Monster Hunter: World będzie wyglądać na PC z grubsza tak, jak na konsolach

Monster Hunter: World będzie wyglądać na PC z grubsza tak, jak na konsolach
Przynajmniej w momencie premiery.

Wczoraj dowiedzieliśmy się, że pecetowa premiera gry Monster Hunter: World nie jest tak odległa, jak to się jeszcze niedawno wydawało. Poznaliśmy też oficjalne wymagania sprzętowe. Zarówno minimalna, jak i zalecana konfiguracja została dobrana w taki sposób, by zapewnić nam komfortową zabawę w 1080p i 30 fps-ach (oczywiście przy skrajnie odmiennych ustawieniach grafiki). Wielu osób zastanawiało się, czy granie na znacznie wyższych parametrach jest możliwe.

Z zamieszczonych przez Capcom obrazków jasno wynika, że grę uruchomimy również w 4K i 60 fps-ach. Wspomniane wyżej ustawienia grafiki odnoszą się między innymi do jakości tekstur, cieni czy filtrowania anizotropowego.


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Pecetowy Monster Hunter: World nie wygląda na owoc prostego portowania, choć mogą to sugerować informacje pozyskane od jednego z developerów. Otóż pełniący rolę producenta Ryozo Tsujimoto stwierdził, że na komputerach grafika nie będzie odbiegać znacząco od konsolowej:

Na premierę oprawa wizualna [pecetowej wersji – dop. red] gry będzie podobna do tej z edycji konsolowych. Rozważamy wydanie bezpłatnej aktualizacji już po rynkowym debiucie.


Nie powiało optymizmem, prawda? Cóż, obecnie nie wiemy, jakich konkretnie ulepszeń spodziewać się we wspomianym przez producenta patchu popremierowym. Na koniec warto dodać, że pecetowa wersja gry nie będzie wspierała modów i rozgrywki międzyplatformowej, a potwory dodane do edycji konsolowych po premierze nie pojawią się w niej na starcie.

Monster Hunter: World zadebiutuje na PC już 9 sierpnia.

6 odpowiedzi do “Monster Hunter: World będzie wyglądać na PC z grubsza tak, jak na konsolach”

  1. A ja myślałem że zupełnie inaczej, dobrze że to sprostowali.

  2. Czyli co? Bardzo wysokie FPSy? No trudno, może być.

  3. Ktoś jest mi w stanie wyjaśnić co to jest za gra, z czym to się je, dla kogo?

  4. Brak rozgrywki międzyplatformowej, czyli grozi to tym, że nie będzie z kim w to grać? To trochę słabo. A w razie czego mody nie pomogą.

  5. gamingman21 11 lipca 2018 o 07:50

    @Testergier MhW to gra o polowaniu na gigantyczne potwory dla ludzi lubiących trochę skila i dużo zabawy z dobieraniem ekwipunku. Każda mapa tętni życiem i daje sporo zabawy w odkrywaniu pięknych lokacji oraz frajdę z patrzenia jak cały ten ekosystem sobie żyje. Fabuła jest tylko po to żeby cię przygotować na trudniejsze potworem które będziesz bił później z innymi graczami. Warto poszukać polskiej społeczności gry na FB. Podpinasz jakiś mikrofon i lecisz.

  6. Mam nadzieję że mówią o 30FPS bo nie mogli osiągnąć stabilnych 60FPS… Czasami tak jest, że mówią o 30FPS bo gra wyciąga na tych konfiguracjach np. 50FPS. Jeśli gra na takim sprzęcie by osiągała ledwo 30FPS to by oznaczało, że się nadaje co najwyżej do śmieci i zapewne tak przez wielu zostanie potraktowana… Jestem zainteresowany grą, ale jeśli będzie z tym źle to jej nie dotknę mimo że nie miałbym problemów z odpaleniem jej – po prostu tak dla zasady i tyle…

Dodaj komentarz