Fallout 76: Twórcy ostrzegają, że ich gra może mieć „spektakularne” błędy

Developerzy, znając opinie o legendarnym zabugowaniu ich produkcji i być może pragnąc zmniejszyć wysyp memów po starcie bety na Xboksie One, postanowili opublikować wiadomość skierowaną do fanów czekających na najnowszą odsłonę serii. Przestrzegają w niej, że z powodu rozmiaru projektu, przekraczającego wszystko, co firma robiła do tej pory, nowy Fallout na pewno nie będzie w momencie premiery wolny od błędów.
Wszyscy wiemy, że przy skali naszych gier i systemach, które odajemy wam do dyspozycji, zawsze pojawiają się nieprzewidziane błędy i problemy. Biorąc pod uwagę to, co teraz robimy z Falloutem 76, wiemy, że narażamy wszystkich na spektakularne problemy, z którymi nigdy się nie zetknęliśmy. Niektórych jesteśmy świadomi, jak np. lokacji, w których wydajność musi zostać poprawiona, gdy jest w nich wielu graczy. O niektórych na pewno nie mamy pojęcia. Potrzebujemy waszej pomocy w ich znalezieniu i rad, co należy poprawić. Zajmiemy się tym wszystkim teraz i po premierze.
Oczywiście brzmi to rozsądnie, chociaż wciąż nieco zaskakująco w ustach dużego wydawcy. Nikt nie spodziewał się przecież, że Bethesda, twórcy gier, dzięki którym autor Nadgodzin ma na chleb i sportowe samochody, stworzy tytuł wymuskany i dopracowany, szczególnie gdy mowa o wersji przeznaczonej do testów. Z drugiej strony wielu sceptyków po przeczytaniu tego listu na pewno zaciera ręce, wyczekując porannego wysypu gifów i filmików pokazujących pokraczne animacje czy niefortunne działanie ragdolla.
Testy tytułu na PS4 i PC odbędą się 30 października, zaś na Xboksie One już dzisiejszej nocy – rozpoczną się o 1:00 i potrwają do 5:00. Będą miały na celu sprawdzenie, jak serwery gry poradzą sobie z obciążeniem tłumami graczy. W ramach oczekiwania na start możecie zapoznać się z garścią informacji na temat Fallouta 76. Wszystkim, którym nie uda się wziąć udziału w becie, w ramach pocieszenia polecam zobaczyć, jak wyglądały pierwsze godziny rozgrywki w przypadku Allora, oraz zajrzeć do nowego wydania CDA (12/2018), w którym spisał swoje wrażenia. Premiera gry zaplanowana jest na 14 listopada.
Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “Fallout 76: Twórcy ostrzegają, że ich gra może mieć „spektakularne” błędy”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Niektórzy z was przecierają pewnie teraz oczy ze zdumienia, ale tak – Bethesda jest świadoma, że ich gry nie są idealne.
Ta gra wyglada jak jeden wielki błąd.
Wg mnie największym błędem jest to iż Bethesda na czele z howardzikiem zabiera się za tworzenie Falloutów, wręcz herezja w czystej postaci XD
Zgadzam się z moimi przedmówcami.
Powinni zrobić tak, żeby było dobrze!
@Henryk_kwiatek serio howardzik ma zrobić dobrze?? Nawet systemu awansu postaci nie potrafią zrobić i zdegradowali go do jakiegoś śmiesznego systemu zamiast brać przykład z fallout new Vegas czy fallout 2, na bethesdę już nie ma co liczyć wg mnie.
Szczerość szczerością, ale można odnieść wrażenie, że Bethesda jest świadoma swej bezkarności. Każda bez wyjątku gra studia obfitowała w niezliczoną ilość błędów, a mimo to rozchodziła się w milionach, a nawet dziesiątkach milionów kopii. Z drugiej strony, choć najłatwiej byłoby winić za ten stan rzeczy samych graczy, to recenzenci też mają swoje za uszami. Przykład? W najnowszym numerze CD-Action redaktor Allor… CHWALI optymalizację Fallout 76, choć na gameplayach gołym okiem widać spadki płynności!
@Shaddon, ta po tym jak przeczytałem ich wrażenia z tej gry, straciłem resztki zaufania. Nie oczekuję, że recenzenci będą obiektywni, ale jak ktoś pisze, że 76 będzie takie 'dobre’ jak poprzednie (Czytaj 3 i 4) wiadomo, że nie znają w ogóle serii. Co do bugthesda, nie idzie w diabły i zbankrutuje. Skyrim na switcha miał te same błędy sprzed 7 lat. Mówimy o ludziach co wprowadzili płatne mody, gdzie 100% zysku idzie do bugthesdy, a autor dostaje 1000$.
„spektakularne problemy” to i cena tej kupy powinna być spektakularnie niska skoro wydają taką wersję gry
@Quassimodo cena nie będzie niższa bo wyhodowali sobie rzeszę naiwnych fanów,którzy kupią ich produkt za każde pieniądze i będą się z tego cieszyć.
Jeżeli ktoś taki jak bethesda ostrzega przed błędami i spadkami płynności, to chyba można wręcz uznać że gra momentami może być wręcz niegrywalna.|Szczególnie, że tutaj modowanie jest zablokowane, a potem i tak ma być tylko za pomocą creation cluba, więc społeczność za nich tym razem gry nie naprawi.
To po co robią coś tak wielkiego skoro to dla nich za duże ? Za betatesty się płaci, czyli w tym przypadku powinien być darmowy egzemplaż gry oraz olbrzymia kasa za poświęcony czas i nerwy z powodu błędów
Hej, dzisiaj wyszedł mod do New Vagas o nazwie „New California”, i z tego co kojarzę ma on od 10 do 30 godzin.
Przynajmniej są szczerzy, a nie obiecują złote góry.
@goliat tylkoże szcerość lub przepraszanie nie usprawiedliwia odwalenia fuszery i nie poprawiania jej nino iż się o niej wie
@Trex13470: Taaaaak! (już połowa ściągnięta, jeszcze tylko drugie pół…)
Że zacytuję klasyka:|”It’s not a bug, it’s a feature.”
Czyli mówią wprost „Minęło tyle lat, a my wciąż nie potrafimy tworzyć gier, a już na pewno dobrych gier.”
W dużym skrócie: Zapłaćcie nam pełną cenę za zbugowaną grę i znajdźcie wszelkie błędy, bo nie chce nam się płacić za Betatesterów. Jakby jakiś twórca gry INDIE tak się wypowiedział zostałby od raz zapomniany wraz ze swoim tworem. A Ci dostają jeszcze brawa za szczerość;/