God of War: Twórcy opowiadają o tworzeniu Atreusa [WIDEO]
Kratos najpewniej widzi to inaczej, ale brutalna prawda jest taka, że Atreus stąpa po tej ziemi nie dzięki jego jurności, lecz wytężonej pracy ludzi ze studia Santa Monica. Z najnowszego dziennika developerskiego możemy dowiedzieć się, jak wyglądał proces projektowania syna głównego bohatera.
Powodem, dla którego w ogóle zdecydowano się dodać tę postać, była chęć uzasadnienia radykalnej zmiany, jaka zaszła w psychice Kratosa. Twórcy pragnęli ukazać brutalnego, bezwzględnego wojownika z nieco innej strony i uznali, że najlepiej wprowadzić kogoś, kto nadałby jego życiu sens inny niż zemsta za niegdysiejsze krzywdy. Problemem było znalezienie dla Atreusa odpowiedniej roli. God of War skupia się przede wszystkim na walce, a Kratos jest na tyle zdolnym wojownikiem, że nie potrzebuje w jej trakcie pomocy. Ponadto nie mielibyśmy najmniejszej ochoty niańczyć dzieciaka podczas starć. Po wielu nieudanych próbach uznano, że kluczem do sukcesu jest oddanie w ręce gracza decyzji, kiedy i jak skorzystać z pomocy Kratosowej latorośli. Osiągnięto to dzięki przypisaniu Atreusowi oddzielnego przycisku. Dzięki tej decyzji dzieciak nie pęta się pod nogami, lecz wkracza do akcji w wybranych momentach, ogłuszając wrogów lub pomagając w rozwiazywaniu zagadek środowiskowych.

Okazuje się, że robienie dzieci to jednak spora filozofia.
Kasiorka jest już odłożona. Nie mogę się doczekać!!!