Overkill’s The Walking Dead: Polowanie na zombiaki w nowej grze twórców Paydaya [WIDEO]
![Overkill’s The Walking Dead: Polowanie na zombiaki w nowej grze twórców Paydaya [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/7c543349-877f-4fbb-802c-8aa240c5a652.jpeg)
Momentami wygląda to dość topornie.
Overkill i Starbreeze przez długi czas unikały pokazywania jakichkolwiek fragmentów rozgrywki ze swej adaptacji „The Walking Dead”, ograniczając się do zwiastunów fabularnych. Jeden z nich możecie zobaczyć na przykład TUTAJ. Podczas E3 udostępniono wreszcie grywalne demo. Efekty są… cóż, przekonajcie się sami (filmiki pochodzą z kanałów GamesRadar oraz MKIceAndFire):
Zważywszy na to, że premiery należy spodziewać się już w listopadzie, dająca się wyczuć toporność może budzić pewien niepokój. Rzecz jasna, jest jak najbardziej możliwe, że to, co zobaczą gracze, będzie prezentowało się nieco lepiej.
Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Overkill’s The Walking Dead: Polowanie na zombiaki w nowej grze twórców Paydaya [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Kolejna toporna abominacja na silniku racera. Overkill jakoś nie może odpuścić tego silnika. Kod sieciowy Paydaya/Paydaya 2 jest masakryczny, do tego problemy z kluczowymi (w shooterach) elementami typu hurtboxy. RAID, który był praktycznie reskinem Paydaya 2 odziedziczył praktycznie wszystkie problemy poprzedniej gry tego studia. Po gameplay’u tego The Walking Dead’a już wiem, że go sobie odpuszczę. Dodatkowo, jeżeli ten projekt się przyjmie, to możemy spodziewać się masy DLCków. Podziękuję.
nie wygląda to jakoś super
Lepiej poczekasz na „No More Room in Hell 2”.
Ermo, specjalnie na potrezeby OTWD zmienili silnik.
O ludzie …ależ to fantastycznie…wróć…beznadziejnie wygląda XD w 2004 może by to przeszło, ale tych czasach?
Precyzja hitboxów wygląda… marnie. No iwalka bronią białą nie wygląda za specjalnie a to właśnie nią w takiej grze powinno się mordować zombiaki wyjątkowo przyjemnie. No i wszystko wskazuje na to że system oparty jest na git pointach a w grze z zombie zwłaszcza w tym uniwersum trafienie w coś poza głową powinno zombie co najwyżej spowolnić za to trafienie w głowę praktycznie czymkolwiek zadawać obrażenia krytyczne/natychmiast zabijać.
Ale będzie to lepsze, niż TWD: Survival Instinct, nie? … Nie?
Prawdziwe emocje! Jak na grzybobraniu. W tym momencie odpuszczam Dying Lightowi kiepsko poprowadzoną historię. Tam przynajmniej granie sprawia przyjemność. Eh, L4D ma o wiele ciekawszą rozgrywkę. Porażka. Choć wiernie odwzorowują świat- wieje nudą. I nie żeby coś: lubię serial czy komiksy TWD!
Wyszło jak zawsze.. Super trailery, po których mówisz sobie – OMG ale to będzie czad… Podjarany włączasz gameplay i czar pryska 😛