Battlefield V: Twórcy opowiadają o nowościach i zmianach w rozgrywce [WIDEO]

Battlefield V: Twórcy opowiadają o nowościach i zmianach w rozgrywce [WIDEO]
W najnowszym odcinku „Battlefield V Dev Talks” developerzy podzielili się z nami kilkoma szczegółami systemu personalizacji broni oraz zmianami, jakie zaszły w grze od czasów otwartej bety.

Premiera nowego Battlefielda już za rogiem, więc twórcy coraz chętniej dzielą się informacjami dotyczącymi rozgrywki. W najświeższym odcinku prowadząca wypytała developerów o postępy w pracach nad tytułem, nowe bronie oraz personalizację konta. A my przy okazji dowiedziliśmy się kilku smaczków.

David Sirland, producent modułu multiplayer, napomknął między innymi o tym, że studio przygotowuje się do wprowadzenia rozgrywek międzyplatformowych, przez co konieczne są prace na systemem celowania na konsolach. Po Sirlandzie pałeczkę przejął Erik Ortman, który opisał system specjalizacji broni. Każdy egzemplarz będzie miał swoje małe, dokładnie opisane drzewko rozwoju, a gracze będą decydować, w jakim kierunku chcą ulepszać swoje pukawki. Im dłużej dana broń będzie używana, tym więcej specjalizacji gracz będzie mógł odblokować. By nowi rekruci nie czuli się pokrzywdzeni, bronie startowe będą mieć automatycznie odblokowane kilka pierwszych perków. Dodano także nieobecny w becie profil gracza. Znajdziemy w nim statystyki, nagrody jakie zdobyliśmy, oraz informacje o postępie w rozgrywce daną klasą lub bronią. Pokazano również kilka skórek dostępnych dla karabinków maszynowych.

Następnie na scenę wkroczyła dwójka twórców, która zaprezentowała ogólne zmiany w grze oraz podzielili się informacjami na temat nowych rodzajów broni palnej. Dodano tryb pojedynczego strzału, zmianie uległy obrażenia zadawane przez headshoty oraz bronie automatyczne, zmieniono także rozrzut niektórych karabinów. Zmodyfikowano kilka pukawek: StG44 będzie bronią średniego albo długiego zasięgu (nie, jak obecnie, uniwersalną), naprawiono animacje karabinów LMG oraz przypisano karabin DK7 do broni startowych jednej z klas.

W przeciwników postrzelamy także nowymi rodzajami uzbrojenia. Support wzbudzi trwogę na polu bitwy, używając ciężkiego karabinu maszynowego, MG42. Broń zadaje duże obrażenia, ale dość trudno kontrolować jej rozrzut. MP44 to powolny, dalekodystansowy karabinek, który będzie można spersonalizować w broń automatyczną. Coś dla siebie znajdą także fani likwidowania przeciwnika z dużej odległości – klasie Recon przypadnie norweski karabin snajperski, Krag-Jørgensen. Jego ogromne obrażenia okupione będą dużym odrzutem i długim czasem przeładowania. Na koniec zaprezentowano lekki karabin maszynowy Sturmgewehr A15, którym największe spustoszenie gracze siać będą na krótki dystans. Twórcy zarzekają się, że już myślą i pracują nad nowym ubrojeniem, które trafi do gry już po jej premierze.

Nie pozostaje nam nic innego jak przetestować wszystkie zmiany i nowości w praktyce. Do zobaczenia więc na polach bitwy serwerach już 20 listopada.

10 odpowiedzi do “Battlefield V: Twórcy opowiadają o nowościach i zmianach w rozgrywce [WIDEO]”

  1. Bardzo ładna pani po prawej ze ślicznym głosem.

  2. @wielki0fan0gier To samo miałem pisać. Ma fajne nogi.

  3. Jakieś takie mało realistyczne te strzelanie z mg42. Z magazynkiem 200 amunicji to ma wage ok 24 kilogramów i spory odrzut… Ale niech się wypowie ktoś, kto się zna na militariach.

  4. @TytanowyK A to kiedykolwiek mieliśmy realistyczne strzelanie z tej broni? Zawsze wyglądało tak samo.

  5. @wielki0fan0gier nom taka śliczna modelka plus size <3

  6. Nie kupuje tej gry.

  7. Ile razy widzę ten obrazek to przypomina mi się Snake z o wiele lepszej serii gier, która nie śmierdzi raczkiem, brakuje tylko przepaski na oku.

  8. @Albatar bo już ją kupiłeś 😉

  9. Cóż, pozostaje Red Orchestra i Post Scriptum.

  10. @wielki0fan0gier, @DJUDEK, @p4v|Niech was drzwi ścisną! Przez was odpaliłem filmik i … to wielkie rozczarowywanie 🙁 |Nieładnie…. w przenośni i dosłownie 😉 No ale o gustach…..

Dodaj komentarz