System Shock: Twórcy remastera pokazują jego ostateczny kierunek artystyczny [WIDEO]

System Shock: Twórcy remastera pokazują jego ostateczny kierunek artystyczny [WIDEO]
Będzie klimatycznie, mgliście i... kolorowo?

Powstający w bólach remaster pierwszego System Shocka doczekał się właśnie nowej prezentacji wideo ukazującej kierunek, w którym mają zmierzać dalsze prace nad oprawą graficzną. Już na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że zmiany dotyczą głównie oświetlenia, które w porównaniu z gameplayem udostępnionym w 2016 roku jest teraz o wiele bardziej stonowane i bez porównania lepiej buduje atmosferę futurystycznego cyberhorroru. Widać też, że zmiany dotknęły sporej części tekstur, które są teraz wyraźnie jaskrawsze i bardziej szczegółowe, co z kolei fajnie nawiązuje do wyobrażeń o neonowej przyszłości, jakie twórcy gier i filmów kreowali jeszcze w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku.

Premiera gry nadal planowana jest na pierwszy kwartał 2020 roku, ale na pociechę Night Dive Studios regularnie informuje fanów o postępach prac na kickstarterowej stronie projektu. Zachęcam zresztą do regularnego jej odwiedzania – można tam obejrzeć naprawdę sporo interesujących grafik koncepcyjnych i poczytać o pomysłach na dalszy rozwój projektu. Tymczasem zapraszam do obejrzenia nowej prezentacji…

…i porównania jej ze zwiastunem z 2016 roku:

6 odpowiedzi do “System Shock: Twórcy remastera pokazują jego ostateczny kierunek artystyczny [WIDEO]”

  1. Ta gra wygląda jak coś pomiędzy nowym DOOMem a Jedi Academy.

  2. Remember CITADEL!|My name is S.H.O.D.A.N.|Nowszy zwiastun lepiej oddaje kolorystykę oryginału, ale ze względu na wyłączone A.I. trudno powiedzieć, czy faktycznie idą w dobrym kierunku.

  3. Świetne.

  4. Nowy silnik to już raczej remake a nie remaster.

  5. Łał, będzie dużo obciążających sprzęt wodotrysków. Ciekawe, czy podołają optymalizacji.

  6. CaliforniaRepublican 22 stycznia 2019 o 22:30

    Nawet fajnie to wygląda, ale wolałbym remake dwójki. Rozkład pomieszczeń z pierwszej części pasuje bardziej na mapę do Quake’a czy, tak jak @Dives zauważył, Dooma. W dwójce mogłem bardziej uwierzyć w klimat przechodząc przez sektory mieszkalne, medyczne, hydroponikę czy pokład inżynieryjny na Von Braunie, gdzie wszystko pasowało do siebie w klimacie. Jednakże Citadel Station, jest jednak bardzo ważna świecie SS, także może opowiedzą najpierw losy Shodan, a później Xerxesa. |(Ci… 😉 )

Dodaj komentarz