Forza Horizon 4: Autorzy szczycą się imponującą liczbą graczy

Tydzień po premierze Forzy Horizon 4 Playground Games chwaliło się, że ich dzieło przetestowały 2 miliony osób. Trudno się zresztą temu dziwić, bo gra znalazła się w gronie najlepiej ocenianych tytułów 2018 roku. Optymizm recenzentów nie okazał się bezpodstawny, a nowa Forza wciąż zyskuje na popularności. Autorzy poinformowali, że miesiąc po debiucie obszernego dodatku Fortune Island na ulice wirtualnej Wielkiej Brytanii wyjechało już ponad 7 milionów kierowców.
What a start to 2019! One month after the launch of the Fortune Island expansion, we’re celebrating the more than 7 million people who have played @WeArePlayground #ForzaHorizon4 since launch. Thank you, Forza fans! pic.twitter.com/ZDPkqpxp7N
— Forza Motorsport (@ForzaMotorsport) January 18, 2019
Nie sprecyzowano niestety, jak rozkłada się to na poszczególne platformy i nie można też zapominać, że tytuł jest dostępny w ramach usługi Xbox Game Pass, ale tak czy inaczej jest to wynik, z którym trzeba się liczyć. Playground Games nie powiedziało też jeszcze ostatniego słowa, a przed nami jeszcze co najmniej jeden duży dodatek.
Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Forza Horizon 4: Autorzy szczycą się imponującą liczbą graczy”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Na wirtualnych Wyspach robi się naprawdę ciasno.
I właśnie dodali do gry Mitsubishi z powrotem. Każdy gracz dostaje 7 aut tej marki za darmo.
Jedyna gra, jakiej brakuje mi na ps4. PC nie mam, więc nie zagram. Na gameplayach wygląda super, zazdroszczę troche.
JANEKzPAKOWNI, to ciekawe co mówisz, bo mi nie wysypało się ani razu na 40h zabawy.
Hextor pewnie winny jest komputer. nie który m się wydaje, że jak gra ruszy to minimalne spełnia.
@Krax pewnie winne jest UWP
Port tej gry jest niemal równie tragiczny co horizon 3. Na premierę grałem w tę na medium w 1080p osiągając 30-50 fps’ow. Po kilku tygodniach i patchach liczba spadła do 20. Obecnie gram na low w 1366×768, gdzie włączenie zwykłych cieni powoduje spadek klatek z 70 do 20. Od ostatniej aktualizacji dręczyły mnie nieustanne crashe w menu. |Podobno tak samo jak w Motorsport 7 i horizon 3, przeglądanie menu powoduje menory leak, ale nie jestem w stanie tego potwierdzić.
U mnie na dwoch kompach dobrych w domy smigalo okey w prownaniu do tragicznej fh3. Jedyby problem po premierze fh4 ze majac wlaczonego afterburnera gra sie nie odpalala. Zamykalo sie afterburnera i gra smigala na ultra w stalych 60. Wiekszych bledow niz 1 crash na dwa kompy nie widzialem xd
Sukces jak najbardziej zasłużony, GamePass pewnie w tym pomógł ale widać że gracze inwestują w tytuł, jest z kim grać nawet na wyspie z DLC. |Aczkolwiek jak czytam na wielu forach ludzie kupują passa na 1 miesiąc ogrywają szybko grę i nara po 10-15h, myślę że wiele tracą bo gra zyskuje jeśli gramy nieśpiesznie i uczestniczymy w cotygodniowych eventach
silvver UWP? no raczej nie w przypadku gier na windows… UWP niema takiego wsparcia dla gpu żeby można było tam gry robić, jest skierowany tylko do aplikacji.
tylko ze niestety nie ma co robic w tej grze bo okolo 20h gry. Auta mam wypasione ale co z tego?