011 o 11:47

    tez bym pogral heh mogli by robic jakas wersje przykladowo na pc

  6. @Sergi dokładnie to samo pomyslalem ;]

  7. By dali jej jakiś normalny ubiór na taki deszcz. Dekolt dekoltem ale jak jej napada deszcz do środka to ona będzie jak jakiś baniak na wode.

  8. Jeśli ulepszą Revelations względem archaicznej 5-ki, to może w końcu coś z tego będzie.|Schematyczna rozgrywka w RE5 odepchnęła mnie po 2godz grania na sieci, o singlu to już nie mówię, bo zasnąć trudno nie było. Żeby postać nie mogła choćby strzelać podczas biegu, to jest porażka, problemy z niedoborem amunicji, przez co większość gry przechodziłem waląc po pyskach, nic przyjemnego. Wzięli by przykład z takiego GoWa i zrobili jakiś spójny, wciągający gameplay.

  9. @vIe888|a wiesz ze wlasnie z tego slynie seria?

  10. Spójny, wciągający gameplay, a kampania na 5 godzin.

  11. vIE888|Jednak z tego słynie RE że, zawsze brakuje amunicji (dlatego jest to bardzo dobry survival horror) i trzeba strzelać bardzo celnie (w głowę). Jak dla mnie nowy RE może być kontynuacją 5-tki, byle by wprowadzili nowe pomysły do gry… Pozdrawiam fanów RE

  12. Orthomyxovirus 13 kwietnia 2011 o 16:03

    kurcze, kto może być jeszcze zły po łiskasie? przecież to od niego cały rezydent się zaczoł

  13. @vIE888 – Właśnie dlatego nazywamy to survival horrorem… A piątki jest przez ortodoksyjnych fanów uważana za grę akcji ze względu na kompromisy które zrobiono dla narzekaczy.

  14. Trzeba strzelnie trafiać w głowę? 🙂 Ciekawe co mają powiedzieć gracze, którzy mają słabą precyzję podczas celowania, ja tak mam. Choć jestem fanem FPSów, to zawsze miałem problem z nadmiernie drgającą ręką podczas strzelania. I gdzie tu radość? Grałem w inne survival horrory, w których takich kłopotów nie miałem. Wolę survivale w stylu Dark Corners of the Earth, RE odpada, chyba że przemodelują gameplay, bo trzaskać z pieśći nie mam zamiaru, a wierzcie mi oszczędzać ammo potrafię, ale w RE5 to ni nie dało.

  15. dawid9876543121 14 kwietnia 2011 o 14:12

    @vIE888 Właśnie o to chodzi żeby oszczędzać amunicję na wszelkie możliwe sposoby, np. ataki na „f”, strzelanie z shotguna czy w beczki w momencie gdy w polu rażenia jest jak najwięcej wrogów itd. Na tym właśnie polega piękno tej serii. Ale nie każdemu musi to pasować, jak np. ja nie przepadam za RTSami…

  16. Cóż Dawid, to o czym piszesz, to już nie survival, tylko czysta gra logiczna 🙂 |Zawsze sądziłem, że do survival horror zaliczają się gry, w których trzeba szybko podejmować decyzje, a od wrogów uciekać aniżeli z nimi walczyć. Hmm…widzę że surhory musiały troszkę zboczyć z kursu w stronę arcade.

Dodaj komentarz