Battlefleet Gothic: Armada II – Zwiastun fabularny zachęca do walki w imię Imperatora… [WIDEO]
![Battlefleet Gothic: Armada II – Zwiastun fabularny zachęca do walki w imię Imperatora… [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/1c6736de-2f12-4310-a2d8-9e58c101eb5a.jpeg)
Miłośnicy Warhammera wiedzą już, jak będą wyglądały kosmiczne bitwy w Battlefleet Gothic: Armada II, zaś teraz mogą się przekonać, o co właściwe chodzi w narastającym konflikcie. Oprócz nakreślenia założeń fabularnych, najnowszy zwiastun zawraca również uwagę na fakt, że czekają na nas trzy kampanie (Imperium, Tyranidów i Nekronów), a każda z nich cechuje się niezależną opowieścią i odmiennymi mechanikami rozgrywki. Mapa świata, o który będziemy walczyć, została podzielona na kilka sektorów, a te składają się z wielu systemów. Początkowo dysponujemy tylko jedną flotą, ale z czasem będziemy zarządzać znacznie większymi siłami. Niezbędne stanie się najmowanie nowych admirałów i ulepszanie posiadanych statków. Więcej informacji zawarto w poniższym materiale:
Dzieło Tindalos Interactive trafi na pecety 24 stycznia.
Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Battlefleet Gothic: Armada II – Zwiastun fabularny zachęca do walki w imię Imperatora… [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Na Złoty Tron! Już się nie mogę doczekać.
Spodziewałem się Myrtany. …
Już się nie mogę doczekać. Mam tylko nadzieję, że wszystkie kampanie będą fabularnie trzymały jednakowo wysoki poziom. Bo w końcu trochę ich jest, skoro grywalne ma być aż 12 „ras” (!!!)
No i tym razem przydała by się aktywna pauza, zwłaszcza że bitwy mają mieć większą skalę niż w jedynce.
@Bronnson 12 frakcji jest grywalnych, ale tylko w multi. A kampanie będą tylko 3 – dla Imperium (Flota + Space Marines + Adeptus Mechanicus, więc w praktyce trzy frakcje w jednym), dla Tyranidów i dla Nekronów.|Aktywna pauza się nie pojawi, ale w jedynce zwolnienie gry przez „tactical cogitators” było wystarczające by prowadzić nawet całkiem zaawansowane mikrozarządzanie umiejętnościami. Patent ten ma wrócić w dwójce, więc chyba większych problemów nie będzie.
@DaeL bez sensu się wyraziłem. Wiem że nie będzie 12 różnych kampanii. Chodziło mi o to, że tym razem pojawi się więcej ras, które zapewne będą miały jakiś udział w scenariuszu (choćby jako wrogowie czy potencjalni sojusznicy). Ciężko mi uwierzyć, że skoro są dostępne w grze, to nie zostaną choćby „liźnięte” w singlu. Swoją drogą widziałem na jakimś forum wypowiedź jednego z devów, o potencjalnych dodatkach. O ile gra okaże się większym sukcesem finansowym od jedynki, nie wykluczone są kampanie dla reszty.
W temacie pauzy, o ile faktycznie jej nie będzie…to moim zdaniem chybiony pomysł. Przy zarządzaniu kilkoma okrętami owszem, spowolnienie jakoś działało. Niestety dalekie to było od przyjemności, gdy trzeba równocześnie pilnować żeby się nasze okręty nie staranowały nawzajem, wróg nie staranował naszych, używać zdolności i jeszcze pilnować żeby torpedy w dobrą stronę poleciały. A skoro w BGA2 bitwy mają być większe…cóż…bogowie Chaosu będą chyba zadowoleni.