Total War: Warhammer II – Nieumarli piraci nadpłyną wraz z nowym DLC [WIDEO]

Total War: Warhammer II – Nieumarli piraci nadpłyną wraz z nowym DLC [WIDEO]
Rozszerzenie zaoferuje między innymi czterech lordów, a każdy z nich będzie posiadał unikalny okręt.

Creative Assembly zapowiedziało kolejne DLC do Total War: Warhammer II. Curse of the Vampire Coast będzie zbliżone wielkością do wydanego na początku roku Rise of the Tomb Kings. Tym razem tematem przewodnim będą nieumarli kapitanowie pokroju nękającego wschodnie wybrzeża Lustrii Luthora Harkona. Potężny wampir będzie zresztą jednym z czwórki nowych lordów, którzy dołączą do zmagań w ramach kampanii Imperia śmiertelnych i Oko Wiru.

Frakcje Wybrzeża Wampirów nie będą zainteresowane walką o Wielki Wir, zamiast tego postarają się okiełznać morskiego żmija, Amanara. Aby to zrobić, ich przywódcy będą musieli zdobyć specjalny harpun, wzmacniając go wcześniej za pomocą trzech zwrotek magicznej szanty. Treść pieśni będzie można poznać odnosząc zwycięstwa nad wrogimi kapitanami, ale by sprowokować ich do ataku, należy wcześniej zadbać o odpowiednio złą sławę.

Aspirujące zakały mórz zwrócą na siebie uwagę chociażby tworząc azyle dla wilków morskich. Zdobyte osady portowe będzie można przekształcić w zatoki piratów, które zwiększą przychody oraz zaoferują szereg innych korzyści. Nie bez znaczenia będzie również poszukiwania bogactw na podstawie map skarbów oraz kolekcjonowanie dukatów umożlwiających nabór jednostek elitarnych. Cóż to jednak by byli za piraci, gdyby pływali na byle łupinach? Każdy z nowych lordów będzie dysponował unikalnym okrętem, dzięki któremu zarówno oni jak i ich armie uzyskają przydatne premie. Stojąca za nimi mechanika ma sprawić, że frakcje Wybrzeża Wampirów będą czymś pośrednim pomiędzy stronnictwami osiadłymi i tworzącymi hordy.

Przydatne mogą okazać się również nowe obrzędy. Jeden z nich pozwoli na przykład ostrzelać wrogów z potężnego działa okrętowego, zaś inny skryje kontrolowane przez gracza regiony w oparach gęstej mgły. Rozszerzenie zaoferuje także szereg nowych jednostek, między innymi „olbrzymie konstrukty, stwory morskie uzbrojone w szczypce, upiory i zombie z muszkietami”. Pełną listę oddziałów mamy poznać już wkrótce.

Curse of the Vampire Coast trafi na rynek 8 listopada w cenie 75 złotych.

24 odpowiedzi do “Total War: Warhammer II – Nieumarli piraci nadpłyną wraz z nowym DLC [WIDEO]”

  1. Rozszerzenie zaoferuje między innymi czterech nowych lordów, a każdy z nich będzie posiadał unikalny okręt.

  2. Hm, mogliby dodać przy okazji Sartosę jako osobną frakcję w ramach jednego DLC, ale, bądźmy szczerzy, to pewnie będzie osobny dodatek 🙂

  3. Wielkie nieumarłe Kraby? Kupuje…

  4. Ciekawe kiedy bedzie edycja z wszystkimi dodatkami?

  5. Southern Realms wypełniło by znacznie większą dziure w 1 jak i 2, a tu o… mocne meh

  6. Cholera…wygląda to super, te szanty, design jednostek też okej. Kiedyś zastanawiałem się w sklepie nad tym Total Warem, ale jakoś turówki mnie już nie kręcą, czasu tez nie dużo…nie grałem też w poprzednią część, warto kupić?? z turówek znam tylko Disciples i Hirołsy, wiem że to zupełnie inne gry, ale może jednak bym sie wciągnął…

  7. @saruman3|Pewnie dobry kawałek czasu po premierze ostatniego dlc do trójki, a trójka jeszcze nawet nie wyszła.

  8. @konio52|Warto, całkiem przyjemna gra im wyszła (chociaż są też lepsze Total Wary). Dużym plusem jest to, że mechanika każdej rasy mocno różni się od pozostałych, więc trochę czasu można z grą spędzić. Poza tym turowa jest tylko kampania, a bitwy są w czasie rzeczywistym.

