Przyszedłeś polizać buty mojemu ojcu?


[Nie zawsze przeładowuję, ale kiedy to robię, zza rogu wyskakuje wróg i mnie zabija]

[50-godziny główny quest, 36 różnych zakończeń]


[W oficjalnym trailerze The Elder Scrolls: Redguard, kiedy kamera najeżdża na półkę, widać książkę zatytułowaną The Elder Scrolls: Oblivion. Około 8 lat przed ukazaniem się gry. To się nazywa planowanie naprzód.]


[Uthgerd the Unbroken: Idź dalej, cieniasie. Jestem dla ciebie zbyt kobieca.]

[Will Wright, twórca gier The Sims, pozuje z obrazem z gry. Jego najnowsze dzieło, Spore, niewątpliwie zyska na sukcesie The Sims.]

[Nie trafiłeś]

[Gratulacje! Trzy razy pod rząd nie trafiłeś mieczem w Find Mii!]

[Kiedy pojawia się rekin, wyskocz z wody (to również dobra rada w prawdziwym życiu)]

[Ta gra nauczyła mnie więcej na temat pilnowania budżetu i planowania przyszłości niż cokolwiek w szkole]

[Znajomy zapytał mnie, czy ktokolwiek w ogóle lubi Brink. Odpowiedziałem: „wiele osób lubi Brink. Są nas dosłownie tuziny”]

[Kiedy wszystkie konsole wyjdą, to nie jest już next-gen]










[Youngster Timmy wysłał Dwebble, Pokemona-kraba! – Trenerka wysłała Yveltala, Pokemona DESTRUKCJI i ZARAZY]


[Kolejny wędrowiec. Przyszedłeś polizać buty mojemu ojcu?]

(szachy z Mario – spójrzcie na Luigiego)

[Czemu nie ma walki z potworem morskim?]

[To była najbardziej intensywna walka z bossem w moim życiu. I było fantastycznie]

[Gdzie jest przycisk „kup ścieżkę dźwiękową”?]

[Prowokacja]


[Dostaje po gębie za każdym razem, kiedy dostarczy samochód. I tak dostarcza pojazd, kiedy go poprosisz]

[Chcę ciebie w sobie]
Czytaj dalej
25 odpowiedzi do “Przyszedłeś polizać buty mojemu ojcu?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jak wam mija weekend? Jeśli źle, to wspaniale się składa – mamy coś, co poprawi wam humor. W dzisiejszych Nadgodzinach jak zwykle sporo celnych spostrzeżeń, trochę gorzkiej prawdy i wiele śmiechu. Ponadto zobaczycie peceta w nietypowej obudowie, śliczny design konsol oraz łakocie pewnej firmy, o której ostatnio głośno…
Może być.
Najlepsze przedostatnie 😀
The Scumbag Witcher 3: Wild Hunt. Jedno przejście głównego wątku – aż 100 godzin! Możliwych zakończeń: aż 69 różnych! Aż 27 zadań pobocznych dla każdej z 7 ścieżek fabularnych! Każdy po 38 godzin z 16 różnymi zakończeniami! Gra na wieczność! I to niby Dark Souls najbardziej niecasualowy? Scumbag CDP.
A, zapomniałem dodać, że casuale z definicji nie spędzają zbyt dużo czasu przy grze i tak wykorzystałem ten termin w poprzednim poście. Scumbag lack of edit option.
Tylko mnie obrazek w Wrightem się nie wyświetla?
@Koyuki: O, to juz sie zwiekszyla liczba zakonczen z 36 do 69? Anyway, mam nadzieje, ze bardziej roznorodne niz rodzaj ciuchow na jakims pogrzebie czy wysokosc wiezy, z ktorej ktos spadnie. |Jako ze 36 to 6^2, to stawiam na 6 glownych wyborow i bedzie jak w Fallout 1, 2 czy New Vegas: zakonczenie A1 lub A2, potem zakonczenie B1 lub B2 i tak dalej, dajac 36 roznych zakonczen.
Nie The Elder Scrolls: Redguard tylko The Elder Scrolls Adventures: Redguard.
@Koyuki, od kiedy 'casualowatość’ gry jest wyznaczana przez jej długość? Czyli rozumiem, że Puzzle Quest 2 jest mniej casualowy od np. pierwszego Hitmana? Głupi komentarz jest głupi.
Z której gry marvela jest ten screen?
Z czego ten najlepszy boss?
@Sermaciej Z Dark Souls.
Hm, ten art z Zeldy wygląda znajomo, widziałem podobny styl na którymś web-komiksie…
@PEEPer Jak się ten boss nazywa?
Ten dzieciak to najbardziej irytujący gnojek na świecie.
@Same|Gaping Dragon. Lub Ziewający Smok, jeżeli wolisz polską wersję.
Szachy z mario najlepsze 🙂
Z lizaniem butów ojca to powiedzenie… W polskiej grze też by się ktoś nabijał z tekstu „kolejny wędrowiec przyszedł włazić mojemu ojcu w tyłek”? Nie sądzę.
@bohater8|Moim zdaniem 36 zakończeń to dwie sytuacje z trzema opcjami wyboru oraz dwie z dwoma (3x3x2x2=36).|Niestety taka mnogość zakończeń sprawia, iż zapewne będą to tradycyjne już pokazy slajdów układane na podstawie wcześniej podjętych wyborów. Z drugiej strony jako iż będzie to zwieńczenie trylogii, to scenarzyści mogą sobie pozwolić na odrobinę swobody i mocno zróżnicować efekty naszych decyzji, ale mimo wszystko dalej nie jest to to, czego bym oczekiwał.
Ziewajacy smok nie jest wcale taki mocny, ze smokow juz Kalameetg sprawia wiekszy klopot 😉
Ścieżka dźwiękowa z Metal Gear Rising – z tym muszę się zgodzić, soundtrack jest po prostu genialny.
@Viesiek: Still better then cinematic Mass Effect 3 endings 🙂 .
Najprzydatniejszy mod w Skyrimie? Ten, który czynił dzieci podatnymi na ciosy i magię.
Walka z Gaping Dragonem najintesywniejszą w Dark Souls? Koleś chyba z Artoriasem nie walczył 😀
@bohater8: Still nope.