Diablo 4: Kultowa seria wróci do korzeni [PLOTKA]
![Diablo 4: Kultowa seria wróci do korzeni [PLOTKA]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/f534dc88-15aa-45b1-9bb4-8b5afeea33af.jpeg)
Podobno tegoroczny BlizzCon w ostatniej chwili został uszczuplony o zapowiedź upragnionego Diablo 4. Dlaczego? Otóż Blizzard nadal szuka właściwego pomysłu na nową, pełnoprawną odsłonę kultowej marki. Jason Schreier, dziennikarz serwisu Kotaku, przekonuje, iż prace nad „czwórką” trwają od początku 2014 roku. Niestety, przynajmniej na razie nie przynoszą dobrych rezultatów.
Wedle informacji zdobytych przez Schreiera dwa lata temu skasowano prototyp gry, który nie tylko rezygnował z widoku izometrycznego, lecz także czerpał pewne wzorce z cyklu Dark Souls. Pragnący zachować anonimowość pracownicy Zamieci zdradzają, że obecne Diablo 4 jest wierne korzeniom serii. Oprócz klasycznego ujęcia kamery przywrócono również mroczną stylistykę. Developer chciałby stworzyć nowocześniejszą wersję Diablo 2, która miałaby zawierać drobne zapożyczenia z MMO. Ponoć Blizzard patrzy w stronę Destiny i rozważa m.in. dodanie czegoś na wzór strike’ów (czyli aktywności kooperacyjnych) z gry Bungie. Według wstępnej koncepcji w wirtualnych miastach spotkamy innych graczy, aby następnie uformować drużynę i odkrywać „fajne rzeczy”. Jeszcze nie wiadomo, w jaki sposób twórcy zamierzają czerpać przychody z nowego „diabełka”. Nie jest tajemnicą, że Activision liczy na duży i zarazem stały przypływ gotówki. Sprzedaż przedmiotów kosmetycznych wydaje się idealnym rozwiązaniem tego problemu.
Pozostaje jeszcze kwestia daty premiery. Obecnie Diablo 4 znajduje się w powijakach, dlatego też rynkowy debiut przed 2020 rokiem wydaje się mało realny. Schreier zastrzegł, że nie będzie zaskoczony, jeśli prace nad grą potrwają jeszcze pięć lat. Podobno kierownictwo Zamieci rozważa scenariusz, według którego wyczekiwana produkcja trafi w tym samym czasie do rąk pecetowców i konsolowców.
Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Diablo 4: Kultowa seria wróci do korzeni [PLOTKA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Co w was wstąpiło,żeby brać newsy z takiego ścieku jak Kotaku?
@SHADOW00713|Kotaku to jeszcze nic. Potrafią popełnić newsy na podstawie rewelacji wziętych z resetery. Już sam fakt, że tam w ogóle zaglądają jest z lekka niepokojący…
Kolejny news Kotaku ludzie to na razie są plotki i pierdoły żeby nabić wyświetlenia reklam na gorącym temacie jakim jest diablo 4(bez urazy cda chodzi mi o kotaku). Polecam nie ufać tym „dziennikarzom” z kotaku, a czekać na oficjalne stanowisko na temat Diablo od Blizzarda.
Pfff, a ja do tej pory gram i będę grać w cz. 2. Takimi ”newsami” mogę sobie podetrzeć…
„Diablo osiem…w telewizji..Jesli ktos mnie spyta,|wy$@wie z laczka i poprawie z kopyta”|-to taka przerobka pasujaca moim zdaniem w temacie plotek:)
Wystarczy zrobić wszystko na wzór Diablo 2 z lekko usprawnioną grafiką, ale nie za bardzo, bo to zepsuje klimat, stworzyć ciekawe akty, nowe questy, pełno itemków, dobrych bossów, nowe interesujące klasy postaci, powiedzmy 5 drzewek umiejetności na każdą i voila. Tak samo z serią Heroes – grafika 3 jest ponadczasowa więc nie zmieniać, dodać miasta/zamki, jednostki, magie, umiejętności, usrpawnić to i owo – gramy. Za porady i konsultacje proszę Ubisoft i Blizzard przesłać pieniążki na numer konta : 48 1020 x
Byłoby miło, gdyby to była prawda, ale raczej wątpię, bo Blizzard stawia teraz na ponadczasowy silnik graficzny, czyli bardziej kreskówkowy.|Jeśli już jesteśmy przy tym artykule Kotaku, to o wiele bardziej ciekawszy moim zdaniem jest ten fragment:|1. A lot of Blizzard developers play Pokemon Go.|2. A natural extension of this was for the new Incubation Team to develop a Warcraft version of Pokémon Go, which is supposedly in development for smartphones now.
Rany co za niekumaci ludzie pracuja w tym cda…nie ma juz od dłuższego czegos takiego jak blizzard. Jest activision-blizzard – wszystko jasne. Będziemy dostawać odgrzewane kotlety i projekty w stylu kopiuj wklej i kasuj kase typu diablo immortal…dla nich priorytet to monetyzacja gry po wydaniu…
Ten mit został już daaawno obalony, proszę autora o spędzenie minimum 10 minut na researchu przed wrzuceniem newsa.
Raczej mało prawdopodobne, że Blizzard w Diablo 4 wróci do ciemniejszej palety kolorów, mrocznego klimatu czy wyższego poziomu trudności, wystarczy zachłanność Activision, że gra ma się sprzedawać masowo i dobre założenia przestaną brać pod uwagę.
@Lachu1|Tak samo!
„Podobno” itd. Tym zyja gracze, tym karmia ich tworcy. Pokazalismy mobilke, ale spokojnie, mielismy pokazac Diablo 4 jednak w ostatniej chwili zmienilismy zdanie. Skonczcie te brednie ludzie. Jesli pracuja nad D4 to od premiery mobilnej wtopy Diablo 3.|Diablo to nie tylko ciemne barwy lokacji. To ma byc klimat i gra z mysla l graczach. Tutaj juz widze mmo jakies zabawki za dolary pewnie beda ogromne liczby jak 10 milionow do znajdowania maicznych przedmiotow i miliard itemow. Zasmieca Diablo syfem dlaZYSKU
Klimat z diablo 1 na poprawionym silniku (i wszystkim tym co użytkownicy poprawiali w modach jak i sugerowali) diablo 2 z powiększonym światem i multum kombinacji wszystkiego -=-=-=-=-=- czekam z utęsknieniem 😉
Mówi się, że grafika to nie wszystko, ale spójrzcie tylko jak taka słaba trójka by zyskała, gdyby utrzymana była w mrocznym klimacie gore.
Styl graficzny, skrót myślowy. Design to chyba nie za bardzo po polskiemu, co?
@SerwusX – „Design” to „wygląd”.
Design w tłumaczeniu to projekt. Na ten projekt składa się wygląd poziomów na bazie szkiców, styl graficzny (postaci, wrogów, etapów, czy całokształt wizualny) – dobry przykład Persona 5 oraz oświetlenie, kontury, styl ręcznie rysowany, anime, kreskówka czy bardziej naturalny. Do design można zaliczyć interfejs w grze (np. ekwipunku, cech postaci czy poziomów umiejętności) czy menu i jego poziom dostępu. Design wpływa na odbiór wizualny więc można określić jego wygląd.
Oby to prawda była że czwórka diablo będzie powrotem do korzeni