  9. Normalnie piraci z karaibów. 🙂

  10. A ja ostatnio do pierwszego Shoguna wróciłem z czystej ciekawości. Niby ciągle fajna gra, ale…na mapie strategicznej zrobiło się ubogo. Czar wspomnień prysł.

  11. @lAtarenl – Warhammer 1 miał 4 frakcje w DLC: Chaos, Beastmen, Wood Elves i Norsca. Jeżeli CA chce dać tyle samo do Warhammera 2 no to jeszcze 2 DLC przed nami (+jeden Lord Pack), a poza Southern Realms i Araby niewiele na dobrą sprawę zostało.

  12. @Demilisz eee tam nie wiele. Tilea, Estalia, Nippon, Cathay, Albion, Ogrze Królestwa. Nawet zostawiając sobie zapas frakcji na Warhammera 3 mają materiał na masę DLC.

  13. Choćby na przykład Amazonki w Lustrii.

  14. @Demilisz|No wiesz, jest jeszcze Far East, czyli Cathay i Nippon, które mogłyby mieć własną kampanię obrony przed orkami Grimgora i Blasted lands, czyli Chaos dwarfy

  15. @Demilisz Araby to bardzo zły pomysł, nie ma na nich miejsca, na mapie Mortale Empire jest tam już zdecydowanie zbyt ciasno. Do szczęścia brakuje Southern Realms i Kislevu jako preorder do 3. Lord Pack Skavenow i Jaszczuroludzi wyjdzie w styczniu/lutym według informacji od CA.Ogrzewanie królestwa, nippon i Cathay to trójka, Albion jest za mały na swoją frakcje. Tilea i Wstaliśmy + Piraci to byłaby jedna frakcja jako Southern Realms, moim zdaniem najlepsze rozwiązanie, wypełnia to dużą dziure

  16. @IAtarenl zdajesz sobie sprawę, że piszesz „Albion jest za mały na swoją frakcję” pod newsem o frakcji…Undead Pirates?

  17. @Bronnson Odnoszę się do Twojej wypowiedzi, w której twierdzisz, że Albion mógłby być DLC packiem do Total War: Warhammer 2.

  18. To rozumiem. Nie rozumiem natomiast czemu Twoim zdaniem warhammerowa „Anglia” miała by być za mała na osobną frakcję…skoro ma nawet własny army book.

  19. Dla ścisłości dodajmy, że domena Harkona AB nie dostała, a w każdym razie nigdy o takiej książeczce nie słyszałem.

  20. To nie Dogs of War, ale też miło że zrobili z nich drugą Norskę. Wybrzeże Wampirów miało mało lore na ich temat i CA dała im mięsa do charakteru do tego stopnia że stali się unikatową frakcją. Plus dla CA.

  21. @Bronnson|Jak dobrze pamiętam to Albion na mapie świata jest wysepką, która nie ma nawet własnego miasta i jest częścią większej prowincji, nie wiem nawet czy da się na nim armię zdesantować. Na mapie kampanii Wiru chyba wcale go nie ma, a to jest podstawowy tryb rozgrywki, więc, jak każda frakcja z DLC, musi się w nim pojawić. CA tutaj spieprzyło sprawę, bo potencjał na dodatkową frakcję był całkiem spory.

  22. @Evocatus no ja bym Albionu „małą wysepką” nie nazwał. Zmieściło by się na jej powierzchni jedno, może nawet dwa księstwa imperialne. Taką zupełną pustynią też nie jest. Sama stolica Olfricham to całkiem porządne mieścisko na ok. 50k ludu. Większych i mniejszych miasteczek, wsi, grodów a nawet twierdz nie ma sensu nawet liczyć. Dodajmy do tego tajemnicze rasy Fomorian i Fey zamieszkujących olbrzymie lasy oraz wyspę Avalon…wychodzi całkiem interesujące miejsce na mapie Młotka.

  23. Oczywiście mówię tu o oryginalnym Warhammerze, a nie Total War. Co do mapy w grze, zawsze można ją przebudować na potrzeby Wh 3

  24. @Bronnson|Ja pisałem co CA zrobiło z Albionem na mapie kampanii. Co do sensu zrobienia z niego grywalnej frakcji nie musisz mnie przekonywać, bo sam bym ich chciał ale, niestety, w WH2 praktycznie nie ma na to szans.

Dodaj komentarz