System Shock: Twórcy remastera pokazują jego ostateczny kierunek artystyczny [WIDEO]
![System Shock: Twórcy remastera pokazują jego ostateczny kierunek artystyczny [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/5ae83cd9-a93c-4a22-a3fb-8fce66c444d4.jpeg)
Powstający w bólach remaster pierwszego System Shocka doczekał się właśnie nowej prezentacji wideo ukazującej kierunek, w którym mają zmierzać dalsze prace nad oprawą graficzną. Już na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że zmiany dotyczą głównie oświetlenia, które w porównaniu z gameplayem udostępnionym w 2016 roku jest teraz o wiele bardziej stonowane i bez porównania lepiej buduje atmosferę futurystycznego cyberhorroru. Widać też, że zmiany dotknęły sporej części tekstur, które są teraz wyraźnie jaskrawsze i bardziej szczegółowe, co z kolei fajnie nawiązuje do wyobrażeń o neonowej przyszłości, jakie twórcy gier i filmów kreowali jeszcze w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku.
Premiera gry nadal planowana jest na pierwszy kwartał 2020 roku, ale na pociechę Night Dive Studios regularnie informuje fanów o postępach prac na kickstarterowej stronie projektu. Zachęcam zresztą do regularnego jej odwiedzania – można tam obejrzeć naprawdę sporo interesujących grafik koncepcyjnych i poczytać o pomysłach na dalszy rozwój projektu. Tymczasem zapraszam do obejrzenia nowej prezentacji…
…i porównania jej ze zwiastunem z 2016 roku:
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “System Shock: Twórcy remastera pokazują jego ostateczny kierunek artystyczny [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ta gra wygląda jak coś pomiędzy nowym DOOMem a Jedi Academy.
Remember CITADEL!|My name is S.H.O.D.A.N.|Nowszy zwiastun lepiej oddaje kolorystykę oryginału, ale ze względu na wyłączone A.I. trudno powiedzieć, czy faktycznie idą w dobrym kierunku.
Świetne.
Nowy silnik to już raczej remake a nie remaster.
Łał, będzie dużo obciążających sprzęt wodotrysków. Ciekawe, czy podołają optymalizacji.
Nawet fajnie to wygląda, ale wolałbym remake dwójki. Rozkład pomieszczeń z pierwszej części pasuje bardziej na mapę do Quake’a czy, tak jak @Dives zauważył, Dooma. W dwójce mogłem bardziej uwierzyć w klimat przechodząc przez sektory mieszkalne, medyczne, hydroponikę czy pokład inżynieryjny na Von Braunie, gdzie wszystko pasowało do siebie w klimacie. Jednakże Citadel Station, jest jednak bardzo ważna świecie SS, także może opowiedzą najpierw losy Shodan, a później Xerxesa. |(Ci… 😉 )