Były pracownik 3D Realms: „Przed zamknięciem studia Duke Nukem Forever był gotowy w 80%”
Riegel, obecnie prezes założonego wraz z innymi byłymi pracownikami 3D Realms studia Triptych Games, na antenie podcastu opublikowanego na oficjalnej stronie Duke Nukem Forever, stwierdził, że gdy anulowano grę, była ona gotowa w 80%. Jak mówi:
Kiedy 3D Realms zostało zamknięte w maju [2009], gra gotowa była w może około 75%-80%, w porównaniu do tego, co mamy dzisiaj. Jednak było to o tyle interesujące, że te 80% było w pewien sposób nierówne. Większość postaci nie istniała. Zachowania NPC-ów nie zostały opracowane, podobnie jak technologia śledzenia ruchu głowy czy oczu oraz synchronizacja ust [z dialogami]. Nie było muzyki, zakończenia; to ostatnie było planowane, ale wówczas tak naprawdę nie istniało.
Czytaj dalej
-
Pacific Drive niespodziewanie zadebiutowało na Xboksie. Premierę zaliczył też dodatek...
-
EA zapewnia, że wartości firmy po sprzedaży się nie zmieniają, ale znani twórcy...
-
Cthulhu: The Cosmic Abyss z datą premiery. Lovecraftowski horror psychologiczny...
-
Gra weteranów Telltale ze świetnym przyjęciem na Steamie. Dispatch zbiera fantastyczne...
Jedna odpowiedź do “Były pracownik 3D Realms: „Przed zamknięciem studia Duke Nukem Forever był gotowy w 80%””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Tuż przed zamknięciem 3D Realms, George Broussard, prezes studia, twierdził, że Duke Nukem Forever był gotowy w 90%. O tym, że przesadzał, szybko się dowiedzieliśmy. A jak było w rzeczywistości? David Riegel, były pracownik 3D Realms, twierdzi, że nowy Książę ukończony był w około 80%.