Shadow of the Tomb Raider: Lara zwiedza zaginione miasto Inków [WIDEO]
![Shadow of the Tomb Raider: Lara zwiedza zaginione miasto Inków [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/1f979bf4-b445-45da-898c-6308812925b7.jpeg)
O dziwo pełno w nim ludzi.
Square Enix przygotowało materiał prezentujący jedną z najważniejszych lokacji w grze – legendarne miasto Inków, Paititi. Jak na zaginioną od wieków metropolię zaskakująco dużo tu ludzi. Bohaterka będzie mogła rozmawiać z mieszkańcami, podejmować się rozmaitych zadań oraz handlować. Co ciekawe, zaznaczając stosowną opcję, sprawimy, że tubylcy będą mówić w swoim własnym języku, co powinno pozytywnie wpłynąć na klimat. Chętni mogą jednak pozostać przy mowie właściwej dla wybranej lokalizacji.
Gra zadebiutuje na PC, XBO i PS4 14 września.
Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “Shadow of the Tomb Raider: Lara zwiedza zaginione miasto Inków [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
O dziwo pełno w nim ludzi.
Czy tylko dla mnie Lara wydaje się na nowych zwiastunach jakoś tak… wyraźnie animowana? Chodzi mi o to, że otoczenie i inne postacie wyglądają dość realistycznie, ale model panny Croft jest strasznie jasny i jakby gładki, przez co wygląda bardziej jak postać nowego filmu od Pixara 😛
strasznie mieszane uczucia mam, to juz 3cie podejscie do lary ale ja nie widze postepu, zaczynam sie obawiac ze bedzei to co z asasinem;( napewno zagram ale szkoda ze nie ida w kierunku gier sony bo lara ma wielki potencjal niestety niewykorzystany
Nie podoba mi się wykonanie zadań jak w RPGach a przecież to ma być gra przygodowa z eksploracją a nie coś takiego
Czy Inkowie to Inkowie, bo piją kawę Inkę, czy Inkowie bo wynaleźli atrament (ink)? Za rok bronię mgr filogii angielskiej, ale tego nas jeszcze nie uczyli :v
@geek: Pewnie znowu dostaniemy historię o jakimś artefakcie dającym nieśmiertelność i znowu będziemy się bić z jakąś prywatną armią. Znowu ulepszanie broni polegać będzie na tym, że znajdziemy nowe części i z M16 będziemy robić Diegtiariowa. Jedyne, czym gra się będzie różnić od poprzedniczek, to nowa lokalizacja, kilka nowych modeli broni/zbroi i nowe znajdźki. Fabuła będzie pewnie taka sama. Świat będzie pseudo-otwarty, składający się z pojedynczych dużych map.
Też mam wrażenie, że to już idzie w kierunku assassins creed. Sterta misji wypełniaczy, szukanie sterty znajdziek, które po chwili zaczynają nudzić. Do tego jeszcze to przebijanie się przez fale wrogów… To już nie jest stara dobra Lara, chodź gra sama w sobie przyjemna i fajna graficznie.
@Muidus Zgadzam się. Dwójka rozwinęła formułę jedynki, ale tutaj powolutku zbliżamy się do gry open world z hordami respawnujących się przeciwników i zadaniami zapchajdziurami. Czekam, ale osobiście wolałbym rozgrywkę bez lokacji-hubów w których kupuje się ulepszenia, bierze pierdołowate questy i oddaje znajdźki za jakiś mikrobonus dla postaci.
Te pułapki i mechanizmy wyglądają tak jakby rzeczywiście kosmici odwiedzali Ziemię. Jednak w dwie poprzednie gry grało mi się naprawdę przyjemnie więc w trzecią część na pewno zagram.
@Badziekc – Masz się podszkol, bo z takimi domysłami, jakie zaprezentowałeś dalego nie zajdziesz ;)https:www.etymonline.com/word/ink
Czemu to się nazywa Tomb Raider?
Bo gdy nazwać to 'Typiara na Górskim Targu’ to byś nie kupił nawet za pół ceny.
CzłowiekKukurydza wygrał dziś internety 😀
Tomb Raider najlepszy Uncharted na PC
Czyli doimy krowę, doimy…
@CzlowiekKukurydza I tak nie kupie.
Biorąc pod uwagę, że to ostatnia część to raczej trudno się spodziewać, żeby gra poszła w kierunku AC :P|Dwie poprzednie części były super, w tę też na pewno zagram.
@1wariat1, chyba zwyczajnie jest za „nowa” w porównaniu do wszystkiego w koło. Na jej ubraniu nie ma plam czy odbarwień, plecak jest w perfekcyjnym stanie bez przetarć itp. Dlatego tak odstaje od reszty świata pełnego natury i ręcznie wykonanych materiałów.
Zwykle wraz z postępem gry się jej przecierał kostium 😉