System Shock: Krótka wycieczka po stacji Citadel z remake’u [WIDEO]
![System Shock: Krótka wycieczka po stacji Citadel z remake’u [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/9f43f481-f6c0-4706-b59e-12ee6ac5dfe3.jpeg)
Ostatni raz o nowej wersji System Shocka pisaliśmy pod koniec marca. Wtedy to ekipa Nightdive Studios wznowiła prace nad projektem, jednocześnie ogłaszając wielki powrót do pierwotnej wizji. Obecnie developer skupia się na dodawaniu kolejnych porcji ładniejszych assetów oraz systematycznej eliminacji błędów. Te drugie są zgłaszane m.in. przez graczy, którzy mają okazję przetestować wczesną wersję upiększonego klasyka. Testerzy zostali wybrani z dość dużego grona fundatorów remake’u. Pozostali fani interaktywnej rozrywki muszą zadowolić się poniższym materiałem wideo.
Warto zauważyć, że remake w obecnej wersji pozwala już na zbieranie przedmiotów, przesłuchiwanie dzienników audio, czytanie e-maili oraz wypełnianie konkretnych celów. I choć prace nad grą wreszcie zmierzają w dobrym kierunku, to jej premiera nadal jest bardzo odległa (pierwszy kwartał 2020 roku). Pod TYM adresem możecie złożyć zamówienie przedpremierowe. Pieniądze zostaną przekazane na realizację dodatkowych celów. Aktualnie developer zbiera fundusze, które pozwolą na przygotowanie narzędzi modderskich.
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “System Shock: Krótka wycieczka po stacji Citadel z remake’u [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Uwielbiam oglądać gameplay pustych pomieszczeń… No, ale tak wiem, to przecież alpha. Poczekamy zobaczymy.
Przecież to jest remake, a nie remaster.
Oni nie zaczynali od zera, bo zbyt bardzo odbiegli od pierwotnej wizji?
@Scorpix Na odwrót. Zaczęli od zera, bo doszli do wniosku, że chcą zrobić z grą parę nowych rzeczy, których nie było w oryginale, a Unity za bardzo ich ogranicza. Więc przepisali wszystko na Unreal Engine 4. Wygląda to na kolejny projekt kickstarterowy, który dostał za dużo kasy i zaczął być pożerany przez feature-creep. A trzeba też pamiętać, że grono odbiorców System Shocka wcale nie jest takie duże. To niszowa gra. Trzeba było trzymać się pierwotnych, niskobudżetowych założeń.
tyle czasu i dopiero takie coś ? te same pomieszczenia z tylko ulepszonymi teksturami ? naprawdę ?
@Pan Dzikus O, nie wiedziałem o drugim restarcie. W sumie to dobra wiadomość. Szkoda tylko opóźnienia.